Ahoj všichni, mám dotaz. Jsem už rok hrdým majitelem 2.0TS, bohužel mi po 10 tis. celkem klidné jízdy zaklepala na klice, takže jsem musel nechat vybrousit kliku i ojnice. (+ rozvody, když už = 25 tis :-((( ) A to při ověřených 95 tisících! Přiznám se, že teď trochu váhám s prodejem, zamiloval jsem se do ní:-), ale kdyby mě to měla za dalších deset tisíc udělat zas.... Nemáte někdo zkušenost jestli je tato oprava OK (samozřejmě když se udělá pořádně), nestalo se někomu, že zaklepala zas?? Četl jsem na netu, že se Alfa i přiznala, že u TS byl nějaký problém s nedostatečným mazáním spodku a že to je příčina těchto problémů. A to asi nový výbrus nevyřeší..... Co vy na to? Dík
8.24, 14. 6. 2007, odpovědětTaky se mi stalo že mi 2.0 TS zaklepal na klice a tak sem ho nechal opravit až v Norimberku (DE)..A museli mi jei vymněnit za novou..jinak ALFA ROMEO prodava kliky repasovany se zarukou
20.50, 18. 6. 2007, odpovědětrepasovany - s vybrusem ?
22.49, 18. 6. 2007, odpovědětNedávno jsem tu tvrdil že to vyřeší kontrola mazacího systému,pokud máš málo tlaku v nízkejch otáčkách tak hledat.Pumpa,bypas,ostatní mazací místa jako je vačka ,pokud uděláš kliku a budeš mít někde jinde větší vůli tak jí zadřeš zas,tlak se šíří všemi směry....Doporučuju udělat to komplet a bude klid.Pokud znáš někoho kdo dělá závodní motory tak se ho zeptej kde mu brousej a vyvažují a nech to tam udělat taky.
23.01, 18. 6. 2007, odpověděttý opravy bych se nebál, já jsem generálkoval 3.0 V6 prakticky do šroubku, i tenhle motor by se zachvíli zadřel na klice, mě na ni ve Vestci u Prahy nanesli tvrdokov za studena, pak se brousilo, a nový pouzdra s obsahem teflonu, takhle jsem pořešil všechny kluzný plochy, nyní mám již najeto 180tis po generálce a žádnej problém, ve 100 jsem se díval na kliku u 1.válce opotřebení nula, krásně zaběhnuto. Ten tvrdokov a další legrácky mi poradili jedni mechanici co upravujou auta na okruh, dělaj i přímo Alfu, takže to bylo ověřený.
6.50, 19. 6. 2007, odpovědětNo, já nechal udělat ten výbrus kliky, výbrus ojnic a nové lágry. Olejové čerpadlo zkontrolováno, prá dává jak má, nové rozvody..... budu tedy doufat :-))
9.31, 20. 6. 2007, odpovědětJá měl zadřenou kliku též na 2.0 T.S a ještě byla ohnutá o čtvrt milimetru a vylágrovaná ojnice - klika přebroušená a narovnaná, ojnice zrepasovaná. Motor šlape jako švýcary už 15 tisíc km - musim zaklepat. Musíš hlavně dávat pozor na olej. Jen 10W40 Selénia 20K. Já jsem jezdil Na Castrol 5W40 a vylágroval jsem si motor (je moc řidký). Když chceš full syntetic tak jedině Selénia Raceing10W60 a nikdy ne 5W40 ta vyskozita nedělá motoru dobrotu ! ! ! ! ! !
16.22, 20. 6. 2007, odpovědětJasná věc,ty oleje jsou bez debaty,viskozita a API norma musí sedět nebo vyšší,jinak je zle.
22.46, 20. 6. 2007, odpovědětNevěřil bys, kolik volů si do svýho auta naleje vysmaženej friťák a pak mektá něco o italskejch mrdkách. Nejlepší by bylo, kdyby si koupili nějakou čínu a dali pokoj slušnejm lidem.
