mam alfu 156 1,8 benzin mam taky problem auto mi vobec nechce tahat nat 4000 otačok dusi sa nejde viac a neviem prečo čo može bit chyba dusi s aide normalne len nejde mi ju vobec vydiatnut viac ako 4000 otačok čo može byt chyba dakujem za pokopenie a radu
22.20, 9. 4. 2012, odpovědětVaha vzduchu..je to uplna klasika problem..samozrejme vlastna skusenost..
21.22, 10. 4. 2012, odpovědětprojeď celé sání, může ti to tahat falešný vzduch, v tom žrebení je to časté a podívej se, jestli máš zapojený konektor do vzduch filtru a až pak váha...
21.36, 10. 4. 2012, odpovědětcau jak ti to dopadlo mam uplne stejny problem diky
0.06, 4. 2. 2013, odpovědětvahu si najjednoduchsie orientacne zistis aj multimetrom. priklad pre 4-pinovu vahu bez snimaca teploty : 1-zem, 2-referencna zem, 3-napajanie 12V, 4-vystup signalu do jednotky. 5-pinova vaha je obdobna, len nema snimac teploty vrazeny do hadice ale uz je zabudovany v nej. merat budes ten vystup ( biely drot ) proti zemi ( cierny drot )a priblizne hodnoty podla programu "Autodata" su : - klucik zapnuty v prvej polohe - cca 0,15 V - motor na volnobeh - cca 0,9 V - motor vytoceny - cca 3,7 V ja mam na 1.6 odfajcenu vahu a extremne bohatu zmes ( biely stiplavy dym, spotreba 15-20l ), jednotka vypisuje chybu prietokomera. kedze na volnobehu dava vaha stalych 10 V, malo by to byt jasne...( merane aj osciloskopom ) prave som objednal novu tak som zvedavy ci sa to zelpsi.
9.08, 4. 2. 2013, odpovědětnad 4000 ot to váha luftu nebude...asi tkhle váha je před motorem Lambda je za motorem a platí 1V do nějakejch 3500-4000 se to snaží řj snaží rovnat kolem 3500-4000 ta váha právě vokáže 1V a následně při víc točkách se už motor řídí jen svou pevnou mapou. praseckej test odpojit třeba váhu nebo lambdu /hnedý konektor na motoru/ nastartovat ono to chytne jen bude svítit kontrolka motoru používá se danná mapa pokud se vozítko chová "normálně" je chyba ve váze a v lambdě protože je to vůbec nepoužívá. nad 4000 bych to viděl na díru v sání případně na větší kolaps v motoru...ale hlavně to chce diagnostiku, kdysi jsem si sám měnil váhu, lambu páč to měli bejt tutovky a nakonec to byla jen nasčítaná chyba v řj a stačilo ji jen smazat... vyjevila se spolu s vadným variátorem po jeho výměně a vymazání chyby jsem vrátil původní váhu a lambu zánovní prodal a nyní mám najeto přes 60tis celkem má už alfice 230tis a v servisu jsem nebyl šlape jak hodinky ťukťuk.
20.12, 11. 2. 2013, odpovědět