Časté závady · závady elektroniky · výrazné opotřebení zážehových motorů vlivem nedostatku oleje · nefunkční palivové čerpadlo · prasklý rozvodový řemen (zejména diesel a 2,5 V6) · ohnutá kliková hřídel po havárii (2,4 JTD) · vadné vstřikovače Common-Railu · vadné měřiče množství vzduchu · závady dobíjení · vůle v horních hliníkových ramenech přední nápravy · vrzání spodních ramen · vůle v silentblocích ramen zadní nápravy · ohnutá zadní ramena
7.20, 19. 9. 2011, odpovědětNebrat 1,9 JTD přeplňovaný vznětový řadový čtyřválec 1,9 JTD (77 až 85 kW), zrychlení z klidu na 100 km/h: 10,5 s, maximální rychlost 188 km/h, kombinovaná spotřeba paliva 5,8 l/100 km. Důvody: K designu Alfy se tak slabý turbodiesel prostě nehodí. Navíc s ním a s motorem 1,6i 16V TS byly spojovány velmi salbé brzdy s plnými kotouči vpředu.
7.20, 19. 9. 2011, odpovědětNevim proč by byl důvod zhazovat tyto motory jen kvůli výkonu. Kdo touží po výkonu tak šáhne po benzínu ale jinak jsou to výborné a spolehlivé motory.
12.15, 19. 9. 2011, odpovědětto moze povedat len jebnuty kokot, pretoze pred kupou som dospel ze je to jedina cesta k spolahlivosti a po kupe sa mi to aj potvrdilo. Twin Spark je dobry akurat na zabavu s tym ze treba cakat jedno a v opravach nevidiet nadeje na super vydrz motora ktory nakoniec aj tak ... Takze picoviny tu niekto pise mozno je to honzik ten rad upozornuje ze to najlepsie je najhorsie.
15.04, 19. 9. 2011, odpovědětto jsem opsal z recenze alfa romeo, všichni mají auto, jen já mám alfu!
16.34, 19. 9. 2011, odpovědět