22.52, 20. 6. 2007, odpovědět:-))) No, selenii jsem tam sice nedal, ale je tam stejná specifikace 10W40, jen od texaca a hodně kvalitní, takže to by vadit nemělo. To Kejml: plně s tebou souhlasím, kamarád tuhle kupoval VW Caddy pro práci a jeho máma která auto neviděla ani z rychlíku když slyšela že kupuje VW, ihned reagovala slovy "jó folcík, to je dobrý, ten drží" :-)))) Aniž by věděla typ, stáří, motor, kilometry apod. (ne že by jí to něco řeklo:-) ) Jsem úplně alergický na ty mamrdy bez fantazie(pardon za to slovo) co mají jako vysněné auto passata nebo "oktáfku v kombajnu" Ještě bych pochopil že pro někoho je auto prostě jen dop. prostředek a koupí škodovku, protože k tomu prostě nemá vztah a je mu jedno že to je auto bez fantazie, bez emocí a na každé křižovatce jich bude vždycky stát alespoň pět:-), ale když někdo tvrdí, že je to prostě super nejlepší auto pro koupi, nelze než pochybovat o jeho duševním zdraví....
12.49, 21. 6. 2007, odpovědětMilý Mario, viskozita není vše. Ještě je tu výkonová (neboli API) specifikace, která je neméně důležitá.
14.32, 21. 6. 2007, odpovědětTáák,a na tom právě většina lidí ujede.Bohužel servisáci maj taky často divný názory.Mimochodem dnes ráno v Zábřehu na Mor .mýmu kámošovi řekl někdo ve fiatu že dělá zbytečnou vědu z toho že mu 10mm hází řemenice u JTD a že nikdy neslyšeli o ohnutý klice na 2,4.(Špatně koupil,nevšiml si ...)
23.42, 21. 6. 2007, odpovědětVe Fiatu v Opavě do JTD dokonce lejou 5W40 WR Diesel. Jednak je o víc než půlku dražší, než TD a asi si chtěj udělat zákazníky na generálky. Napráskal bych je na zastoupení, co je to za svině.
10.18, 22. 6. 2007, odpovědět:-) WR 5/40 je stejné specifikace jako TD 10/40.... první číslo být nižší může do jistých hodnot, udáno výrobcem, druhé je už relativně jedno né nižší. vůbec tedy nechápu tvé postoje. Jedná se o kvalitnější olej po všech stránkách, cena už může být diskutabilní, s ohledem na datum, jelikož dnes už jej seženeš jen o cca10-20% dráž.
17.17, 28. 7. 2011, odpovědětMilý Kejml:-)) (doufám že to oslovení není nějaká výzva:-)uvedený olej od Texaca Havoline Extra SAE 10W-40 má výkonovou specifikaci úplně stejnou jako Selenia 20K, totiž API SL/CF. Dokonce i podle specifikace ACEA (komitét konstruktérů společného trhu společně s technickým sdružením evropských výrobců mazacích olejů) je naprosto stejná a to A3, což jsou tzv "vysoké vlastnosti"...... Ještě v něčem je Selenia lepší? Nechci tady obhajovat lidi co lejou někam něco co tam nepatří (to už jsem psal), ale na druhou stranu, co si budeme povídat, kdyby měla Alfa smlouvu třeba s Castrolem, četli by jsme v návodu že nejlepší olej pro Alfy je Castrol. Pokud odpovídají veškeré kvalitativní specifikace, tedy i tvoje API, ACEA apod, fakt v tom nevidím problém....
21.50, 22. 6. 2007, odpovědětJestli sedí i API, tak je to v pohodě. Reagoval jsem na Tvoje vyjádření, že to Texaco je "hodně kvalitní, takže to by vadit nemělo". Obvykle se takhle vyjadřují lidé, co tam dají 0W40 a myslí si, jak si motor chrochtá blahem. Ale vidím, že máš všech 5 pohromadě a hlavu máš nejen kvůli tomu, aby Ti nepršelo do krku ;)
13.51, 23. 6. 2007, odpovědětóóóó díky:-)) a nápodobně. Měj se:-)
21.50, 23. 6. 2007, odpovědětPokud se jedná o přebroušení kliky, šály, případně složení polomotoru, slyšel jsem jen chválu na firmu AHRA Hradec Králové. Sám jsem tedy vyzkoušel a přístup k zákazníkovi výborný. Dnes mi moje alfička skoro po 5-ti měsících znova zavrčela. Teď jen jestli to bude vrčet už stále. Olej jsem dal Castrol Formula RS 10W60.
