Můžete mi někdo říct, jestli je normální, že se zahřívá motor u Alfy 156, r.v.99, 1.8 TS 16V až na 105°, když je venku 25°? Přitom mám nový termostat.
18.28, 11. 5. 2007, odpovědětPokud si na tom jako já s 2.0T.S., tak tě lituji a začnu šetřit. Pokud máš opravdu termostat o.k., tak já jsem nakonec měnil čidlo teploty, měnil chladící kapalinu, měřil jestli kecá budík a nakonec to dopadlo tak, že jsem musel koupit nový chladič, tedy nejdražší součástku, o které jsem celou dobu něchtěl slyšet. Teď o.k.
21.34, 11. 5. 2007, odpovědětJirko, držela se ti ta teplota pořád na 110 ? Mně to vylítne akorát občas a to když jsou vedra. Jinak se to drží na 90.
8.53, 25. 5. 2007, odpovědětahoj, 105 je fakt dost. mám taky 1,8 a měl jsem stejnej problém. poradím ti dvě věci. jedna je dost jednoduchá. víčka na nádržce bejvaj dost často na prd a nepouští tlak ven tak jak mají. v mém případě je to to samý a z osobní zkušenosti vím, že dobře "povolené" víčko na nádržce s chladící kapalinou mi sundá teplotu i o 10-15 stupnů. a ta druhá je to, že jsem fakt musel měnit chladič. když jsem ho pak viděl venku, ani jsem se nedivil, že to tak hřálo. ale to víčko má stejný efekt i ted....
9.09, 25. 5. 2007, odpovědětMoc díky za radu. Už jsem měnil termostat od topení a když jsem vypouštěl vodu, tak byla čistá. Nebo si myslíš, že i tak může být ten chladič vevnitř zaneřáděnej ? Ještě to skusím s tím víčkem. Libor
13.48, 25. 5. 2007, odpověděttam nejde o to, jestli je zadělanej zevnitř :-) ale jak moc máš ucpaný ty lamely, kterými prochází vzduch. když jsem viděl ten můj, tak polovina byla plná much, takže tam nepřošlo ani fouknutí a druhá polovina byla ohnutá, jak to nějaký ing. přede mnou asi zkoušel mýt vapkou... na tohle fakt opatrně. vapka a chladič se moc rády nemají, pokud to neděláš opatrně...
13.53, 25. 5. 2007, odpovědět