tak nahodim taku temu co mi odpovie asi buducnost skor nez tu niekto ... ale vsak trochu k veci. Mal som jtdecka na kazdom turbo na uvod, atd picoviny ... mam prvy dvojliter ts a s tym motorom nemam nijake problemy mam na nom 14tis co som ho kupil, a riesim ci to mam predat lebo to ma nahonene cez 250tis km. bol tam udajne cely cas 5w40 tych svojich 14tis mam na oleji magnatec 10w40. asi po tisicke km mi zacalo od olejovej vanie nieco za studena klepkat teraz casom to odislo, len strasne sustia rozvody ktore sa mi nechce menit lebo neviem ci to mam predat alebo sa toho zbavit, no ohladom ts som dospel k zaveru mozno mi niekto povie ze to neni Pravda, ze ak sa niekto stara a ma dobry ts je to lepsi motor nez jtd, lepsi v com ... subjektivny nazor, neni som nejak chyteny na benziny, ale mne sa ts viacej lubi. je to alfisticke, pekny dekel motora, technologicky vyspele aj ked konstruktersky totalne na picu. Udajne k tym km musi ist o vydareny kus, tak neviem ci ho mam nechat klepnut u seba a potom zhanat druhy, alebo sa toho zbavit a ist do toho drbnuteho traktora jtd. pretoze jtd je o tom vymen turbo a hadice a bude to tahat vozit jak jebnute ... teda nudne. Navyse ked pocujem zvuk naftoveho motora je to pica. Este presnejsie, ked chodim na lpg mam s toho dobry pocit, pekny smrad s vyfuku, ze idem na nieco ciste, u nafty je to take .... Bojim sa ze sa to rozjebe tak neviem ci vymenit rozvody a cakat, alebo sa toho zbavit. Tazko o tom s niekym hovorit ked TS 2.0 uz pomaly nikto nema.
21.11, 21. 1. 2013, odpovědětPlne funkcni,rok stery,osobni odber.Puvodni cenna 22tis Ted jen 17.5tis 775127124
21.36, 21. 1. 2013, odpovědětVymen si mozog ty jebo
22.17, 21. 1. 2013, odpovědětani vtedy by som nezarucil ze nebudem jebnuty=chciet ar.
8.53, 22. 1. 2013, odpovědět