Zdravim, v nazve temy je opis problemu, motor 2.4JTD 100kW 8V. ked mu dam plny plyn az na spodok zrychluje az vyhodi kontrolku vstrekov a skape. DRV je vymeneny, neviem ci su to trysky alebo rail naftove cerpadlo. diag 1320 cam crank shaft signal synchronization, cidlo vacky menene.
21.12, 5. 5. 2013, odpověděttěsně vedle kámo vyměn si čidlo na klikovce a naftový filtr
8.10, 6. 5. 2013, odpovědět:)))))))))))))))))) tesne vedla :) Tak naftovy filter je nazor od laika tak jednoduche to nebude, a cidlo na kluke to nebude lebo sa to prejavuje ze zohreje sa a z nicoho nic skapina, vychladne a ide kusok dalej ... na tomto fore je toho malo aj ked istych vyrazov zo vsetkych for najviac :) co ma tesi. Vec sa ma tak ze som pozeral autobazar.eu forum, jasna vec trysky alebo rail cerpadlo. Alfy poznam jak svoju cicinu a jej cas vystreku, tuto chybu tiez, ale nikdy som sa nezaoberal tym co to naozaj JE. urcite je to jedno s tych dvoch, bud trysky alebo vysokotlak cerpadlo ... a to neviem, co ma sere viac nez to ze to auto skapina. U jtd je to taky problem jak u TS ojnice.
20.51, 6. 5. 2013, odpovědětNo jak myslíš. Mám taky 2.4jtd od roku 2007 když se zahřála tak zdechl motor po vychladnutí jel.Vyměnil jsem ve čtvrtek čidlo klikovky za 700kč a už 200km jezdí uplně v pohodě.Tak vyměnuj a vyměnuj ty drahý součástky za tisíce snad na to přijdeš.
20.58, 6. 5. 2013, odpovědětjo a naftovej filtr z těch sloučenin co prodávají u benzínek je schopnej se zarvat i po 2000km že ani nestačí protíkat nafta
21.00, 6. 5. 2013, odpovědětKdybys měl pořádnou diagnostiku tak ti to napíše po slovensky(česky) špatný signál vačkoveho hřídele oproti klikovemu hřídeli(ztráta signálu)každej mění snímač vačky a von to je snímač kliky.NAZDAR
21.04, 6. 5. 2013, odpovědětmal som jednu krasavicu 156 2,4/100, chyba p´1320m tak som vymenil snimace vacky kluky a nakoniec to b ol drv ventil. na tak tupu vec ako filter nepristupim akoze ma vyriesit moj problem, ak uz je hotovy tak aj trysky takze ked ho aj vymenim bude neskoro ... Kamarat veril tym rakuskym kokotom a po repase trysiek zistil ze tankoval od nich naftu s vodou. Takze jasne co je na pumpach je zasrate.
20.29, 7. 5. 2013, odpovědětčau číslo 651,,,,mám 1,9JTD a mněl sem stejný problém,studené jelo,zahřáté skapalo,,po vychladnutí jelo-špatné čidlo polohy kliky,plus vyměnit palivový filtr za kvalitní,,,dávám za pravdu vopravářovi,,,ono většina poruch bývá na odstranění jednoduché,,,ale jestli raději chceš měnit reil,jen proto že je to drahé,tak to klidně udělej,ale pak nenadávej někde v hospodě jak jsou alfy špatné,,,dále si udělej diag u profi,aby mněl i seznam závad číselných kodú,,,tam máš napsané co který kod znamená za závadu,,hodně štěstí
21.12, 7. 5. 2013, odpovědětDRV ventil měnit je zbytečný.Je to jenom elektromagnet který budto jde nebo nejde.Stačí koupit o kroužek,opěrný kroužek a nový těsnění vše v ceně asi 150kč,vyčistit sítko co je uvnitř a jedeš dál
21.31, 7. 5. 2013, odpovědětnikdy som nevytruboval ze alfy su kurvy, pocul som to ale nikdy co som ich mal ako prstov na ruke som toto nemohol povedat, skor AKY KOKOT TOTO AUTO DOKAZAL TAKTO ZNICIT ?, ale o alfe stylom : na to bacha to je alfa to ma svoju tradiciu a charizmu na ktore nijake auto nema. Takze s tym u mna problem neni, co sa tyka toho skapinania, myslim si ze co hovorite nebude problem urobit gumy, filter a cidlo kluky. Len problem je iny :) PRECO potom na autobazar.eu na fore pisu vsetci presne tento problem ze su trysky alebo rail cerpadlo. ps u nas sa tie gumy na drv nedaju zohnat u vas v cechach kto to predava ?
