Tak jsem to prodal, úleva maximální, už nikdy tuhle jebku zasranou, nikdy! Starý a nemoderní auto a docela i nebezpečný! Pište si a urážejte jak chcete, ale sem na tohle fórum už nikdy nepolezu. Buzeranti slovenský čobolácký a češi vyvalený ze starejch jebek. Nejhorší značka, jakou jsem kdy měl. Fuj, si to tady užijte buzeranti!
11.38, 21. 7. 2013, odpovědětmal som 8xJTD a 2x TS, oba 2.0, ten druhy som stvrtok uvaril a zadrel, teraz beham na oktavii tdi kym sa vymeni motor. Co sa stane :), hned pojde do pice ani vozit sa na tom nebudem. Este tyzden tu oktaviu a alfu v zivote nechcem. Oktavia vozi a bude vozit, alfa je imidzovka co ta obere o peniaze a nakoniec sa na teba vysere. takze s tvojho textu suhlasim so slovami ULEVA MAXIMALNI, UZ NIKDY TUHLE JEBKU ZARANOU, NEBEZPECNY. Prvy TS som jebal 500km po dialnici, vysledok piliny v oleji, druhe JTD som na uvod nejake veci porobil ale JebaloTomuDal. :) kup nemca alebo japonca, talianske auta nikto nebude za par rokov chciet.V taliansku 95% aut je inej vyroby nez talianskej, francuzi tie citroeny alebo nemcov, nemci vylucne nemecke, na slovensku vecsina vw group. Talian vsak navzdy bude mat zmysel pre dizajn a nikto ho nedobehne, lenze ten zaujem dokonale zabiju tym ake vraky sa im dari coraz uspesnejsie vyrabat. K tym JTD ok turbo alebo rail cerpadlo trysky vsetko vec spinavy vzduch/stary olej a turbo ide do pice, cerpadlo a trysky voda v nafte alebo spinava nafta, ale zas ramena budu otravovat ked nie to tak zas elektrike bude jebat, potom zase nieco a stale dokola. Clovek musi s alf vyrast a potom bude spominat aky bol kokot. TS nepomoze vymena ojn lozisk kedze vola piest valec bude jebat ojnicne capy a tie zase loziska, k tomu to olejove cerpadlo, staci vynechat olej alebo carovat s picovinami 5w40 a uz tomu jebe. TS dozivaju, JTS dalsiu vec co pojebali aj to stiahli s ponuky co boli v 159, pokurvene talianske chrapiny. Nikdy sa nemoze spojit nemec a talian, nemec ktory tak usiluje o kupu alfy. Lenze len v rukach toho kto to zacne vyrabat kvalitne a robit spolahlivym, u toho sa ta znacka postavi na nohy. Vsak su zufali, 159 konec aj to ten magor s fiatu ze bola to chyba, vaha atd... tak ty kokot si to nemal pustit do vyroby, 155 zase palubovka sa supe, u 156 ze uz to odstranili ! :) wau kokoti to dokazali ? teraz giulietta a mito ako ponuka nejak prezit. Novu alfu by som si nikdy nekupil lebo to nema hodnotu vecsiu nez pre mna co som ochotny do toho dat. Mozem to osrat. Je to zalezitost casu kedy prejdem na nemca, pretoze chcem mat pokoj. u alfy to nikdy nebude nikdy sa to nestane lebo ti ciganski kokoti to naschval vyrobia aby sa to jebalo a aby si kokot kupil dalsi model. TS ako moze nejaky jebnuty kokot vyrabat olejove cerpadla co maju nizky tlak ? to su tak drbnuti ? alebo naschval hajzli ? Tento TS je posledny co mam. Je mozne urobit TS spolahlivejsim, robi sa to takto: GO motora ojn loziska vybrus kluky nie uz krivej, ojnicne capy, uprava tlaku regulatora na olejovom cerpadle, ale potom zase do toho jebat 8L ako minimalnu sadzbu na 100km aby sa debilko vozil a tesil :). Petr podavam ti ruku.
14.49, 21. 7. 2013, odpovědětMotor JTD - vstřiky Bosch (patří mezi Common Raily mezi to lepší), váha vzduchu Bosch, EGR Bosch, turbo Garett, spojka LUK, Valeo... tzn. věci, který se na tom nejčastěji kazí nejsou italské výroby. Ramena a čepy TRW se používají u velkého množství i německých aut a berou se za lepší značku... Oktávka... jsou s ní taky problémy... i s Golfem... čepy odcházejí (jen to nevrže ale rovnou se udělá obrovská vůle), turbo stejně, váhy vzduchu... ani BMW... naprosto to samý co Alfa, akorát je to NĚMEC... Je to o tom, na jaký kus člověk narazí a jak se k němu chová... Protože když budeš honit tu slavnou Oktávku v TDI za studena do omezovače tak ti to turbo odejde úplně stejně jako na JTD. Když do Common railový Oktávky naleješ hnusnou naftu tak se ti zanesou vstřikovače stejně nebo i dřív než u JTD...
