Uz se to tu resilo,ale chtel jsem se zeptat v cem vsem se lisi policejni verze alfy 156 od normalni civilni verze? http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/alfa-romeo/156/8246577
11.30, 13. 12. 2010, odpovědětpolicejní měli 150 KW a ne 129 KW, i když v TP je možná psaných těch 129 KW
11.37, 13. 12. 2010, odpověděta co je na tom motoru jinyho nez na klasicke 129kw verzi?a jakej je tam kroutak a spojka taky bude jina?nebo podle ceho se potom na to auto shani nahradni dily?turbo,spojka atd?
11.55, 13. 12. 2010, odpovědětniekto tu myslim ma policajnu
12.20, 13. 12. 2010, odpovědětmyslim ze tam su ine vstreky...
13.25, 13. 12. 2010, odpovědětJe to klasicky 129kw motor, len je cipnuty. Turbo tam je nachylne potom na zohrievanie a dochladzovanie. Vyhoda auta je, ze motoricky byva tip top aj ked ma cca 250tis km. Horsie je to karoseriovo. Ci uz po tukancoch, strecha byva zavarena po majakoch, casto tie zaslepky hrdzaveju. byva s opravenym lakom, kopou kabelaze navyse a mavaju znicene predne sedadla od uniforiem a opaskov. A na drazbach idu za par korun, co viem, nieje problem vydrazit za 2500E kus.
19.25, 14. 12. 2010, odpovědětBrát auto po fízlech může jen blázen,jelikož to bude nehorázně vylítaný.Najeto 129 tis. :-DDDDDDD
20.00, 14. 12. 2010, odpovědětmam policajtku nestazujem sa...stym turbom je to pravda nakolko ho idem menit...inak nic hrozne klasika ramena ako na kazdej alfe a aj rozvody...ziadne ine problemy nemam...je tam cipnuty motor 2,4 JTDm 20V pravdepodobne na 147kW a 200k ( pisem pravdepodobne lebo este som to na brzdu nestihla hodit) ale druhy chalan co ju tiez ma pisal ze mu namerali 230 ( ale o tom uz pochybujem)
20.15, 12. 1. 2011, odpovědět