Ahoj, už nevím co mám dělat, ve chvíli kdy vyřadím a dojíždím třebas na sameforu, skáčou mi otáčky nahoru dolů jak splašené. Řešil jsem to vyčistění skrtící klapky, celou jsem ji mel venku, do posledního sroubku jsem ji vyčistil a pak dal zase do auta, otáčky přestaly na 14 dní skákat, vše jelo jak po másle a ted to zase začalo dělat. Mrknu li se zase na klapku, je čistá. Celý tento můj otáčko skákací problém doplnila podle mne obří spotřeba, cca 15l/100km. na 1,8 z rv. 98 je to podle mne celkem hnus. Nevím co s tím mám dělat, veriátor mi klepotá, to jo, ale to si myslím ze není zas takový průser. a navíc mi ta moje zlobivá holka ukazuje teplotu max 75 stupnu, takže asi v pr.. termostat, ale to taky spotrebu neudela. prosím poradte co mam delat. Nechci totiz s alfama zkoncit, jen kvli blbým zkušenostem, kvuli kterým budu muset do smrti jezdit kamnana od WV. HELP. kdyby nekdo z okolí zlína mel osciloscop a na premereni lambdy, tak bych mi i nejakou tu klorunku pak dal. ŠTUDÁCI ZAMILOVANÍ DO ALFY TO MAJÍ TĚŽKE !!!
16.29, 8. 6. 2011, odpovědětNapiš mi na mail, probereme to
16.43, 8. 6. 2011, odpovědětrekl bych ze potrebujes novou lambdu a asi i vahu vzduchu.. ja je koupil obe najednou a mam od skakani otacek klid.. ted mi drzi 1000 otacek jak pribita.. s tou teplotou sem mel taky prblem dlouho se ohrival motor, tak sem nechal procistit chladic a celej obeh chladici kapaliny a vymena a najednou do peti minut hreje na 90.. takze asi tak
17.46, 8. 6. 2011, odpovědětJa som mal tiež problém s teplotou, mám ten istý motor. Vymenil som obe čidlá snímania teploty, jedno je na termostate a druhé na bloku motora, kúsok od termostatu. Toto čidlo som mal aj zaoxidované a preto sa mi zle ohrieval motor. Teraz už nemám problém.
22.08, 8. 6. 2011, odpovědětVaha,lambda,termostat,DIAGNOSTIKA???
22.20, 8. 6. 2011, odpovědětTvůj problém je v lambě, na váhu se vyser. Ta kdyby byla špatná tak ti bude dělat i jiné problémy (menší výkon, trhání pří akceleraci apod.) 98% jenom lambda. Jinak ta teplota bude v pořádku. Alfy mají měření teploty na jiném místě než jiná auta takže ukazatel ti ukazuje 75 % ale teplota motoru je trochu jinde :) viz na ( skus vzít teploměr, a uvidíš) http://www.alfa156.cz/technika/kolisani-teploty
9.17, 10. 6. 2011, odpovědětzeptám se, po vyčištění a namontování té klapky zpět do auta jste ji potom nastavili, nebo jen připojili hadíce a konektor a jezdili?
11.47, 10. 6. 2011, odpovědětnastavit by se mela sama ne?, po namontování, nechat na volnoběh
14.15, 12. 6. 2011, odpovědětmám ten isý probl. vymenené rozvody variator opravený škrtiaca klapka čistá , váha vyčistená ----otáčky lietajú ako bláznivé----vyčistené chyby ale lambda sa sere vraj to môže byť táá vec skrz čoho to lieta. Mám najsť kdo má dobrú alfičku a povymienať určité veci. No ale som s kamošom zistily že chyba je v tých plast trubkách asi je niekde prasknutá tá čo je pred škrtiacou klapkou alebo guma žničená.Zistily sme to tak že sme dali tú krátku spojovaciu gumu pred váhu a napojili na škrtiacu otáčky držaly .Už len som v hlave rozmýšlal kolko ma to mohlo stáť kým by sme sa dopracovali k plastom ..Teraz asi idem objednať alebo navštívim vrakáč - ten jeden kus stojí 42e + poštovné.
15.39, 12. 6. 2011, odpovědětnemas potrhanu hadicu sania za vahou vzduchu ? ,, ja som mal ten problem pri kolisani otacok (hadica bola popraskana na jednom mieste uplne roztrhnuta ) ... len spotreba 15l to bude len a len lambda sonda ,,, inac ta sa da zmerat aj diagnostikov netreba ziaden osciloskop ,, kazde ECU ma live udaje o pribehu signalu z lambdy ....
9.05, 13. 6. 2011, odpovědětno a už sa našla tá sk....ná diera -nie pre váhou nie za váhou ale uchtenie celej tej tuby je zospodu -taký jazyk a kde sa napája na tubu tak tam je to -aspoň u mňa-----ani si to nevšimnete iba ak nakloníte ten gum.jazyk-----provizórne som to zalepil páskou ale som objednal ten diel
22.57, 13. 6. 2011, odpovědět