Ahoj, tak jsem vymenil vsechna ramena na predni naprave vcetne tycek stabilizatoru, [v servisu ] tesil jsem se jak se zbavim klepani, ale ouha.. povrzavani od ramen jsem se zbavil, klepani ne. Nechal jsem to vsechno znovu prohlednout, a nikdo mi neni schopen rict jak je to mozny. Napadaji me snad jen tlumice ale jejich ulozeni jsem taky kontroloval. Nemate nahodou nekdo zkusenost..nehori to ale stve to :]
22.33, 26. 10. 2010, odpovědětvymen silenbloky na stabilizatore a mas klud ;)
7.05, 27. 10. 2010, odpovědětŘešil jsem podobný problém nakonec to byl silentblok převodovky :-(
7.23, 27. 10. 2010, odpovědětUlozeni stabilizatoru.
10.47, 27. 10. 2010, odpovědětme uz to take stve,vecne ten klump opravovat,ale je to alfa,co muzu take cekat od deset let stareho auta,koupim novejsi a kaslu na vecne lezeni pod autem,pak uz si s tim nebudu vedet rady a budu jezdit do servisu a nebudu mit vycitku,ze jsem si to mohl opravit sam
18.10, 27. 10. 2010, odpovědětvnitrni ulozeni stabiku
18.21, 27. 10. 2010, odpovědětsilentblok stabilizatora, da sa kupit zvlast, treba to potom rozpilit, vymenit a zazvarat alebo potom kupit cele nove, co je o dooost drahsie...
10.19, 28. 10. 2010, odpovědětKolik silentblok na stab stoji???
15.34, 31. 10. 2010, odpovědětKedysi davno som ho kupil za cca 500 sk.. takze dnes urcite menej...
17.20, 31. 10. 2010, odpovědětmenil som asi prd rokom ale nakupoval som na slovensku a viac veci tak neviem presne ale je to len guma tak je to zalezitost par korun.
17.20, 31. 10. 2010, odpovědětJá ty silentbloky měnil a stály asi 300kč. a tlučení v pravim přednim kole mam od koupě alfy. To měla 130tis a ted má 172tis a furt tluče... vyměněny silentbloky stab., celé rameno, tlumiče, nějaký ty tyčky nebo co to je taky... a furt tluče... na chvilku po výměně ramena to přestalo, ale po 3 MĚSÍCÍCH ZASE ZAČLO. Bych se z toho posral. at si tluče seru na to.
19.07, 31. 10. 2010, odpovědětahoj,už jsi nato přišel? dnes jsem přivezl alfu ze servisu,nové všechny ramena,tyčky stab.,tlumiče a klepe to furt stejně...tak vubec nevim??? škoda peněz...co dál???
13.27, 10. 12. 2010, odpovědětA co horní uložení tlumiče !!!
16.11, 10. 12. 2010, odpovědětN A TO HLAVNÍ JSI ZAPOMĚL NA GUMY ULOŽENÍ STABILIZÁTORU KE KAROSERII
16.24, 10. 12. 2010, odpovědětPresne tak, vsichni menite ramena coz je to nejdrazsi ale ulozeni stabilizatoru za 200kc nevymenite. spodni rameno stoji 3tis ale i kdyz je ko tak neni slyset ale silentblok ukozeni stab za 100kc/ks tluce jak das ale to nikdo nevymeni a pak nadava. U alfy tluce jen ulozeni stabilizatoru, tycky stab a pak horni ramena a ty vetsinou zase jen v silentbloku ramen a ne v cepu.
