nema niekto chut tu trochu rozputat vojnu ? sice nemam so svojou problem ani s predchadzajucimi dvoma, teda pripisujem to standartnym autam vo veku 12 13 rokov, no len vdaka JTD, inak twin spark maju narok na oznacenie kurva motory. Kto tu ma svoju kurvu co by rad osral ? Obetavo som zalozil temu a podporim diskusiu :)
16.55, 26. 7. 2012, odpovědětUž jsem na svým dvoulitru TS vyměnil kdeco, před rokem jsem musel koupit novej motor. Zaklepal po tachometrových 135 000 Km. Ale stejně bych nechtěl jiný auto. Problémem TS motorů jsou samotní majitelé. Tento motor potřebuje kvalitní olej, ale hlavně se s ním musí zacházet jako s točivým motorem, to znamená nejezdit s ním jako s nafťákem. On sice zatáhne i z nízkých otáček, ale nijak mu to neprospívá. Olej v motoru totiž neslouží jen k jeho mazání, ale je využíván jako tlakový olej k ovládání některých zařízení jako je natáčení vačky a vymezení vůle ventilů. (V motocyklu mám třeba hyraulický napínání vačkovýho řetězu) Je tedy důležitý udržovat mimimální otáčky motoru na hodnotě 2000 ot/min., jen tak se dostane motorovej olej do všech potřebných míst v požedovaným tlaku a daný mazací místo řádně namaže, či zajistí správnou funkčnost např. hydroštelů. Motoru určitě neprospěje ani delší chod na volnoběžný otáčky. Před časem jsem viděl v TV reklamu na jakousi zázračnou přísadu do motorovýho oleje. Účinnost toho přípravku dokládali na vozidle WV, kdy ten jezdil po okruhu s přísadou v oleji. Olej pak vypustili a auťák najezdil další stovky kilometrů bez oleje a bez zjevnýho opotřebení. Chlapi, naše Alfy by zkolabovaly hned po nastartování, protože, jak jsem výše napsal, olej není využíván pouze jako mazací, ale taky jako hydraulický (hydroštely. vačka).
12.09, 27. 7. 2012, odpovědět166 sa nezadre aj ked sa vyserem na olej aj ked tam dam hociaky teda 5 alebo 10w, nemusim sa o to starat ako o staru dosranu babu aby to jazdilo. Twin spark 16V maju konstrukcnu chybu a toto je problem, preto na vrakacoch su len TS a obcas V6. Jedina volba do alfy s tym ze idem a pridem je JTD. Aj tak 100kW JTD je pre mna vykonnejsi a lepsi nez posraty 1.8/106kW. V 2,0 som nesedel ale ani by som nechcel, este sa to dojebe. TS su ako veterany :) Kupa ci uz lacnej alebo drahsej alfy TS neriesi "znizenia"rizika na zadretie, podstatne je ze tie auta maju vsetky cez 10 rokov a zivotnost TS sa neskriabe v priemere ani na benzinovych 300tis.SU to zakarbonovane kurvy a nepomoze im ani olej ani ine olejove cerpadlo lebo jednoducho uz su nacate a je naivne cakat ze sa to nestane lebo to jazdi. neni som tu novy na to aby som trepal s clankov na internete tieto nazory ale citam skusenosti uzivatelov TS tu, pomer TS na bazosi na ND alebo pouzitelnych, a tiez obsadenie TS na vrakoviskach. Podla mna sa kazdy TS pre ten isty dovod ako vsetky raz zadrie, lebo je to kons chyba. Ze sa tak nestalo je mozno nahoda nie kusu ale ze s tym predchadzajuci pouzivatelia jazdili malo, alebo sa starali olej a podobne zufalstva udrzat kurvu pri zivote. Keby TS za nieco stali tak by ich davali aj do a159 s odstranenou kons chybou, no oni sa na to vysrali lebo to nechceli priznat ze je to chyba vyvojarov, a tak sa dali na JTS alebo teraz ten ich super MultiAir :) Giulietta. seriovu upravu TS s odstranenim kons chyby + turbo by som navrhol takto http://www.youtube.com/watch?v=Epj88LqQoRU&feature=related
12.31, 27. 7. 2012, odpověděthttp://www.youtube.com/watch?v=6y-SVMgB6AQ podobne video ohladom TS konstruktera asi neexistuje inak by bol povazovany za najvecsieho chrapuna sveta motorizmu.
