dnes jsem jel koupil olej 10w60 racing ( jako vzdy ) do me 156 1.8 ts . mel jsem tam na dne . dolil jsem cca 4 litry ujedu cca 15km a najednou me zacalo v horni casti motoru neco hodne jako by bouchat takove zelezne rany a problikavala kontrolka oleje . auto jsem radeji odtahnul a ted musim zjistit co se deje. :(
15.20, 6. 9. 2010, odpovědětNo pri TS som kontroloval olej raz za 4-5 dni...kolko si ho nekontroloval??? 1.8 TS ma 4.5 litra oleja zhruba, takže ak si teda pojazdil s pol litrom....ajajajaj...Pri najlepšom budeš musieť robiť komplet GO motora. V tom horšom prípade si zhánaj bud inu alfu alebo iný motor :(
15.55, 6. 9. 2010, odpovědětomg to tam chybelii 4 litry oleje a ty jsi s tim autam jeste jel,pane boze to snad nejni pravda...chudak auto TS umej papat olej kord kdyz jim jeste date céres lidi,to chce ten olej kontrolovat furt a nespolehat se na tu kontrolku jak vidite tak tam bylo slabejch pul litru oleje a kontrolka jenom blikala no nic tak ti preju co nejlevnejsi opravu a at alfa jezdi dobre
16.35, 6. 9. 2010, odpovědětto je v poho, máš jen zadřenej motor a je to vinou tvojí, že sis nekontroloval olej v motoru, můžež ted být hlavou o zed jakej jsi ....
17.12, 6. 9. 2010, odpovědětVeru, jednu alfu som mal takú, že mesačne som lieval aj 2-3 litre oleja :D...pri alfe to treba ozaj stále kontrolovať, lebo tá kontrolka tam je na prd. tá sa rozsvieti až keď je motor suchý...
17.41, 6. 9. 2010, odpovědět99.9% alfistu ví če ts žere olej!!,že jsi zadřel motor svojí nedbalostí bych tady ani nepsal,bud jsi totalni neznalec nebo lump.
17.52, 6. 9. 2010, odpovědětja ju mam 5 let porad konroloval a ted v tom vsem schonu co mam jsem na to zapomel , pak se zhrozil , jel ho koupit snad pesi rychlosti a pak jsem na to doplatil . je to ma vina a na alfu v zadnym pripade neplivu . auta jsou to suprova ale po pravde uz asi pujdu do audi a4 nebo superb . i kdyz todle bych tady nemel asi psat . uvidim no co s tim bude . v kazdym pripade srdce patri jen jedine .... alfa romeo
18.23, 6. 9. 2010, odpovědětJá to říkám neustále, že 16V TS je debilní motor. Větší sypačku jsem ještě nepoznal. A to ho mám ve svém Spideru.
19.31, 7. 9. 2010, odpovědětspidrmen
19.38, 7. 9. 2010, odpovědětale pokud jezdí jak má, je to nádhera:) viz vlastní zkušenost cuore sportivo
19.40, 7. 9. 2010, odpovědětTo sa mi nechce veriť že by TS žrali tolko oleja ja mám tiež 1.8 a kúpil som ju zadretú spravil som si GO dal vybrúsiť kluku bolo chytené jedno ojničné ložisko...nabehal som zatial 2000 km a olej som kontroloval už snád 4 krát...:D lebo tiež som to nechcel podceniť a ešte sa nepohol z hornej rysky a to sa priznám že som zle zatesnil vaňu a púšťa mi trocha medzi tým plechom čo ním prechádza kluka ku spojke a vaňou...inak to to miesto je konštrukčnou vadou tohoto motora vaňa je tesnená len tmelom a medzi vaňou a tým plechom je príliš velká medzera...ked som to skladal som to bohužial ešte nevedel myslím že 90% zadretí je práve z toho že alfa robí olejové mláčky, druhou príčinou môžu byť piestne krúžky okolo ktorých sa stráca príliš vela oleja z klukovej skrine ja som ich pri GO vymenil a ako hovorím alfa napriek tomu že mi robí mláčky má stále full oleja po 2000 km
18.22, 8. 9. 2010, odpovědětMyslím si, že mi taky tak nějak funguje jak má ale mimo Spidera mám ještě 156SW 2,4jtd ´trochu´ čiplou a to se nedá absolutně srovnávat. To je to pravé Cuore sportivo :o) Nejraději bych do Spidera strčil 1,9jtd. A to by byl mazec (stejně to tak dopadne). Asi mě teď všichni popravíte :o))
21.03, 8. 9. 2010, odpovědětTakže môj názor je že pokial je motor TS je v 100% stave tou spotrebou oleja sa od iných asi moc nelíši, kolko tých "100%" po svete jazdí si ale netrúfam odhadnúť...:) ja sa chystám tu vaňu zhodiť dole pretiže budem meniť olej lebo po zadretí a následnom opravení je v motore po 1000-2000 km nutné vymeniť olej z toho dvôvodu že ked sa rozomiela ojničné alebo hlavné ložisko z dovodu nedostatku oleja tak sa jemné piliny dostanú do celého olejového okruhu takisto v motore možu zostať nečistoty po brúsení kluky...a tie potom v motore pôsobia ako brusivo a znovu ho ničia...takže prvý olej slúži doslova len na zabehnutie a dočistenie toho čo sa napáchalo pri zadretí...tak uvidím či sa to podarí zatesniť tak aby to netieklo vobec...:)
18.32, 8. 9. 2010, odpovědětMotory v autech ktere se sem do ČR nebo SR dovezou mají naběháno možná 200-300-400 tisíc akorát si to nikdo nechce přiznat ted je oblíbená cifra 160 tisíc jaký koliv ročník výroby AR.
18.39, 8. 9. 2010, odpovědětNa svý AR 2.4 JTD rok 2000 mám prej 112 tisíc dlouho sem se tomu ještě smál co jsem ji koupil.
18.41, 8. 9. 2010, odpověděttaky muzu jen rict ze mi alfa nesezere ani kapku oleje...nevim ze kazdej plasi
18.44, 8. 9. 2010, odpovědětjá taky nevím co každej má že to žere jak svin,já na olej nějak netrpím,kouknu na něj jednou za měsíc a nijak neubývá,A to dostává motor dost otáček,třeba když se neshodnu s přítelkyní:D
21.23, 8. 9. 2010, odpovědětJa mam 1.8 TS a nezerie olej vobec. A realnych km cez diagnostiku mam 175tis. Ale tacho ukazuje 160tis
22.49, 8. 9. 2010, odpovědětkdyž jezdim v klidu, tak mi nepapká oleje skoro nic, ale když jedu raso okolo 5 tisic porad prumerne, tak si vezme i litr na 200 km. motor by mel mit cca 160 tisic, rok 2000, rozvody, variator, svicky, vaha, řj a lambda nová. je to kus od kusu a řidič od řidiče.
22.43, 9. 9. 2010, odpověděta co by se mohlo stat kdyz bych prelil olej treba o cca 1 -1,5 liru ?
6.42, 10. 9. 2010, odpovědětnerikej ty ses teda fakt chytrej . to by me nenapadlo . ne nebude alfa jde do haje a pujdu do audi ne superb . seru na to uz . nebavi me se s tim porad stejne nervovat . a navic uz chci neco novejsiho .
19.53, 10. 9. 2010, odpovědět..nj co nadelas..
10.00, 11. 9. 2010, odpovědět