Zdarec alfáci. Po výměně ramen horních i spodních,čepů řízení,tyček stabilizátoru a silentbloků stabilizátoru (TRW), třikrát geometrie stále plave na táhlých nerovnostech. Na rovné silnici O.K. i v zatáčkách. Před výměnou mimo klepání čepů a vrzání ramen bylo vše O.K. Poraďte, už si nevím rady. AR 156SW 2,4JTD 20V 2004
22.02, 30. 3. 2011, odpovědětake siroke gumy ?
8.34, 31. 3. 2011, odpověděta nedali ti tam obráceně tyč stabilizátoru(znám takový umělce)
16.08, 31. 3. 2011, odpovědětGumy mám 215/45/17, ale vloni jsem jezdil na stejném rozměru, akorát jiné značce, dokonce s nižším ET a vše bylo O.K. Prosím tě a to je možné ten stabik otočit? Plave to jak kdyby byly čepy uplně vymletý, jak jedu po nerovnostech nebo v kolejích, tak to má tendenci někam furt ujíždět a tahá to za volant, takže vůle tem nejsou
17.05, 31. 3. 2011, odpovědětjo to jsem měl taky daly to blbě dohromady a stabilizátor dřel o tyčky řízení.mrkni pod auto
17.08, 31. 3. 2011, odpovědětZkusim tam vlézt na ulici jestli se pod to nasoukám, protože kduž to nadzvednu, tak bych asi ponal prd. Když nenasoukám, tak zítra v práci. Dík za radu
17.42, 31. 3. 2011, odpovědětKDYŽ JSEM DAL KOLA DO PLNÝHO REJDU TAK JSEM TO VIDĚL JAK TO LEŽÍ NA STABÍKU BYLA POŠKOZENÁ I MANŽETA NA TYČCE ŘÍZENÍ
17.47, 31. 3. 2011, odpovědětTak to vypadá, že je tam správně, zalomení stabiku je nahoru a od tyčky řízení je asi 5cm
18.11, 31. 3. 2011, odpověděttlumice ?
18.55, 31. 3. 2011, odpovědětTo je taky možnost, tváří se dobře, ale že by odešly ze dne na den?
19.42, 31. 3. 2011, odpovědětstaci kdyz odejde jeden,sjedou se Ti pneu behem mziku :-) me se sjeli z jedne strany asi za 200 km vic nez na druhem kole a docela to hazelo,jako spatne vyvazene kolo,zkus na to mrknout
22.22, 31. 3. 2011, odpovědětPravda pravdoucí, dík za rady všem. Byl to tlumič. Levý 30% - pravý 86%. Dnes vyměněno i s horním uložením a vše O.K.
18.04, 22. 4. 2011, odpovědět