Zdravím přátelé, chci si koupit 156ku z roku okolo 2000, za cenu okolo 60-70k max. Ale vůbec nevím, jaký vybrat motor. Vím jen to, že chci nějaký silnější (100kW+) abych si s ním užil zábavu a měl slušný zvuk. Popravdě, TS motorů se bojím, to asi nebude dobrá volba, 2.5 V6 prý zase tak moc nejede a táhne až ve vysokých otáčkách. O spotřebě nemluvě. U JTD mám zase obavu o servisní náklady, přece jen je to CommonRail Diesel. Jaký je váš názor, zkušenosti, atd.? P.S. Mými favority v tuto chvíli jsou 2.4 JTD 110kW nebo 2.5 V6. Alternativou by mohla být třeba taková 166 ve 3.0 V6 ale to už se nejspíš nevejdu s cenou. Děkuji.
9.24, 20. 7. 2011, odpovědětmam 1.9jtd keby som mohol vratit cas tak by som zobral 2.0TS, sice je to ten najvyjebanejsi motor co moze v alfe byt ale je tym najlepsim benzinom s krasnym zvukom. Pri alfe predsa o rozum nejde, sport feel. Diesel sa do tohoto modelu vobec nehodi, jeto len na lacne vozenie.
10.28, 20. 7. 2011, odpovědětalebo 2,0JTS
10.29, 20. 7. 2011, odpovědět2.0JTS bych bral, protože nemá neduhy 2.0TS, ale nevejdu se už do požadované ceny. A přece jen bych si troufl tvrdit, že 2.5V6 bude ve všech ohledech lepší, než zmiňovaný dvoulitr.
10.31, 20. 7. 2011, odpovědětnekupuj naftu je to oprotibenzinu slabota a do tohoto modelu nepatri nic ine nez dobre vykonny Twin Spark. 20ts sa zadiera to je jasne, potom len 20jts. ked vyssie skus 3.0 v6 179kw-chip, neviem preco max rychlost je len 236kmh. na 18 benzine 84kw som vytiahol 200.
12.44, 20. 7. 2011, odpovědět2.0 JTS stara kasna nove creva modelovy rok 2002/8 dvojzon, digital, BOSE, nove brzdy atd, a neplatis za facelift, senzor dazda, zahmlenia skla, vzduch ....... 16" standart 6-8 airbag, motor ma zivotnost cca 250000km ked sa on staras (nova hlava priame strekovanie, vacky, prevodovka)
12.45, 20. 7. 2011, odpovědětteda koukam jak puk, tady se to znalci jen hemzi... :-)))
14.49, 20. 7. 2011, odpovědětTo je hezké že to říkáš...tak co tvoje vyjádření?
14.52, 20. 7. 2011, odpovědětak si nevies vybrat hozno navrhoval felicia polo passat octavia. Skoda ze tu neni, velka skoda. Ja to vidim na ten 20jts teda moj vyber, inak podla chute ber.
15.14, 20. 7. 2011, odpovědětNevím co, nebo kdo je hrozno, ale což o to, já bych i věděl, ale zajímají mě relevantní názory zdejších uživatelů, kteří mají jistě dostatek zkušeností.
15.17, 20. 7. 2011, odpovědět1.9JTD 8v 85 kw jede super a je to nezničitelnej motor. Na emisích procházejí i s 350000km :-) jinak asi JTeSo. Ač to nerad říkám a srdičkko to nebere tak TS vyhazuju na emisích tak z 50%
16.13, 20. 7. 2011, odpovědět1.9 jtdm 16v 103kw....super motor,super vykon,pekna spotreba
16.56, 20. 7. 2011, odpovědětto mymiho: presne tak bol som na EK a namerali 0.77 ! norma je tusim 1.65 Zalezi aky motor v alfe mas ak sa trafis tak kvalitativny pohlad na auto ako celok sa posuva niekde inde.Zase ti co nemaju alfu maju stale jednu rec... Hovorim diesel kvalitativne ok, no chce to nieco cuore sportivo teda ?
17.19, 20. 7. 2011, odpovědětNo dobře, ale celkem mě překvapuje, že nikdo nedoporučuje 2.5 V6. 1.9JTD 8v 85 kw je na mě bohužel dost slabé, mám teď výrazně výkonnější auto a zvuk dieselu ve čtyřválci by mě nejspíš pěkně štval, maximálně tak ten 2.4JTD, ten zní o dost jinak. A na 1.9 JTD M-jet nemám, ten už je o dost dražší než 70 tisíc.
