Mam auto už 8 let a najeto poctivých 150tkm, překel jsem železniční přejezd, auto drclo a přestalo jed, pumpa v nádrži běží, auto točí. po hodině klidu jezdí 2 dny, drncne a zase nejede. Dnes to udělala znovu,ale v klidu zaparkovaná a už nejde natočit. Nevim co s tim, rozvody Ok, pumpa běží, ale neco asi nedává imnpulsi k vstřikování. klíč od imobiliseru zhasíná, nevím možná nejaké čidlo někde drátek(nic jsem nemašel) , vstřiky ,čerpadlo netušim, za každou radu děkuju, autum rozumim, ale spíš starší klasice. Díky alfisti
23.47, 23. 8. 2012, odpovědětS tímhle Ti těžko někdo poradí. Jestli autům rozumíš, tak máš výhodu v tom, že budeš vědět, kam koukat. Závadu bych hledal, jak říkaš, v elektronice. Vytřesený konektor nebo špatné čidlo-snímač. Musíš dát dohromady, co by to mohlo být a tam hledat. Je jasné, že například komfortní elektroniku přeskoč. Šel bych po stop ventilu, co odpojuje přívod nafty (souvisí s imobilizérem), snímači otáček a takových podstatných věcech. Pak až bych řešil kabeláž, protože to je běh na dlouhou trať s nejasným výsledkem. Hodně stěstí ;-)
1.10, 24. 8. 2012, odpovědětZkus nárazovaku pod sedadlem řidiče.
7.57, 24. 8. 2012, odpovědět