Ahoj, váhám s koupí 156 2.0 TS Selespeed. Chtěla bych vědět, zda podle vašich zkušeností/informací není lepší se raději této převodovce u staršího auta (2000) vyhnout? Díky moc.
16.45, 24. 4. 2007, odpovědětnení důvod se vyhýbat
17.09, 24. 4. 2007, odpovědětTo ráda slyším. Na zahraničních serverech (alfáckých) jsou docela příšerný story, například jak při 120 km rychlosti "chytrá" převodovka zařadila sama od sebe neutrál atd. Je fakt, že šlo hlavně o Austrálii, kde se prý prodalo 80% 156 se selespeedem. Takže v tom množství... Jinak kdyby se našel nějaký majitel, prosím o zkušenosti, případně na co si při koupi dát pozor. Dík.
18.53, 24. 4. 2007, odpovědětČauec,mám 2.0T.S selespeed rok 01 a jsem s tím spokojen a zvykl jsem si na to tak,že mi to chybí u jiného (firemního) vozu. Jen občas po ránu mi tam nejde 3. stupeň takže musím klepnout neutral a pak tam tu trojku šoupnu a pak už bez problému. Myslím že to bude nějaký kontakt ve svorkovnici pod autem. Jinak ale DOPORUČUJI.
21.27, 24. 4. 2007, odpovědětAhoj Alexko, nechtěla bys radši 147 2,0 Selespeed? Mám jednu moc krásnou na prodej a s převodovkou nebyl nikdy problém. V případě zájmu pošlu fotky na e-mail. Díky.
9.30, 25. 4. 2007, odpovědětZatím ne, díky. Uvidíme, jak to dopadne s tou 156. Když tak se ozvu.
10.40, 25. 4. 2007, odpovědětjá měl selespeed, zprvu spokojenost, ale pak se omlel synchron na 3 a už ji prostě neřadil zkoušel to s ukrutným zvukem a nikdy nic tak ji přeskakoval, ručně to šlo ale velmi z lehka, takže alfí jízda v čudu, byť se to nejdřív líbilo mé manželce...nyní už žádnej jetej selespeed!!!! leda tak u novýho auta, mám už několikerou alfu, jsou to auta se sportovním srdcem, a trojka je vytížená na max, i u mého současného auta se už synchron na 3 ozývá, mám už nyní manuál, opravy převodovek jsou pěkně mastný...já bych do jetýho selespeedu už nešel, koukám že tady kolega píše že po ránu 3 nic moc, tak mi to začlo...
15.18, 26. 4. 2007, odpovědětTo co tady popisuješ se ti stane i u manuálu a selespeed jako takovej s tím nemá co dělat. Vždyť selespeed je vlastně manuální převodovka s elektronickým řazením. Není to plná automatika která je daleko složitější a dražší na opravu. Cena za výměnu synchronu by se neměla tak lišit od ceny opravy manuálu.
21.10, 27. 4. 2007, odpovědětsouhlasím, ale když to dělá u selespeedu tak si nepojezdíš, to bleskový řazení ji prostě na omletejsynchron nezařadí, u manuálu zařadíš v klidu pomalejc v klidu, to pak už není selespeed. opravit jsem si nechal, jen vyměnit synchron a dopadlo to hrozně....šla na vrakáč selespeed jen novej. můj názor/chlápek už nadával jak špaček převodovku měl venku snad 5x a nová je pořádnej balík
8.02, 2. 5. 2007, odpovědětSašo zavolej domluvíme se mám 156 SW 2.0. Selespeed a na ty řeči tady nedej. Já jsem byl spokojený. Radek 608741045 jinak: koupená v ČR, První majitelka, nehavarované, ABS,VCD, aut. klimatizace,barva Nuvola =perleť 7 barev podle světla, max výbava, řazení Selespeed, 3 možnosti řazení (sekv. plnoautomat + sekv. na volantu + sekv. "joystick“, servis pouze v AR, Výbava: Sport Packet III • středový panel v karbonové úpravě • červeno/černé pozadí přístrojů • řadící páka a volant v kůži • kožené modré potahy sedadel Momo • anténa a rozvody pro GSM • snížený podvozek o 25 mm (pružiny Eibach/tlumiče Bilstein) • 16" kola s pneumatikami 205/55 • nástavce práhů Winter Packet • přední mlhovky • ostřikovače předních světel • vyhřívaná přední sedadla • zadní středová opěrka na ruce a okénko na lyže hagusy, rezerva na dojetí-nepoužitá, alarm+imobilizér tovární, zimní pneu nové (1000 km), disky originál 15" .V případě zájmu a rychlosti je možno dodat navíc: radio ALPINE + 12 CD changer,+ subwoofer, letní disky 16" + letní pneu ContContiSport2 70%, torzní tyč v motor.prostoru, příčníky na střechu orig. AR - stříbrné, 159000 Kč
10.28, 8. 5. 2007, odpovědět