18.11, 20. 7. 2011, odpovědět2.4 jtd das nakej slusnej chip kroutak to bude mit jako bejt kdyz za to vemes tak to pojede slusne a jeste budes mit pri tom spotrebu jako kdyz bys jel s benzinem s lehkou nohou a ty 2.4ky sou drzaky jen tak se ti nevyserou
18.21, 20. 7. 2011, odpovědětverim tomu a dvaja technici mi to pred kupou JTD vyhovorili ze pet valcovemu 24, praska hlava lebo piaty valec neni chladeny. Viem ze 19 77 je sunka, ale co uz. No tak skus teda v6 25 30
18.34, 20. 7. 2011, odpovědětTAK PROČ MI TA HLAVA SAKRA UŽ NEPRASKLA NĚKDE BUDE CHYBA.TI TVÝ TECHNICI JSOU ALE DIVNÝ:-)))MÁM 2.4 OD ROKU 2007 A NIC
18.41, 20. 7. 2011, odpověděttiez som si to myslel nikde som o tom necital. asi to povedali aby ma nanutili do tej 1.9 ktora im tam tri mesiace stala co ju doviezli z italy.Dalsia vec samozrejme a to je pravda pravdiva ze predna naprava sa tou vahou motora kurvííí.
19.23, 20. 7. 2011, odpověděttaky mam 2.4 jtdm a stále nic neprasklo. Ono se tomu totiž jako každé ropě nesmí naložit když je to studený, kapišto? Pak nic nepraskne. A .4 se 175 PS jede jako kráva, to ti neudělá žádnej benzin kromě třílitrů. Jasný? ochcávy, audina 2.4, báva 3 i 5tkový řady a mnoho medvědů na tuhle motorizaci nemá. Před týdnem mne v Rakousku dojel jeden ve žlutý ochcávě RS a začal předjíždět. tak jsem začal plynule zrychlovat a ve 230 jsem mu hladce ujel. Kokot vzdal to, neměl na Alfu 2.4 JTDM
19.39, 20. 7. 2011, odpovědětDALŠÍ MÝTUS. PŘEDNÍ NÁPRAVA TI VYDRŽÍ PODLE TOHO JAK Z AUTEM JEZDÍŠ A KUDY.HORNÍ RAMENA JSEM MĚNIL KVULI TOMU ŽE VRZALA ČEP BYL DOBRÝ A SPODNÍ TAM MÁM JEŠTĚ ORIGINÁL Z ITÁLIE
19.36, 20. 7. 2011, odpovědět25benzin v6 je slabsi nez 2438v5 ? :)
20.26, 20. 7. 2011, odpovědět2,5v6 alebo 2,4jtdm 20v
20.38, 20. 7. 2011, odpovědětJá mám 2,5 V6 a nikdy bych neměnil, super zvuk a všem ukazuješ prdel! Co s nějaký TS a nebo diesel, tam kde končí TDI a TS my začínáme!
20.56, 20. 7. 2011, odpovědětJa mám 1,JTD, ale keby som išiel do benzínu tak do 2,5 V6
21.02, 20. 7. 2011, odpovědětTak až ti nějaký JTDM ukáže zadní světla tak napiš :-))
21.03, 20. 7. 2011, odpovědětmůzu doporučit 2.5 v6 mam ji 2roky a pohoda pouze ta spotreba je vyssi ale to se da cekat jinak motor absolutni spolehlivost
22.00, 20. 7. 2011, odpovědětto honza: a co s tym polom alebo passatom ?
22.09, 20. 7. 2011, odpovědět.4 JTDM při opravdu brutáfní jízdě mi bere max 8 a to jedu jako hovado. a nevěřte tomu že to nemá odpich, má a jako prase, kdo nepoznal neví o čem je řeč. benal 2.5 V6 taky dobrej ale v nádrži vír a u pumpy se nedoplatíš, A naše přední náprava jo fakt mýtus, záleží na tobě kudy jezdíš a jestle vymeteš každou díru. kdybys měl možnost svezt se 2.4 stoupáním do Buchlovských kopců poznal bys tu euforii z tohoto motoru.