1.00, 9. 5. 2013, odpovědětčau 651,,,,tady Mirek 007,,,,no co se týká toho čidla kliky,tak jestli máš kámoše s alfou 1,9JTD,tak jestli bude ochotný a pučí ti své čidlo,namontuj ho na svůj motor a pak skus jak se to chová,,,si myslím že je třeba lepší skusit tu jednodušší a levnější variantu,než hned kupovat reil a trysky,,,ale s tou diag skus u profi,,zaplatíš nějaké to éčko,ale aspon by si věděl co ti to píše za chybu,,dej pak vědět až to odstraníš čím to bylo,,Mirek
21.00, 9. 5. 2013, odpovědětje to problém s regulací tlaku nafty.
18.10, 10. 5. 2013, odpovědětzabudol som dodat ze toto som mal na 156 2,4/100 asi pred rokom, vymenil som vtedy v naivite nove cidla vacky a kluky a nic sa nezmenilo vtedy. preto teraz nad tymto ani nerozmyslam. Mates mas pravdu, diag vyhadzuje regulacia tlaku nafty. Na DRV ventile je sitko odlomene takze s tym neni problem. Urcite to je jedna s tychto veci a nijaka ina: -filter nafty -drv -rail cerpadlo -zasrane trysky. -turbo Vidim to takto
19.51, 10. 5. 2013, odpovědětmúže to dělat netěsný vstřik-pozná se to na množství nafty z přepadu, DRV ventil (nekdy v kombinaci se snímačem tlaku nafty v railu). málokdy i čerpadlo.
9.00, 12. 5. 2013, odpovědětsnimac tlaku nafty je na rampe ? alebo hore na tom H, kde idu hadice s filtra do rail cerpadla ... ?
10.58, 12. 5. 2013, odpovědětvymenil som palivovy filter aby som povedal ze ste kecalkovania a tym to neni ze to zdochyna, samozrejme sa mi to potvrdilo ze filtrom to neni. hovroim bud to vidim na drv ventil alebo trysky, staci jedna stetka ze je pribrzdena a problem je aky je
18.32, 13. 5. 2013, odpovědětchudak drv ventil kazdy na nho nadava ze on je ten zly :) ten s tym podla mna mimo ucpateho sitka nic nema. Na rampe nafty zospodu je bosch 0 281 002 210, odpojil som do nho konektor pozrem diagnostiku multiecuscan a ze FUEL HIGH PRESSURE SENSOR P0190 - snimac tlaku paliva, takze aj tento vystupuje pod tou istou chybou. Podla mna je dobry pretoze by svietili trysky alebo v diag bola ta chyba stale, su to podla mna trysky, ako ich vyskusam ked nie v bosch servise to teda neviem.
19.21, 13. 5. 2013, odpovědětzměř si kolik nafty jde ze vstřiků do přepadů, každý zvlášt do jiné nadoby a uvidíš jestli některý dává hodně, jinak to bude asi ten drv ventil.
16.02, 15. 5. 2013, odpovědětMyslim si ze som u seba nesiel riesenie tohoto problemu, ciastocne. DRV ventil bosch 0281 002 xxx ma na konci pri spicke to sitko, niekedy je to tym mal som ho uz odlomene, vymenil som tie dva male kruzky gumenny a ten biely za nim. aj tak to robilo. Na konci pri prirube je drazka akoby na dalsie tesnenie ale nijake tam nebolo, tak som doma nasiel nieco a drv prepchal tenkou ihlou, vysledok je ten ze na 1 2 3 4 rychlosti hoci aj do 4500 otaciek to absolutne neskape, na 5tke vsak od 3000 hore vyhodi vstreky a skape... Myslim si ze problem je v tom ze je moc zasrany a treba ho vymenit a je to /u mna/ len v nom /?/. da sa ten ventil v niecom vykupat ? Teda moj nazor je ze tieto problemy sposobuje ako cislo1 spinava nafta.
17.57, 15. 5. 2013, odpovědětzaujimalo ma co nazberalo palivove cerpadlo v nadrzi tak som ho vybral, mucha, cierny piesok, kamen ako fazula.Ked vytiahnem motorcek s kosa zospodu ma sitko to bolo asi na 1/3 plochy priepustne. Vie mi niekto povedat ci sa to sitko na konci vysrobuje ako stupel, alebo sa musi ten hlinikovy motorcek s neho vyrazit ? je to tam dost natesno a nejde to von... Takze vysledok ani neriesim co to robi, zaver je spinava nafta, a vsetko doradu od pal cerpadla filtra cez rail cerpadlo az po trysky. a to krasavica 12 rokov jazdila v rakusku
23.10, 15. 5. 2013, odpovědětzase sa to zacalo jebat, ja na to dnes predam to nejakemu kokotovi.
17.32, 16. 5. 2013, odpovědětVymen tesnenie na naftovom cerpadle co je cidlo a to ma gumene tesnenie ktore po rokoch stvrdne zpraska a pri ujebani na plyn to nasava vzduch... skus to
21.38, 16. 5. 2013, odpovědětna drv ventile ten najvecsi gumenny kruzok ?
11.55, 17. 5. 2013, odpovědět