12.34, 27. 7. 2012, odpovědětTobě Jánošíku hodně jebe, co? Přestaň čichat ten toluen.
12.59, 27. 7. 2012, odpovědětco resita mam alfu 3 roky :D a mezitim jsem menil ramena, olej,kotoulce,tesneni pod vikem co mi v servisu pojebali, jinak co se tyce motoru pro me spolehlivy 1.8 TS... najeto 208 000 novy variator atd... proste jsem vymenil vsechno co jsem chtel a auto slape jako hodinky :)
17.25, 27. 7. 2012, odpovědětvymena variatora je len odraz stavu motora. a ten kokot co pise ze mi jebe, jebe akurat tebe v tej sprsotej primitivnej hlave ty chrapina osrata. v kazdom servise kde spomenies alfy tak sa zacnu smiat ze to su neni auta ale talianske vraky.
17.31, 27. 7. 2012, odpovědětNo jezdil jsem s Mazdou 6 po servisech a zjistil jsem, že ti chlapi tam sotva svedou garanční prohlídky a rozvody jsem si musel nakonec udělat sám. Názor mechaniků tedy beru se značnou rezervou. S TS motory by neměli jezdit strojařští analfabeti ale lidé s alespoň základními znalostmi z hydrauliky, mechaniky atp. Konstruktéři TS motorů neudělali žádnou chybu, ale přecenili budoucí uživatale těchto motorů. Nepředpokládali například, že s nimi budou jezdit šetřílkové paliva, kteří je budou permanentně podtáčet a tím jim značně škodit.
18.57, 27. 7. 2012, odpovědětchlapi, ignorujte ho, primitiva...
20.11, 27. 7. 2012, odpovědětach ste vy len tupci ze si zastavate tie vraky skurvene. twin sparky do hliniku.
22.01, 27. 7. 2012, odpovědětzgibi, do servisu a od tial sa stav u svojho doktora.
8.16, 3. 8. 2012, odpovědětachjo, další zamindrákovanej Čobol...
7.27, 7. 8. 2012, odpovědětpeter166 cau a ty jezdis cim
21.29, 11. 8. 2012, odpovědětMam uz cez 3 roky 2.0 ts najazdenych ma 210 000km aj nejake drobne a stale tlaci do sedacky viac,ako nejaka 2.4jtd.a ten zvuk benzinoveho dvojlitru je nadherny.zatial s motorom ziadny problem.
12.07, 12. 8. 2012, odpovědětTak s tým tlačením by som pomlčal.
14.57, 12. 8. 2012, odpovědětAlfastroj s motory TS a V6 Busso navždy, nafta patří na pole a do kamen
15.37, 12. 8. 2012, odpovědětpeter166: sleduji tvoje příspěvky i u jiných debat a vyloženě mě serou tvoje vůlgární názory na alfy. ONO SE TO DÁ I SLUŠNĚ NAPSAT KDYŽ UŽ KRITIZUJEŠ!!!
23.31, 12. 8. 2012, odpovědětslusne co ? ti povedat ze .......
8.45, 13. 8. 2012, odpovědětpeter 166 ty jsi opravdu dement jaký se jen tak nevidí. Tvoji spoluobčani Slováci by ti měli rozmlátit hubu, děláš jim reklamu, to teda jo
18.21, 13. 8. 2012, odpověděta este co ty any eny I
9.49, 19. 8. 2012, odpovědět