16.47, 10. 12. 2010, odpovědětJa mel teda ramena po koupi v haji. po jejich vymene jsem slysel tlukot a je mi jasne ze to chce vymenit silentplok na stabilizatoru! takze to asi i v tomto pripade bude tim ale to musi jit cela napravnice dolu a to se mi nechce :-( ale ceka me to urco delat :-(
17.51, 10. 12. 2010, odpovědětMáte si koupit pořádný auto a né takový střepy rozvrzaný.Co na to víc říct?Osobně se mi nějáký modely Alfy taky líbí ale vzhled nejezdí.Takový ty řeči že Alfa je prostě srdcová záležitost sou Vám opravdu kníčemu když Vám doma stojí naleštěnej střep na kterým pořád něco odchází nemyslíte?Škoda jen, že to hodně lidí zjistí až do té studny nasype spousty peněz.
17.20, 10. 12. 2010, odpověděttvoja babka je nalesteny crep
17.30, 10. 12. 2010, odpovědětTo už neukecáš.
17.38, 10. 12. 2010, odpovědětChci se zeptat když klepe uložení stabilizátoru,klepe to na jedné straně nebo na obou?
18.37, 10. 12. 2010, odpovědětstrycek skrblik, Tak nam porad ake auto si kupit, aby sme ho nemuseli opravovat...kazde auto je skartovacka na penaze, ci je to japonec, nemec, alebo talian..a takych reci, ze s passatom jazdis skoro zadarmo ma usetri pls, jedine bicykel potom :D
19.24, 10. 12. 2010, odpovědětSem tu o Passatovi neřekl ani slovo.Každe auto má nějaké závady ale v porovnání s ostatníma je 156tka extrém co se týče poruch.Takhle sem to myslel.Jsou daleko spolehlivější auta.Proč sou asi plné bazary 156tek?Kdo může tak se toho zbaví protože si sní jistě užil dosti "radosti".Oblíbená je předevší u mladších řidičů kteří nemají ponětí co je to údržba a to je taky důvod proč končí v bazarech tolik dořáděných střepů.Najdou se i zachovalé kousky a řidiči co se o ní starají ale pořád v porovnání s ostátníma značkama vyžaduje Alfa mnohem větší přesnějí častější kontrolu a údržbu.Většina lidí nechce být otrokem svýho auta aby museli každých pár tisíc kontrolovat olej apod.....chtějí auta ve kterých vymění olej po 15tis. km bez toho aby museli dolívat a bát se že se jim snad zadře motor.A když už někdo uvažuje o Alfě tak jít radší do něčeho novějšího jako je 159 nebo 156 po faceliftu.159 je co se týká designu opravdu povedený kousek.A pokud chceš něco doporučit tak já doporučím určitě Audi nebo Mercedes.I starší modely už jdou sehnat za přijatélné peníze a co se týká spolehlivosti na tom budou tyto značky mnohem lépe něž AR 156.Ať už motorově (tam se prakticky není o čem bavit) tak i co se týká podvozku(teď nemám na mysli vlastnosti podvozku ale bytelnost).AR na těch našich tankodromech nic nevydrží.......potom tu všichni mění ramena, stabilizátory jak na běžícím pásu.
21.32, 10. 12. 2010, odpovědětPassat som uviedol len ako priklad, co radi pouzivaju anti-alfisti..mozno je 156 z tych poruchovejsich aut, preto som si priplatil za zachovaly kus a volil som naftovu verziu po facelifte, kde uz su ako tak vychytane chyby, aj napr. s tym mazanim ako si spominal-elektronicka kontrola hladiny oleja, ale aj tak nie je treba od vymeny do vymeny netreba ani doliat..skor to moze byt uzitocne u benzinovych verzii TS a JTS, no urcite nejake svoje muchy ma, ale zatial sa nemozem stazovat az na ten podvozok, je velmi komplikovany a dost trpi na nasich cestach, to je pravda..
1.11, 12. 12. 2010, odpovědětNechcem reagovať na tie tliapaniny s pasatmi, ale ja som vymenil tiež všetko a búchanie na ľavej strane mi ostalo. Zistili sme že je to vybité púzdro riadenia hreben. tyče.
10.01, 18. 12. 2010, odpovědět