Ahoj budoucí kelogové. Plánuju si koupit 156 V6 a rád bych se zeptal těch, kteří o těchto autech něco vědí, na co si mám dát při koupi pozor. Jsou nějaké typické závady tohoto motoru, případně převodovky? Kolik kilometrů tyhle motory při rozumném zacházení a servisu vydrží?
12.28, 24. 1. 2011, odpovědětahoj kdybys schanel znamej prodava 156 2,5 v6 za 50tis po velkem servise ma cca 135tis najeto , nove vsechny ramnena , rozvody je to barva Blecosmo metal ma na aute original paket od zenderu decentni spilery ,je ve skoricove kuzi ma podvozek ze sportpaketu 2 +17" origo kola je fakt hezka par skrabancu a rok myslim ze to je 1999 tak jestli budes mit zajem jsem ze Sokolova muzu nafotit a poslat fotky mozna by se dala jeste domlvyt nejaka sleva 723 457 940
12.58, 24. 1. 2011, odpovědětDíky, lae já už mám víceméně vybráno. Jedu se na jednu takovou krasavici podívat a chtěl jsem spíš slyšet, na co se při prohlídce zaměřit.
13.25, 24. 1. 2011, odpovědětpozri si v ramci moznosti auto zospodu ci ho nechyta hrdza, pri jazde podvozok citit budes, vyskusaj vsetky elektonicke vecicky, daj mu aj trocha zabrat a potom ovonaj olej ci sa niekde nepripeka... skus ci auto neboci do starny , a hlavne pocuvaj motor ci tam nieco neklepe,nesramoti, alebo ci remen nevydava taky divny zvuk jak kedy sa onieco skrel, potom ci pri jazde nepadaju otacky, nevyskakuje rychlost, alebo neostavaju utacky pri radeni, skus aj brzdenie motorom . to je tak asi z mojej strany vsetko, dufam ze som aspon trocha pomohol inak skus si tu vyhladat nejake podobne temy je tu toho plno...
13.50, 24. 1. 2011, odpovědětNo já jí mám a j to neprodejný auto. Jakmile se ti tam něco posere, strašný problémy. Hlavně tě to sežere zaživa a sundá z bot. Častá závada prasklej rozvodovej řemen. V zimě všude vrže. Svezení to je, ale mám jí plný zuby. K nastavení vaček rozvodu je sada skoro nesehnaelná, vše jen od 1,6 do 2,0 až nafta - palivo satanovo 2,4, na 2,5 NE! Mrdá se tam uplůně všechno a servisovaný to mám u Imofa Praha. Háklivá na olej. Pod 10 litrů klidn jízdy se nedostaneš a hlavně eko daň!!! Tohle auto se prostě nevyplatí a je neprodejný! Já koupil a hned rozvody - sada od 5000, musíš dát i vodní čerpadlo, praská plastová vrtulka a je honěná skrz rozvody - hovada italové no! Pak spojková sada 4500 kč Valeo, kde je spojkovej váleček a ten jde přesně na chladič, takže se mi rozlítla spojka a váleček do chladiče a chladič 6000 kč. Váha vzduchu, fitry, olej 6 litrů, furt něco! Za 3 roky co jí mám, tak jí pořád nabízím a každej si klepe na hlavu! 3 roky to nemůžu prodat a stálo mě servisování z dílama a opravama už 65 tis, ale te´d jezdím, to je fakt bez problémů. Ale ser na to! nebo se toho už nikdy nezbavíš!
19.11, 24. 1. 2011, odpovědětNení nad spokojeného majitele :-)))) Když si chceš koupit takové auto, tak se nejdřív zamysli jestli na to máš prostředky. Většina motorových dílů je atipická, což znamená vyší cena. Jinak se to nijak neliší od ostatních motorizací. Na olej je háklivá každá alfa a je jasné že V6 nebude mít 4 litry oleje. Motor je nad míru spolehlivý. Mám auto 7 let a nedal bych jí za nic. Za celou dobu žádný větší problém(pouze běžné výměny: provozní kapaliny, destičky, rozvody a spojka). Nejlepší auto jaké jsem měl.
19.33, 24. 1. 2011, odpovědětProstředky na ní mám, jen na úvodní servis jsem si vyčlenil asi 30tis. To by mohlo stačit. Se spotřebou počítám, ale tohle nebude auto na ježdění do práce po městě, spíš taková srdcová sranda na svezení. Jinak je mezityp, tedy stará maska, ale už s novým vnitřkem, tak by to snad mohlo být v cajku. Doufám :o)
6.32, 25. 1. 2011, odpovědětzáleží kolik ta tvoje vybraná V6 má stát, třeba má chlapi vyhlídnutou nějakou za 150.000 Kč, tam bych řekl, že nějaká eko daň už není atd.
20.22, 24. 1. 2011, odpovědětKdyby byla V6 po face ve verzi SW tak ji hned vyměním za moje 2,4JTDm 20v
20.46, 24. 1. 2011, odpověděttu 2.4 JTDm 20v bych bral asi, jako jediný nafták, který bych bral
20.54, 24. 1. 2011, odpověděta vidíš mě nevyhovuje jizdně na tom byla 2,5 V6 líp ale potřeboval jsem SW, V6 v SW a face bohužel nejsou proto jsem vzal tu 2,4 a čekám až se nějaká objeví pak budu řešit víc, takže zatím kamna.
21.24, 25. 1. 2011, odpovědětjá měl teda zatím 1.6 T.S a teď mám 2.0 JTS a vyhovovali mi obě - jízdně tedy myslím, než jsem pořídil toho dvoulitra, tak jsem váhal ještě mezi naftou 2.4, ale nakonec jsem zůstal u benzínu, no teď bych bral asi už 159 a to buď 2.2 JTS nebo 2.4 JTDm, ale koneckonců, těžko říct, co bych si pořídil, třeba úplně něco jiného :)
21.50, 25. 1. 2011, odpovědětJak psal V6: přesně obdobný jsem měl já, nezbavitelný auto a sesypaš se z toho. Alfa by měla bejt nová a jak má motor 100 tis. začíná teror. Je to hezký auto, ale prostě budeš něšťastnej, ale jako na občasný svezení je to akorát. Jak píšeš, srdcovka, ale já bych do toho nešel teda už!
11.02, 26. 1. 2011, odpovědětnevím co řešíš na moji V6 rok1998 nejeto 250000 osobně 50000 krom konektoru od snímače plynu nebyl žádný problém a to ani ten neznehybnil auto. jinak standart spotřební věci rozvody, olej, nový chladič, horní ramena nic co by jinde u jiné značky bylo jinak, se spotřebou 10 na 100 dálka i 8,5 ale jízda na klobouka. Jak se o auto staráš takový ho máš, doknce ta moje potvora dostala 3 místo v kategorii na sprintu 250m ve Vysokém Mýtě.
20.42, 26. 1. 2011, odpověděta zdravim ja zhanamtiez V6 .diky za ponuky
12.34, 26. 1. 2011, odpověděthttp://alfa-romeo.sbazar.cz/alfa-romeo-156-2-5-v6-kolin-o5143731.html
9.04, 27. 1. 2011, odpovědět