22.35, 20. 7. 2011, odpovědětJste zas jak malí kokoti, borec chce poradit a vy se tu hadate, kdo ma lepsi motorizaci.... jdu blejt
8.13, 21. 7. 2011, odpovědětneurazaj do kokotov kazdy si z radosti prezentuje to svoje. Pekne, ok. S tej 2.5 spotreby budes citit v nervoch cistu toxication. CO ide do penazi nebavi, tak neviem kolko ti to vydrzi. Hozno radi passat alebo polo, neuvazoval si na tento smer ?
8.44, 21. 7. 2011, odpovědětNeuvažoval, chci Alfu, už jsem měl dvě a pokaždé spokojenost. Měl jsem jednou 2.4JTDm a je pravda, ten motor je skvělý. Teď uvažuju nad 2.5 V6 ale začínám se obávat, že bude žrát jako nezavřený a ještě ke všemu mi bude připadat, že jede málo, protože Multijet táhnul přímo skvostně. Takže začínám docela uvažovat nad alespoň 2.4JTD 100-110kW.
9.31, 21. 7. 2011, odpovědět:)))))))))))))))a prispevky su fuc. Sprava sa to ako bosch156 :)
9.33, 21. 7. 2011, odpovědětTo si vychytal.. :D
10.07, 21. 7. 2011, odpovědětNějak nerozumím, nevšiml jsem si, že by tu mizely příspěvky.
10.16, 21. 7. 2011, odpovědětnebyt tej podhodenej 19 co mam, tak som tiez chcel ist do 2387.
9.35, 21. 7. 2011, odpovědětja mam zobrazene len tieto prispevky PureARintoxication: Re: Výběr 156ky, znalci sem Neuvažoval, chci Alfu, už jsem měl dvě a pokaždé spokojenost. Měl jsem jednou 2.4JTDm a je pravda, ten motor je skvělý. Teď uvažuju nad 2.5 V6 ale začínám se obávat, že bude žrát jako nezavřený a ještě ke všemu mi bude připadat, že jede málo, protože Multijet táhnul přímo skvostně. Takže začínám docela uvažovat nad alespoň 2.4JTD 100-110kW. 9.31, 21. 7. 2011, odpovědět peter: Re: Re: Výběr 156ky, znalci sem :)))))))))))))))a prispevky su fuc. Sprava sa to ako bosch156 :) 9.33, 21. 7. 2011, odpovědět abc: Re: Re: Výběr 156ky, znalci sem To si vychytal.. :D 10.07, 21. 7. 2011, odpovědět PureARintoxication: Re: Re: Výběr 156ky, znalci sem Nějak nerozumím, nevšiml jsem si, že by tu mizely příspěvky. 10.16, 21. 7. 2011, odpovědět peter: Re: Re: Výběr 156ky, znalci sem nebyt tej podhodenej 19 co mam, tak som tiez chcel ist do 2387. 9.35, 21. 7. 2011, odpovědět -------------------------------------------------------------------------------- jebat na to to je jedno.Inak k tej picovine ze ktory motor vybrat, zabudas ze v ponuke je malo 2.5v6 takze mozes vybrat vylítanou kurvu, 2.4ky su dostupnejsie, skor by som zobral to aj ked neverim nafte to bolo vzdy lenive a tie turba sa aj tak odjebavaju... najprv slinta potom pisti az sa nakoniec odjebe. Hovorim zo svojej skusenosti som v prvej fazi :)
11.02, 21. 7. 2011, odpovědětinak ja 1.9 je normalne ze 80km r ychlost trojka stupen, 2500otaciek ? mal som benzin kde 80/3 bolo aspon 3000 otaciek ...
11.03, 21. 7. 2011, odpovědětzase sa to sere
9.38, 22. 7. 2011, odpovědětJTS spotreba priemerna cca 6.5-7.5l/100km jazda taka normalna 100 cesty -140dialnica s tempomatom- mesto do 8l v pohode. max cez 220km/h kone asi dost na nepreplnovany motor cca175, po chipe RJ 200 ale to nemam robene, krutiaci cca 215Nm po chipe viac , kopce ano mate pravdu, je to bieda na 4stupen - 5stupen 80-90km/h je to lenive cca3000 otacok spotreba okolo 10-11l, ALE ked sa nasere motor a teda srat na spotrebu treba len radit a potom 7500 otacok a spotreba (nebudem pisat) diesel pozera na zadok JTS ka. Tento motor vie ist setrne a lenivo do 3500 otacok, ale od 5000otacok sa zacne zobudzat a zacne makat . Zvukova kulisa .... a nezere olej !!!
8.20, 22. 7. 2011, odpovědět