Mam 2,4JTD 103Kw a při rozjezdu je to děsnej šnek, ale jakmile dojde k 1800 a vejš, otáček už jede narmálně ale jakmile jsu otáčky moturu nižší než 1800 tak je to katastrofa.naklápění turba funguje.Jen pri tich nizkých otačkách za jízdy výc kouří ne nějak brutálně ale kouří šedě.Když sundám hadici co jde od turba do sání tak při volnoběhu netlačí turbo žádný tlak.Potřeboval bych poradit jestli jste někdo měl stejný problem, nebo co stim by mohlo být.
12.30, 24. 2. 2011, odpovědětMne to robila vaha vzduchu auto zaberalo od cca 2000otacok.
12.36, 24. 2. 2011, odpovědětVaha vzduchu nebo EGR ventil , při nízkých otáčkach když přidáš ti bude kouřit protože turbo nemá tlak a řídící jednotka tam posílá víc nafty....zkus vyčistit popřípadě zaslepit EGR ventil , to tě nebude stát nic , pokud to nepomůže tak potom bych zkusil vyměnit tu váhu vzduchu. PS : Nechceš si to nechat načipovat na 134 KW / 440 Nm Odladění softwaru přímo na brzdě :-)
13.42, 24. 2. 2011, odpovědětNu na ten EGR ventil jsem taky myslel, podívám se na to v neděli a rovnou ho zaslepím ,stejnak to akorát zaprasí celý sání.Já jí mam teprve rok ale když jsem ji koupil tak už to bylo cítit že nejde do tahu ale teď už se stim nedá skoro bezpečně vyjet z křižovatky.O načipování jsem taky přemýšlel ale nemam představu kolik to stojí a kde to dělají.Ale mam takovej blbej pocit ,když párkrát za sebou prošlápnu pedál tak jako by lehce škrtaly lopatky turba ale nejsem si jistej(jenom když se dotáčí turbo).Ale jinak za jízdy nad 1800 otáček to jede normálně.Tak já to vyskouším dam vědět.Zatim díky.
20.42, 24. 2. 2011, odpovědětCena čipu?
15.48, 24. 2. 2011, odpověděta myslis ze to neni spravne ze to tahne az od cca 1800 ? Jelikoz mam 4 zname na okrese co maji ten sam motor (i ja) ,a co jsem se bavili tak to tak nejak jde vsem, mne to tez ide od 1800 cca,a auto nedymi,slape jak hodinky,zadne chybky,tak nevim
17.15, 24. 2. 2011, odpovědětTo je možný že nárust výkonu bude větší od 1800 otáček ale mě by v ten moment předjela i škodavka 105
20.47, 24. 2. 2011, odpovědětTo čipování je domluvené na 19.3. sobota od 9:00 v Žilině , brzda je zamluvená na celý den. Cena čipu odhadem 200-250 euro dle motoru a dohody se SARKANEM. Cena za změření výkonu bez úpravy softwaru je okolo 25 euro.
22.00, 24. 2. 2011, odpovědětno shade 105 me urcite nepredjede,jestli to mas az tak,tak to je divny,mne to tahne od spoda ale poradne mne zasadi do sedacky az cca od tech 1800 no,tak nevim,zkus ten egr ventil a uvidis.vaha vzduchu si myslim to nebude,pokud to nedela zadny jiny problem
22.31, 24. 2. 2011, odpovědětŽádnej jinej problem to nedělá jenom na rozjezd to je jako bez turba ale jekmile to dojde 1800 tak zatáhne jako by nic.
8.53, 25. 2. 2011, odpovědětJestli to máš pod 2tis ot. uplně mrtvý tak bych to opravdu tipoval na EGR , mě to dělalo taky plnej plyn a holka zrychlovala hůř něž škoda 100...já jsem na tom byl hůř mě zabírala až od 2500 :-)....
10.49, 25. 2. 2011, odpovědětNebo mě ješte napadlo kdyby to nebyl te EGR ventil tak by tam mohla blbnout škrtící klapka na sání protože když manželka šlápla na plyn abych viděl jestli se hejbe naklápění turba tak jsem koutkem oka zahlídl, že se hnul podlak kterej ovládá tu šktrící klapku, ale pokut říkáš že to bylo mrtví do tich 2500 tak já budu mít určitě ten samej problem ,to bych byl rád.udělam si z plechu těsnění a EGR ventil vyřadím z provozu.A pok se šáde muže těšit že moje Alfa bude zase rychlejší než 105ka.Zatim jezdím Ducatem aby mě někdo nesejmul na křižovatkách :o)
11.27, 25. 2. 2011, odpovědětprosim Vas kde v ziline je ta motorova brzda? nejaky kontakt mate?
18.32, 25. 2. 2011, odpovědětŽilina , Cesta k Palovej Búde , Sobota 19.3. od 9hod. Je to hned vedle STK nebo měření emisí...
22.35, 25. 2. 2011, odpovědětDělal to EGR ventil ,zůstal otevřenej tak jsem ho zaslepil a už to jede zase dobře.Díky za pomoc a přeju hodně ujetých kilometrů bez nehod a oprav.
20.16, 27. 2. 2011, odpovědětNechceš novej egr ventil??
7.21, 28. 2. 2011, odpovědětJarouš: Na co novej , když to jede ze starým a zaslepeným líp :-)
10.16, 28. 2. 2011, odpovědětNe díky já to necham zaslepený, na A4 TDi jsem to taky zaslepil na bráchově audině jsem ho vyřadíl už taky před lety, je to nejrychlejší a taky nejlevnější 100% učiný.A myslím si že v mí alfě 164 td jsem ho asi taky vyřadil
11.57, 28. 2. 2011, odpovědětAhoj, podobny problem s 2,4. jen s tim ze dokud drzim plyn tahne, preradim a konec, pomuze az uplne ubrani plynu a pak zase trochu jede, je to nahlavu. Pri te ztrate vykony sviti vstrik. Vaha to neni, odpojil jsem a stejny problem. Kde najdu ten slavny egr ? Pripadne nejaka jina rada..dekuju moc P.
21.36, 31. 3. 2011, odpovědětAhoj sháním turbo na 100 kW motor 2.4 jtd ..zatím hledám na netu přímo z alfa ...muzu hledat i jine ktere bude pasovat? Díky
17.57, 23. 12. 2014, odpovědětZdravím, mě při nízkých otáček přestal táhnout a nechtělo semu ani na 2ku asi 2 km jízdy a potom zase začal táhnout normálně má někdo takové skutečnosti, obávám se stim někam jet dal že mě to nechá na cestě. Dík za radu
12.37, 8. 12. 2023, odpovědět