Ahoj.Koupím alfu 156SW 1,9 JTD Po faceliftu interieru r.v. 2003 se serviskou.Jen dobrý stav bez velkých investic.Tak pokud tu někdo máte alfičku naprodej,tak prosím pište na jv33@seznam.cz Moc děkuji.
20.31, 8. 6. 2011, odpovědětDíky za info,tomu už jsem dneska volal.
20.36, 8. 6. 2011, odpovědětCo říkáte na tohle vozítko, neviděl ho už někdo? Je prej na německejch papírech a nemá moc doplněnou servisku. http://otomoto.cz/show?id=C16877154
13.30, 12. 6. 2011, odpovědětTak jsem zase tu. Něco jsem sehnal a mám otázku. Je to 156 SW 1.9JTD r.v.04 85KW serviska vše poctivě vypsáno až do 200tis km. Jake máte zkušenosti kolem těchto kilometrů? Mám se toho bát nebo ne? Sehnal jsem ještě úplně tu samou ale serviska žádná a tacho 132tis, má teda o dos méně oděrek. Obě sou přitažené.
21.03, 21. 6. 2011, odpovědětvšechny mají přes 200 tisíc akorát si to nikdo nechce přiznat dokud se budou stáčet tachometry tak nevěřím nikomu
21.07, 21. 6. 2011, odpovědětješte bych se zamyslel nad výkonem, 103 a 110 kw fakt jedou a šestka se občas hodí, ale 85 kw taky dostačující
21.30, 21. 6. 2011, odpovědětVšechny ne,ale tak 9 z 10. Důkladná prohlídka,důkladná projížďka a vymínit si před koupí prohlídku na Alfě. Pokud nechtěj vyhovět-šelem vzad a odchod.
21.27, 21. 6. 2011, odpovědětrozvody, olej, filtry (olej, palivo, vzduch), pak možná tlumiče, spojka, ramena předek i zadek, brzdy, ložiska... Ale třeba je už něco měněný
23.07, 21. 6. 2011, odpovědětDěkuji za reakce. Myslím,že všechny nemaj. Ta co prodávam nemá určitě. Na té co jsem si vyčíhnul je už i poměrně dost oděrek, ta na těch 200 vypadá určitě. Jen mě zarazilo, že rychlostní páka šla dost špatně.Bylo mi řečeno, že tam je prasklej ten silonovej kroužek. Mají tam i diagnostiku a zvedák a ten kroužek dají novej.Tak uvidíme... Jen teda pořád nevim jak ten motor.Žádnej traktor to nebyl,šel hezky. Jak lopatky na turbu kolem 200tis,ještě něco vydržej. Jo a co jsem koukl do servisky tak už měla 2X dělaný rozvody, poslední na 185tis.
19.18, 22. 6. 2011, odpovědětPři zabezpečení optimálních provozních podmínek, hlavně čistoty mazacího oleje úvádí výrobce životnost ložisek turbodmychadla až 6 000 motohodin. Skutečnost je ale taková, že k prolínání oleje do plnícího potrubí přes turbodmychadlo dochází zhruba již po ujetí 150 000 kilometrů. Při tomto zjištění je bezpodmínečně nutné provést generální opravu turbodmychadla výměnnou opravárenské sady, tzn. nová ložiska a ucpávkové kroužky.
19.39, 22. 6. 2011, odpovědětA ještě jedna otázka. Nevíte kde ověřit vin? Dá se to udělat někde na netu nebo musim do servisu??
16.51, 23. 6. 2011, odpovědět