Chlapi chtěl bych se zeptat.budík mi ukazuje teplotu po zahřatí motoru 50°C , to když jezdím kolem stovky furt se drží kolem 50°C. jakmile v jedu na dálnici jedu kolem130 a víše,teplota se vyšplhá skoro na 90°C. nevím jestli ten budík je špatný.vůbec to nechápu. třeba u octávie se drži teplota po zahřátí okolo 90°C. myslíte že je to něco špatného na mé alfince?
22.56, 14. 5. 2007, odpověděta je to nějaká závažná věc, musí se to vyměnit? já tomu moc nerozumím.
23.03, 14. 5. 2007, odpovědětco nejdriv vymen a do te doby to nehon do otacek....termostat stoji tak 800-1200 ....vymena neni nic sloziteho...teda jak u ktereho modelu..kamarad s AR156SW mel termostat za 3500 a vymena trvala v servisu Alfy 4-5 hodin...ale to je vyjimka....
7.50, 15. 5. 2007, odpovědětchlapi já nevím to auto jede uplně naplno, všechno se chladí, jen ten budík je prostě podlemě špatný. dneska jsem stím byl v servisu , a prý to není závažne.prý je jen ten budík špatný fakt nevim, jsem stoho uplně blbý. tak nevím co stím. díky za všechny názory
18.36, 15. 5. 2007, odpovědětTo pako ze servisu, co tvrdí, že to není závažné, má asi závažnou mozkovou dysfunkci. Budík ve 156 měří okamžitou teplotu, proto se občas pohne. Viz http://www.alfa156.cz/technika/kolisani-teploty. Ale pohyb 50-90 znamená špatný termostat. Poslední radu, kterou Ti dám, je, abys po zahřátí motoru na těch 50 (o kterých tvrdí ten zázračný servisman, že jsou v pořádku) dal do expanzní nádržky teploměr a změřil to sám.
18.50, 15. 5. 2007, odpověděta může se stát že by budík fungoval špatně, přesto ta teplota vozu by byla tak jak má být, nebo to fakt je v piči a nejde to??
19.03, 15. 5. 2007, odpovědětdík za informaci, to je dost možné
19.22, 15. 5. 2007, odpovědětAle to co si posal robila aj moja 2,4 a po vzmene termostatu sa drzi ako prikovana kusok nad 84 podla budiku a 88 podla diagnostiky.
19.44, 15. 5. 2007, odpovědět