21.08, 22. 6. 2007, odpovědětV Ahře jsem si také nechal dělat kliku i ojnice, odvezl jsem tam celý polomotor a oni už se jen činili. Zatim jezdim bez problémů...najel jsem už skoro 20 000 a vše v pohodě. Taky je doporučuji ! :)
10.31, 24. 6. 2007, odpovědětKolik si zato dal a jak dlouho to trvalo mám stejný probrém díky
17.58, 30. 8. 2007, odpovědětNo dřív dělala AHRA Hradec Králové dobře,ale známej říkal že začaly zaměstnávat ukrajince.Nevím zda je to jen kec nebo ne,ale ? Nemá někdo s toto firmou čerstvou zkušenost ?
20.29, 19. 11. 2007, odpovědětdělali mi tam generálku a po 6 tis. Km klika v prdeli :-/ tak nevim no...zkusim to reklamovat
18.26, 28. 5. 2008, odpovědětkedy už konečne pochopíte, že motory Alfa 2.0TS sú velmi zle konštrukne navrhnuté, ked sa zadrie tak skoro vždy na kluke, to nie je náhoda... V Alfe sa mali zachovať tak že mali zvolať auta spat do servisov na výmenu vadného dielu, tak ako to robia aj iné značky. Je okolo toho haló, ale aspon sa to dá na správnu mieru, v Alfe sa nato vykašlali, potom že majú velmi zlu reputaciu, sami si za nu môžu
22.09, 30. 5. 2008, odpovědětTy konstruktere :)))
23.57, 15. 5. 2009, odpovědětNevíte kde bych sehnal kliku na 2,0 ts 114kw.Nejde prej vybrosit.Díky za rady.
19.22, 15. 5. 2009, odpovědětDo 2,0 TS bych po zaběhnutí nikdy nedával 10W40!! Tento olej je v tomto autě tak možná pro důchodce, kteří ho nikdy nebudou točit do vysokých otáček. Když se to pak často honí žádná 10W40 to nezvládne a dojde k zadření na klice!! Při přehřátí oleje je z 10W40 voda a toto se opravdu stává u Ts často. Proto bych dal 10W60!!! Sice se v serv. manuálu říká, že tento olej se má použít pro sportovní jízdu, ale pak je klid!! Ještě dotaz je tady někdo kdo zadřel na 10W60 pokud ho dával do auto od počátku? Jinak 10W60 rozpouští hodně rychle karbon a na stašim motoru to může být problém.
6.27, 16. 5. 2009, odpovědětTO gate.zvu.cz mohl bych dostat na tebe kontakt email třeba odepiš na bijan@seznam.cz
13.59, 24. 5. 2009, odpovědětčaute ja dávam sice nie od novoty 10w60 ale od 40000km ho tam dávam stále a ešte pri každej výmene použijem preplachovač a v čera večer som sa prehupol cez 140000 najazdených km a pohoda ale je to 1,6TS a nie 2,0TS
14.12, 24. 5. 2009, odpovědětSračka Alfa značka, rýmuje se to a kdo si mele svoji, je magor!!! Nikdy italskou sračku do baráku!
19.53, 25. 5. 2009, odpovědětTy seš chytrej kryple!! Jsem 3 majitel , mám najeto 150tis(2.0.TS) a jezdim už druhým rokem na Castroll 10w40. Majitel předemnou ho tam lil taky. Zatim bez problémů. Co je podle tebe dokonalý auto? HM? Piš dělej at si ty tvoje zasraný žvásty poslechnu. Miluju kokoty jako seš ty!!! Mě fakt vytáčej!! Máš kolo s 6 převodama a nezládáš ho viď? Tak se neser do Alfy nebo tě najdu a zabiju ty hovado zkurvený!!
23.21, 11. 6. 2009, odpovědětTeď Vás hoši asi naseru, ale já měl u v6 kliku taky v prdeli, dalo se to dohromady a po 1/2 roce přeskočil řemen a zase to šlo do hajzlu. A víte, co jsem tam lil já? selenia 10w40 tak, jak je to předepsáno a jeden manník mi řekl, na slenii se vyser, proč myslíš, že se ten motor sere? Tak od té doby leju mogul 10w40 a mám už dva roky svatej pokoj. Ale nechci vás nasrat, mě prostě selenia zklamala, ikdyž to třeba nebylo tím, ale on mi to tvrdí.
16.56, 2. 8. 2011, odpovědětzdravím sháním šikovného člověka který mi dá dokupy motor alfa romeo 155,1.8 16v,103kw,96rv, přidřel sem ji na klice děkuji za rady
14.09, 6. 10. 2014, odpovědět