zdravim, najlepsia rada je od toho kto sa s mojim problemom stretol, cim sebe usetrim cas a nervy. nezavisle od nicoho co sofer moze ovplyvnit sa stane ze brzdovy pedal rapka ostane hore tvrdy a nebrzdim, pokracujem a zase nebrzdi. Ked zhasnem motor nastartujem rozbehnem, HNED pedal dokonale brzdi ... Svieti ABS kontrolka diag Failure Lamp, a predne lave prave senzory. tak som sa dostal k lozisku na druhej strane, vytiahol poloos a eclu tu skurvenu robotu absolvoval na obidvoch stranach za ucelom vycistenia loziska teda snimanej drahy abs senzora... Dlho to nerobilo ale zase zacalo ... 1.9JTD 77kW 156
12.00, 21. 5. 2013, odpověděttypicke, nemam problem na co budem radit. ked sa vam to pojebe hned pridete sem zebrat nech to zase chodi. a on sa pojebe ved mame talianov :)))
23.43, 22. 5. 2013, odpovědětChtels radu od nekoho, kdo se s tim problemem potkal. Tak si nejdriv rozmysli jestli chces radu a nebo rozvijet teorie o tom, cim by to mohlo byt a nebo jdi do hajzlu.
10.31, 24. 5. 2013, odpověděttak sa s takym problemom este nik nestretol. ty tu nic nepises o diagnostike - kontrola akcnych clenov, ventily v ABS kocke, rele, kontinualny signal od snimacov bez vypadkov, ... celkom zasadny problem, ze ti brzdi iba obcas a si myslis, ze ABS opravis kladivom, 13-kou klucom a kusom handry. tak to tazko...
1.02, 23. 5. 2013, odpovědětniekedy vobec niekedy casto, neviem co s tym nechcem niekoho zrazit a byt bez vodicaku a niekomu lezat v zaludku ... preto sa pytam je to dolezite vyriesit tento problem. nebrzdi rapka zhasnem motor vypne abs nejde posilovac ale dobrzdim. Javi sa mi to ako vec elektriky, dva kable k svetlu boli nacate tak som ich orezal zeleno hneda med, podla toho som odhadol celu elektriku auta comu to aj instiktivne pripisujem, pritom ten vrak este neni ani na novych znackach ... Jebem tieto talianske pice, oni nevedia robit nic poriadne. Ked neni vyhnita tak budu rozjebane napravy ked ne to tak zas prasknuta hlava - tym vsetkym som uz presiel, ale toto je tusim ab y som sa nenudil a mal co riesit. No, nestojim o takuto skurvenu chybu. Vrak vhodny pod lis aby ohrozil ludsky zivot. Preto sa pytam nech sa k tomu kazdy vyjadri kto to cita a povie mi svoj nazor... Moze mat na to vplyv to ze predne kotuce su sice hrube ale dost najemno priecne zvlnene a dosticky vnutornych stran uz pomaly nijake ?
20.20, 29. 5. 2013, odpovědětpokud mas zvlneny kotouce a sjety desky, tak se nediv, ze to prestava brzdit. S nejvetsi pravdepodobnosti budes mit i zatuhly unasece brzdovyho trmenu, takze to nejdriv rozdelej, vycisti a promaz, dej novy desky a kotouce a pak se hrabej v elektrice. Pokud by byl problem s ABS, tak by ti s nejvetsi pravdepodobnosti aspon problikla kontrolka ABS. A nebo uplne nejlip - vyndej pojistku od ABS a uvidis, jestli je to jeho chyba nebo ne... A nediv se jak malej Jarda, ze 15 let stary auto ma zavady...
11.26, 30. 5. 2013, odpovědětno to je ale cista pravda. ked si nasiel nejake na zeleno sprachnivene droty, tak ta kabelaz uz bude 100% chytena aj na inych miestach. najhorsie, ze je to pod izolaciou a navonok sa droty tvaria akoze su v pohode. vtedy hladat chybu, to je katastrofa. naco si to kupoval taky vrak ? ak mas dobre sapravenu zmluvu, da sa to vratit kvoli skrytym vadam, lebo predosly majitel evidentne na vsetko sral. podakuj sa mu. podla tvojho popisu mas predne brzdy na sracky, zadrete piesty. krivy kotuc je len kozmetika a chvilu sa s tym da jazdit, ABS-ku to moc nevadi. ale to, ze vnutorne spalky su inak opotrebovne ako vonkajsie je celkom zle. Diag. si nerobil , co ?
23.46, 29. 5. 2013, odpovědětvcera som stocil kotuce a dal nove platnicky. Samozrejme ovela menej ale problem pretrvava... Zadne su nove. Nastartujem idem a zachvilu zacne svietit kontrolka abs. Diagnostika, lavy pravy jeden druhy snimac abs na kolesach neviem co ..., dalej nespravny pocet zubov snimaca, co je asi na lozsiku, tam je to inak precistene riedidlom ... Neviem ci mam vysat s kazdeho kolesa brzdovu lebo neviem ci len z nadrzky s striekackou odsali a naliali novu :) Chodim s tym v meste jak dosrany pribrzdujem jak 30 metrov pred kazdym autom, no zaujimave... Diagnostika motora vysla na vahu vzduchu nic ine, ale to s tym nema nemoze mat absolutne nic do cinenia. Chcem sa opytat taku picovinu, keby som odpojil riadiacu jednotku abs teda jazdil bez nej a robilo by to tak je to posilovac nie ? bez toho sa neda jazdit na nejaky vylucovaci cas :) ?
17.19, 1. 6. 2013, odpovědětrikam, vyndej pojistku od ABS a hned budes vedet na cem jsi... Jinak to vypada na spatnej signal z cidel na kolech- vycistit, pripadne zkontrolovatkontakty a kabely co jsou v podbehu. Diagnostika jednotky motoru neni diagnostika ABS, na to se pouziva jinak zapojeny kabel.
11.46, 3. 6. 2013, odpovědětno super pises k veci, co si aj myslim. K tomu obd mam samozrejme k-line vagom piny 1 5 7 9 prepojene takze nema uz problem connect to ABS. Preco od kazdeho pocujem ze posilovac... Diag ukazuje tie snimace, vycistil som im "drahu" aj tak to robi, kam to je do riti hore zapojene asi rovno do RJ ak to stale vyhadzuej problem bude v ABS, pritom bola menena.
22.05, 6. 6. 2013, odpovědět