AR 156 2.0TS 1999 Včera když jsem zacouvával na parkoviště, tak úplně zhasla, fungovaly jen varovky, po chvilce hledání byla prasklá 30A pojistka u baterky s nápisem IGN. tak sem ji vyměnil a zaparkoval. Dneska ráno, když jsem vyjížděl, tak opět celá zhasla. V domění, že je to nejspíše od cívky, jsem je všechny vyměnil, za použitý ale odzkoušený a dobrý. Při dalším couvání pojistka nepraskla, ale začalo se mi kouřit z motor. prostoru. Mezi baterkou a brzd. pumpou jsou tři konektory, tak ten úplně vlevo se celej šekvařil se všema drátama dohromady. ( vede z něj 5 káblíků a to na čidlo na převodovce a zbytek někam směrem ke startéru.) Tam kde byly poškozený káble, jsem je oizoloval, překontroloval a vyzkoušel. A výsledek: Svítí centrál od kufru, takže se při zamknutí hned odemkne, při zařazení zpátečky centrál zhasne a funguje. Pojistka už při couvání nepraská, za to zas mužu mít jen jednu funkční couvačku, bo hned jedna praskne. Když odpojim čidl ona převodovce, tak centrál nefunguje ani při zpátečce. Rozdělal sem komplet pojistky v kabině a rozizoloval sem ten svazek drátů v motor. prostoru, kterej vede do kabiny a všechno vypadá nepoškozený, dráty jsou nespečený. Jediný co, tak nemužu najít ty káble vevnitř u pojistek a zkoušečku s pípákem nemam... a co ted s tim.
19.10, 11. 10. 2012, odpovědět