Zdravim, mam taku celkom prakticku otazku co sa tyka jazdenia s JTDm motormi:Oplati sa viac jazdit z kopca na neutrali a dobrzdovat, alebo brzdit motorom ako je uz zvykom u modernych motorov z priamym vstrekovanim? Pytam sa preto, lebo na volnobehu z kopca mi ukazuje mensiu spotrebu ako so zaradenym kvaltom, tak neviem..napadlo ma ze system vstrekovania JTDm je zalozeny na inom principe ako u benzinu, teda i-cko s priamym vstrekom u ktoreho je z kopca nulova spotreba so zaradenym kvaltom ako som zvyknuty..dik za postrehy a vedomosti
13.53, 11. 11. 2010, odpovědětpři brždění motorem by mělo být palivo odstavené...počítači moc nevěř.
15.43, 11. 11. 2010, odpovědětSamozrejme brzdit motorem, to neni skoda 120. Spotreba je pak nulova, pal pc u alfy neukazuje pod 2 litry.
16.55, 11. 11. 2010, odpovědětNo logicky by to tak malo byt, ale napadlo ma ci to u nafty nie je inac ako u benzinu, teda ze vstrekovanie neodstavi uplne privod paliva aby bola nulova spotreba..podla pal.PC zere viac so zaradenym kvaltom ako som uz spominal, nj skoda 120 to uz je z ineho sudku, tam je najlespie z kopca jazdit s vypatym motorom :)))
22.02, 11. 11. 2010, odpovědětřešíš kraviny, nech zařazenou rychlost s kopce a jezdíš za darmo
20.11, 12. 11. 2010, odpovědětA hlavne bezpecne!!!!Ser na motor ! ide tu o brzdy a tvoj zivot! Kurva ,co vas to ucia v autoskole -spotrebu? Ide tu o tvoj zivot ,nedaj boze ,tvojej rodiny . !!!Neboj sa brzdit motorom !!!! Len sa nauc kedy treba stlacit spojku(pripadne vyhodit kvalt) Nech ti to pri spomaleni netrha!!! mozes prist o zotrvak!!! (jedna sa ak klesnes pod 1500ot ,asi!) Pokial to netrha ,tak neni problem!.Ale ked pribrzdujes motorom,tak neni uz dobre ked uz zacne poskakovat !! ,to uz skodi zotrvaku .
20.23, 12. 11. 2010, odpovědětTak diky za vase cenne rady, som sa dozvedel zasa..cakal som odpoved na technickej urovni a nie dohady a dojmy.. Ronsoc:s bezpecnost podla mna nema nic s tym ci dobrzdujes motorom,alebo na neutrali brzdami, ale s tym medzikusom medzi sedackou a volantom ako si vie poradit a ako je sikovny,toto su uz len detaily co tu riesime, tak kupil som si kupil naftu, tak preco sa o to nezaujimat o techniku jazdy, ked ti to usetri nieco..a stale mi nikto nevysvetlil ako to presne funguje u modernych vznetovych motoroch.. Milano:ja s tym potrebujem jazdit denno denne a nie utierat prach natom v garazi jak nekeri na fobii :)))
8.43, 15. 11. 2010, odpovědětvicemene ted se vsude uci nechavat zarazeno a to z duvodu 1 bezpecnosti kdyz by si potreboval rychle pridat plyn tak nez zaradis ztracis drahoceny cas 2 spotreba pohone hmoty 0 - klapka vzduchu je zavrena 3 v zime na naledi z kopce mensi pravdepodobnost smyku pri dobrzdovani motorem nez hupnout na brzdy 4 kdyz ma nekdo poruchu stava se ze motor u aut na volnobeh chcipa se zarazenim se nestane
8.58, 15. 11. 2010, odpovědětTakže při zařazeném převodovénm stupni a jízdě z kopce bez plynu jde o DECELERACI, TO ZN. ŽE OTÁČKY MOTORU BEZ PLYNU JSOU VYŠŠÍ JAK VOLNOBĚŽNÉ OTÁČKY!!!!! Uzavře se přívod paliva a motor je hnán pouze hmotností vozidla. Vy tupci. Pokud při DECELERACI tyto otáčky klesnou pod hodnotu volnoběžných otáček přívod paliva se obnoví. Jak jednoduché. Ani mne nepřekvapuje že většinu těchto tupýchj dotazů mají bratři Slováci. Kurva psát neumíte souvisle, je to samá chyba a serete se sem. Máte weby i ve slovenčině !!!!!! OPRUZUJTE TAM
10.09, 15. 11. 2010, odpovědětTy si ale mudry jak radio..hmm pytal som sa preco pal.PC ukazuje vacsiu spotrebu so zaradenym kvaltom z kopca ako na volnobehu-to mi vysvetli!teoria deceleracie je mi je znama z benzinov a je to pravda, tak si precitaj poradne co sa pytam vole cesky, zaujimaju ma technicke veci, mas s tym problem??A ja nerobim chyby v gramatike, my nemame problem naucit sa cesky na rozdiel od vas, tak nejeb do mna, ze tu mam chyby laskavo..
15.09, 15. 11. 2010, odpovědět