Už to tu zaznělo několikrát - problémy s kolísáním otáček. Tentokrát ale při zahřátém motoru. Mám 2,0 TS r.v. 2000 a zastudena ok, výkon do 3000 otáček slabší, na 3000 paráda. Pokud je ale dostatečně zahřátý motor a otáčky cca 1500, má dvojka problémy to utáhnout a to mám plyn na podlaze, auto se celý škube. Všiml jsem si taky, že při volnoběhu hodně kolísaj otáčky (mezi 500-1000) a když se zapne ventilátor motoru tak je vše OK, když se pak sám vypne, zas to samý - cukání auta a kolísání otáček... Ví někdo?
22.12, 10. 5. 2007, odpovědětSám si můžeš vyčistit sání, když nepomůže, tak bych to dal na diagnostiku, nesvítí ti přitom kontrolka vstřiku? mě takhle blbla 145 s 1.8TS. nikdo nic nezjistil, nyní jsem na to rezignoval, jsou dny kdy jede jak z praku a pak....používám ji jenom na pojížďky, a investovat do ní jsem už zatrhl, je zvláštní že na STK se chová vždy způsobně :-) jo po diagnostice, mi zkoušeli vyměnit snad všecko ale nepomohlo, jejich vysvětlení byla chyba v řídící jednotce...Jinak má 156 odmítá benzín je asi rozmlsaná jen Shellem na jinej kucká, třeba se rozjedu dám za dva a dusí se, po chvíli trápení se rozběhne, dotankuju její oblíbenej Shellánek a už je to zas OK, zejména ji nechutná Hypernoví, a Makro benzín :-))) pro její spravení nálady ji občas dopřeju pár litříků Racingu, to si pak mlaská. do 145 leju jen Makrák...
14.43, 11. 5. 2007, odpovědětZkus váhu nebo lambdu, Ty jediný řídí poměr bohatosti směsi, kterou potřebuješ, je to nejdůležitější faktor....chudá směs = dušení motoru a cukání....
15.09, 11. 5. 2007, odpovědětDík moc, zkusim diagnostiku a snad tam něco ukáže, protože jezdit s tim jak se to dusí a cuká je děs. S tou směsí máš pravdu, nechal jsem jí přeměřit, zbytkový O2 má být v rozmezí 0,03 - 0,5 a já mám 7. Takže hrozně chudá směs...
8.47, 15. 5. 2007, odpovědětTaky by mohl zkusit vyměnit řídící jednorku svíčky, cívky a stejně se mu to muze dusit, protoze bude mit třeba spatnou kompresi na jednom valci. Dulezite je to poradne promerit a ne hned menit. Pak to leze do peněz a vysledek nula. Návíc i bohatá směs muze zpusobovat dušení motoru.
8.35, 16. 5. 2007, odpovědětAhoj alfíci.Teď ta moje kráska dlouho jezdila úplně parádně,ťukťuk.Ale začel se mi projevovat nějaký problémek.Má podobu dušení při prvním stártu,ať už je ráno nebo odpoledne.Otočim klíčkem naskočí zakucká a chcípne,někdy se chvilku drží.Otočim znovu a jako by se nic nedělo,vše OK.Další starty ten den už taky pohodový.Ráno přijdu a první start zase kucká.Včera jsem čístil škrtící klapku,nepomohlo.Diagnostika si myslím že toho moc nenajde.Auto tahá dobře,kontrolky nesvítí.Tankuju jen V-power.Napadli mě svíce,ale když to jinak chytá Ok tak nevim.Jedná se o 2.0T.S. r.v.00 Poraďte někdo prosím:-)
16.20, 16. 7. 2008, odpovědětVyčisti váhu vzduchu a nech si zkotrolovat lambdu
20.31, 16. 7. 2008, odpovědětDíííííík,ta váha už mě taky napadla.Ale moc se mi v ní štourat nechce.Je to takova cíííťa:-)No uvidíme,teď mě čeká dovolená a pak asi testnu tu diagnooozu.
22.03, 16. 7. 2008, odpovědět