Zdravim alfisti. Uz zacinam byt mierne bezradny. Za poslednych 10tis. km som dvakrat menil ramena. Prvy krat som menil iba horne - Delphi. Po 4 mesiacoch mi na technickej kontrole povedali, ze maju volu. Tak, aby som to mal v poriadku som vymenil komplet aj horne aj spodne ramena - Fast, silenbloky ulozenia stabilizatora a tycky stabilizatora. Presli asi 2 mesiace a zase mi tam nieco trieska. Porazi ma. Ja uz neviem, kde moze byt chyba. Aj keby to neboli uplne najlepsie znacky ramien, silne pochybujem, ze by vydrzali tak malo. Je pravda, ze mam 2,4jtd a tazsi predok ale takato zivotnost ramien, to snad nie! Jamam sa snazim vybybat, ako sa len da ale je pravda, ze jazdim dost rychlo aj cez zakruty. Uz zacinam uvazovat aj nad powerflexom ale ak mi ma tiez vydrzat tak kratko, tak sa mi to neoplati. Vie mi niekto poradit? Dakujem.
8.05, 28. 3. 2012, odpovědětahoj, bude to tým že to nerobíš správne pri montáži a potom sa ti silenbloky v ramenách pružia a odchádzajú. Ked vymeníš horné rameno tak tú dlhú šrobu dotiahni na fix až vtedy, ked nebudem auto na zdviháku /ked vytočíš na stranu tak sa tam dostaneš/ a to isté platí aj na tu šrobu čo je na spodnom ramene /vidlicu/ ešte nezabudni ked meniš horne rameno dat medzi unášač horného ramena a silenblobmi horného ramena vazelínu a nešetri /prevencia proti vrganiu/ najlepšia asi silikonová
8.20, 28. 3. 2012, odpovědětnevim, proc laborujete s noname znackama kdyz za 1050,-kč muzete mit horni TRW a spodni za 2000,-kč. http://abcdily.cz/ Horni rameno se zatizeny dotahovat nemusi, ale spodni ano, jinak se silentbloky vyrvou ;-)
10.27, 28. 3. 2012, odpovědětmám 2.4jtd SW a na horních ramenech TRW už najeto 40 tisíc. v prosinci jsem byl na STK a žádnou vůli nemají. spodní jsem ještě ani neměnil jsou tam orginál z Italie co jsem auto v roce 2007 dovezl.
15.27, 28. 3. 2012, odpovědětKrista, ten mechanik to dotahoval na zdvihaku a nie pod zatazou. Porazi ma!
17.38, 28. 3. 2012, odpovědětKdyz tam davas fast tak se nediv.
19.56, 28. 3. 2012, odpovědětramena Fast a dotahovat je nezatizeny = super kombinace! Dej to do nejakyho poradnyho servisu, kde uz alfu videli a kup TRW, na to blato Fast a podobny napodobeniny se vyser.
20.21, 28. 3. 2012, odpovědětopravdu nevim, kde s tema autama jezdite, ze si furt stezujete na horni ramena. Mam na tachosu 140 tisic, auto z r. 2003, jezdim po nasich silnicich na 17" kolech a mam celej podvozek v originale. Kdyz jsem to na podzim rozdelaval a menil homokinetak na levym kole, tak vsechny cepy tuhy a silenbloky na hornich ramenech v poradku na obou kolech. Vcera jsem byl na technicke kde mi starsi pan rekl, ze 156ku s takhle zachovalym podvozkem uz tam dlouho nemel a prosel jsem s cistym protokolem. Pripadam si jak exot, kdyz to tady ctu...
18.22, 29. 3. 2012, odpovědětnavic je to JTD a na sportovnim podvozku z fabriky...
18.24, 29. 3. 2012, odpověděts jtd na R17 kolech nenajedes 140tis km abys nemenil horni ramena ani kdybys celou dobu jezdil v nemecku. i alfa 147 s 1.6ts najede do vymeny max tak 120-130tis a to na 15" kolech.
19.36, 29. 3. 2012, odpovědětNemusis verit, vim co mam na aute, vim jak ho servisuju a taky vim, jak s nim skoro 9 let jezdim. Nezivim se prodavanim nahradnich dilu... Ale abych te uklidnil, v zime vozim 15ky :-)
16.17, 30. 3. 2012, odpovědětProč bys měl kupovat znovu celý ramena? Kup od Pop-artu jenom silenbloky, horní pár asi 450 a spodní pár asi 7kil. Silenblok na těhlici taky kolem 3 stovek. Nemyslím si že bys za 10tkm zrušil čepy.
18.43, 29. 3. 2012, odpovědět