tak jsem natankoval ethanol,a alfa šlape jak hodinky,máte s tím nějaký zkušenosti?podělte se
21.36, 8. 9. 2010, odpovědětVětšinou se ředí 1:1 z normálním benzínem a všeobecně je známo že ma studena (v zimním období)jsou špatný starty.
21.49, 8. 9. 2010, odpovědětno já jtam nalil 20 na 20,ale tak nějakejch 10 bylo ještě benzínu v nádrži,Auto jede krásně řekl bych že v nízkejch i líp tahá,akorát docela smrad z výfuku,ale tak jak pro koho mě to docela voní,tak ušetří to peněženku
21.53, 8. 9. 2010, odpovědětMÁŠ TAM SPECIAL SVÍČKY NEBO JSI TAM NECHAL ORIGO?
21.56, 8. 9. 2010, odpovědětmám tam origo,není stím žádnej problém
22.03, 8. 9. 2010, odpovědětU starších vozů se doporučuje vyčištění palivové nádrže - např. po dvacetiletém tankování benzínu, který zvláště u nás mívá hodně mizernou kvalitu, může být na dně nádrže až několikamilimetrová vrstva ropné a prachové hmoty, někdy pevně usazené, jindy spíš připomínající tekutý jíl. Tohle vše etanol krásně rozpustí a pokud to nezachytí (a neucpe) palivový filtr, musí to vše projít až do motoru, kde to možná shoří... (ve skutečnosti se to ale dostane do oleje a pokud to nezachytí doopravdy kvalitní olejový filtr, působí to v motoru jako brusná pasta)... Kvalitě jízdy to nepomůže a bývá to předmětem zoufalství a stížností na nepravidelný chod. Další prací je tedy výměna motorového oleje a hlavně filtru - na dobrém a čistém oleji záleží v průběhu prvního tisíce kilometrů hodně - etanol postupně čistí nádrž s palivovým vedením a pomalu se "prokousává" až k těm nejmenším částečkám, které již palivový filtr nemusí zachytit. A co nezůstane ve filtru paliva, dostane se přes válce do oleje - takže po přechodu na etanol platí ze začátku jen jedno - čistit a čistit, filtrovat a filtrovat... Při této první "etanolové" výměně oleje se doporučuje olejový filtr mimořádné kvality, prověřený realitou, nikoliv reklamou - běžné sériové papírové filtry tady nejsou to pravé ořechové...
22.06, 8. 9. 2010, odpovědětInspekce palivového vedení je také dobrá věc - popraskané hadičky a netěsnící "těsnění" nesvědčí ani benzínu, natož lihu, který má navíc tu vlastnost, že "vysušuje" - tedy scvrkává narušené staré hmoty, vyráběné v dřívějších dobách jako náhražka kvalitních gumových hadiček. Tento problém nemívají zahraniční vozy od konce 80-tých let, ty naše ale bývaly montovány z bůh ví čeho... A dobrá víra ve zlaté české ručičky našich "opravářů" zde taky nebývá přínosem: tady se kompromisy netrpí - tady se kompromisy vymstí ! Do jisté míry je přechod na E85 vlastně jakýsi "záběh" vozidla - a čím starší a zanesenější vůz byl, tím je "záběh" - tedy očista - intenzivnější. Prostě - váš motor chytil druhou mízu, dopřejte mu tu šanci
22.09, 8. 9. 2010, odpovědětTak vidím, že vám to šlape na ethanol! Mě to dělá problémy, od té doby co jsem natankoval ethanol a natural 1:1 to střílí do výfuku,škube a je to líné,dokud se motor nezahřeje na volnoběh, tak se ani nerozjedu.Lambdu mám novou (origo),celé zapalování zkontrolované a vyčištěné,svíčky zkoro nové (10tis.km),nová hadice sání (ta stará byla prasklá),diagnostika neukazuje nic a přece takové problémy!!!
22.25, 8. 9. 2010, odpovědětnatankoval sem čistý etanol do Bráva 1.2 16V a jezdím bez problémů, je pravda že studený chytne na potřetí, ale pak absolutně bez problémů...trošku výkonu bych řekl že je v háji, ale i tak jednadvojka není na závodění...podotýkám, že jsem opravdu nalil do prázdné nádrže holý etanol, žádné míchání...je totiž už namíchaný v poměru 85%etanolu a 15%naturalu....mě to prostě to auto bere bez jakékoli úpravy...
22.39, 8. 9. 2010, odpovědětCO stoji ethanol ze se vam to vyplati???
8.03, 9. 9. 2010, odpovědětTady ve Frenštátě pR. stojí 23,80 kč.
19.39, 9. 9. 2010, odpověděta mohol by som riedit benzin aj s gazolinom???
20.30, 9. 9. 2010, odpovědětu nás na šumpersku 22 korun
22.07, 9. 9. 2010, odpovědětu nás na jihlavsku 22.90
22.25, 9. 9. 2010, odpovědět