Zdravím všetkých alfistov. Som pracujúci študent a po čase vozenia sa na autách mojich rodičov som sa rozhodol, že je čas konečne si kúpiť svoje prvé auto za vlastné. Vždy sa mi páčili alfy a pri prehliadaní bazáru som s potešením zistil, že 156 v celkom slušnej výbave sa dá kúpiť už okolo 2000 € / 60 000 Kč. Som si ovšem vedomý faktu, akú má alfa romeo u nás povesť a ako ma každý odhovára od kúpy taliana. Zastávam však názor s ktorým som sa stretol u niektorých alfistov, že alfa je auto, ktorému všetko proste odpustíte. Môj rozpočet na kúpu bude pravdepodobne balansovať medzi 2000 a 3000 € a na mušku som si najprv vzal model s 2,0 TS a Selespeedom, no dočítal som sa však o niektorých problémoch, ktoré zneli dosť hororovo a tak mi ako najlepšia možnosť prišla obrátiť sa na alfa club. 2,0 TS - nespoľahlivý motor, žerie olej ktorý treba dolievať každý mesiac. žerie veľa a nad 150 000 sa dá očakávať, že sa začne zaradom kaziť pričom ako najlepšiu alternatívu odporúčali motor 1,9 JTD ktorý som ale v kombinácii s automatom nevedel na bazároch nájsť. Selespeedka - počul som, že pred poruchou sa začne prejavovať trhavým preradzovaním, čo sa vraj dá ale opraviť všehovšudy za 30 € Dôvod prečo som chcel selespeed je jednoduchý... láka ma možnosť sekvenčného automatu s ktorým sa môžem hrať a vychytať si časom radenie do dokonalosti rovnako ako sa občas oddať lenivosti a nechať sa viezť.
0.50, 27. 1. 2013, odpovědětA tak by som rád opýtal na vaše názory ohľadom týchto kombinácií, skúsenosti s nimi a prípadne či vôbec odporúčate takýto model pre mladého šoféra. Ďakujem
0.52, 27. 1. 2013, odpovědětnedaj sa nicim odradit. ked najdes kus v dobrom stave, nemas sa coho bat. pri tvojom rozpocte to ale nebude nic moc, minimalne tretinu alebo stvrtinu by som vyhradil na okamzitu vymenu kritickych veci a potom mas dlho pokoj.