heledte, pacholci. psal jsem to na diskusi a tam skoro žádná reakce, tak se zeptám jinak... jak se projevuje špatně funkční váha vzchudu. má s tím někdo nějaké zkušenosti? co to dělá s autem a jak se to konrétně chová. díky moc, jsem z toho už zoufalej :-(
14.22, 25. 5. 2007, odpovědětbenzín či diesel?
14.40, 25. 5. 2007, odpovědětJá mám 2.0 TS. Když mi váha odešla do věčných lovišť,na diagnostice mi to ukázolo úplně všechno co může. Projevovalo se mi to tím, že auto táhlo jen cca do 4tis a pak přestalo a ani zaboha to nešlo dál... cukalo to, dusilo se to, žralo a nejelo ... vyměnil jsem ji a je pokoj :)
15.25, 25. 5. 2007, odpovědětzkus teda vyčistit škrtící klapku..
16.23, 25. 5. 2007, odpovědětta už je čištěná. abych to schrnul. nové svíčky, rozvody, variátor, lambda, vyčištěná klapka, krokovací motorek. uvidíme, co a jak.... dik
16.36, 25. 5. 2007, odpovědětzajeď za Štěpánem, on ti to proleze a zjistí proč to nejede
18.45, 25. 5. 2007, odpovědětčau, dík, ale trochu trapná otázka.. kdo je štěpán :-) nemáš na něho nějaký kontakt? díky moc
21.39, 25. 5. 2007, odpovědětZdarec, kontakt na mě je sbrezina@volny.cz. Váhu mám 100% funkční na odzkoušení. Funkčnost váhy nejlépe prověříš osciloskopem, jinak je to tápání ve tmě. Nekolikrat se mi stalo že váha byla špatná, já ji vyměnil a auto jelo stejně blbě jako před tím, protože jsem nesmazal adaptace.
10.57, 26. 5. 2007, odpovědětTaky mi to nešlo přes 4000 otáček a diagnostika nic nenahlásila. Po výměně váhy zase super.
23.44, 25. 5. 2007, odpovědětrozsví tí se ti kontrolka vstřiku a auto najede do nouzového módu, jeli špatná váha, auto nenastartuje hned, drží blbě volnoběh, a má nevyrovnej zátah, po rozsvícení kontrolky, se to jakoby srovná, akorát to není alfa, ztratí svůj zátah. Nejdřív zkusit váhu vyčistit, u alfy ji kapku blbě umístili a dooost se špiní, hlavně odpojit baterku ani né tak kvůli skratu, ale kvůli vymazání adaptiních dat z jednotky, bez toho i nová váha je furt blbá. opatrně vyčistit nechat řádně vyschnout žádnej spěch, pak namontovat, nastartovat, nechat běžet cca10min na volnoběh, jet se projet zahřát motor na provozní teplotu, a pak zkusit točit do nebeskejch výšek, vytáčet a výtáčet pěkně od malejch otáček, pokud jede tak jak má nerozvístí se kontrolka vstřiku, tak jsi "opravil" auto, pokud se kontrolka rozsvítí, zajet domů, rozbít prasátko, zatlačit slzu a pořídit novou váhu, po instalaci nový váhy i z odborného servisu, je lepší si doma udělat reset odpojením baterky, několikrát jsem už viděl že to v servise udělaj jen SW a to někdy nestačí, můj nervozní kamarád z toho byl už na nerv, 5x jel do servisu 3x mu váhu vyměnili, pak už se sním nebavili, odpojil baterku tomáš nevěřící na celou noc pro sichr, a ráno byl mile překvapen.
12.42, 28. 5. 2007, odpovědětMám také problém s výkonem, ale trochu jiný. Stává se mi mezi 2500-3000 dojde k poklesu výkonu, skoro neznatelnému. Pokud držím motor na delším úseku v těchto otáčkách tak asi na jednu vteřinu dojdeke zvýšení výkonu. Dále se mi zdá že mezi 1000 - 2000 má motor strašně malý výkon a začne táhnout od 2000 otáček. Motor 1,6 TS rok 2003. Prosím poraďte.
14.30, 28. 5. 2007, odpověděta jseš si jistej že máš v kontrolce žárovičku, vydat žárovičku a nahradit odporem je dobrej fígl prodejců, sám jsem si naběhl 2x
7.17, 29. 5. 2007, odpovědětjj, kontrolka vstřiku se ti přeci rozvicí při startu. myslím, že na chvilku se rozsvítí, takže ta funguje...
9.38, 29. 5. 2007, odpovědětU 156 je v kontrolce dioda, nežárovka. To ze mu kontrolka nesvítí nemusí znamenat vubec nic. U euro2 se nerozsviti ani kdyz mas ko lambdu a chyba je tam zapsaná. Jinak vlastni diagnostika rozpozná cca 30% závad.
23.08, 31. 5. 2007, odpovědětja len okrajovo sa chcem spytat, vela z vas tu spominalo ze vicistili skrtiacu klapku a pomohlo to k narastu vykonu, tymto sa chcem spytat ci mi neviete poradit kde sa tato klapka nachadza, dakujem ,cavteeeeeee
22.10, 31. 5. 2007, odpovědětklapka je mezi motorem a sáním, poslední díl za váhou vzduchu, kam vede roura sání, výkonu její vyčištění ale nepřidá :-( jen uleví krokovýmu motorku, zejména na volnoběhu. Já čistím celé sání, jednou ročně, na podzim, hlídám hladinu oleje v motoru když je ho víc tak se to víc zasere. je to docela piplačka tak hodně štěstí a pevný nervstvo.
9.18, 1. 6. 2007, odpovědět