12.01, 22. 7. 2013, odpovědětA vůbec... nemůžeme nadávat na vstřikovače a čerpadla JTD když do nich lejeme naftu z nějaký hnojařský čerpačky s vydinou ušetřený dvacky. Pak se lidi diví co že je to za křáp, že se tomu zaneslo čerpadlo ale chyba není v autě... chyba je v první řadě v čerpačce, která prodává vědomě špatnu naftu a pak v tom dotyčném, který k té levné čerpačce jezdí. Je pravda, že do starýho traktoru se dalo nalejt cokoliv a ono to nějak jelo... Dneska maj ty auta tišší chod, menší vibrace, vyšší výkony... Pokud chce někdo lejt do auta hnuj, tak aď si koupí 15 letej nebo starší kepl a neobtěžuje se s Alfou. Stejně tak pokud si někdo koupí TS a chce ušetřit jednou za rok dvě kila, proč si kupuje Alfu a nekoupí si starýho Opla do kterýho celá originál náplň stojí v Tescu 250...
12.09, 22. 7. 2013, odpovědětsorry za tu vYdinu, píšu to rozhořčen...
12.09, 22. 7. 2013, odpovědětSlava, o jednoho debila za volantem Alfy min...
8.36, 22. 7. 2013, odpovědětnechapu vaše argumenty že alfa romeo , nebo chcetel-li Fiat jsou sračky. Dám příklad ze své zkušenosti: Ja mam Alfu 156 TS 2001 rok. Znamej si koupil Passata v kombiku 2.0 TDI, uplně novou rok 2011. Po pul roce mu odešel jeden vstřik, -vyměna v záruce, po dalším měsíci další vstřik, tak se chvástali že to je vadná serie, tak mu je vyměnili všechny. Po dalších pár měsících odešlo turbo. A nakonec že mu to pořád špatně jede, tak že udajně špatna hlava- nevim přesně co. Tak že mu jako věrnemu zakaznikovy vymění celej motor. To už je ale poslal slušně doprdele a auto s vadou prodal. Takže z auta za 800tisic, byla plečka kterou prodal za 300 tisic. Za to si koupil 159 JTD a jezdí rok bez poruchy. Co na to říci?? Že prostě nezáleží na tom jestli němec nebo japonec nebo talian, prostě auta se serou a budou srát.
17.47, 22. 7. 2013, odpovědětProblém je ,že Alfu si koupí člověk, kterej nemá další prachy na to aby jí dal dohromady. V bazaru jí koupí za pár šlupek, protože vyhlídnutá Alfa už má za sebou majitele, kteří taky jenom jezdili bez investic, a myslí si, že mu bude sloužit jako nový auto. Já jezdím s dvoulitrem TS už šestej rok s tím, že každej druhej rok před STK jí dám trochu dohromady a nelituju peněz. Když si koupíte nový auto, při garančkách z vás taky vytáhnou nemalej peníz. Auto prostě stojí prachy. O majetek se musíte starat. Když například do domu nebudete investovat, brzy to bude na něm vidět. Je to všechno o penězích. Kdo je nemá ať raději jezdí na kole.
18.09, 22. 7. 2013, odpovědětJak říkaš, plně souhlasím , žádný auto nebude jezdit věčně bez investic, ty doby jsou už dávno pryč, kdy např. Volvo v roce 1985 udělal model 760GLE, koupil sem ho jako svoje první auto za 10 tisic v roce 2004. Tedy skoro 20 let starý auto, jezdilo jako taxi s 1milionem !! km najetých, byl tam druhej motor a na něm už 300 tisic, tedy celkem 1.3M km najetych a to opravdu nekecám,!!! Kastle nezrezla, žádny vyvařování, to byli prostě plechy, ne jak ted papír. I potěchto letech stále fungovala klima, el. okna, vyhrívaný sedačky , prostě všechno! byl to motor 2,5 turbo diesel. tehdy ještě od nemců- VW. Takový auto se už nikdy nevyrobí.
18.59, 22. 7. 2013, odpovědětomlouvam se byl to 2,4 turbo
19.02, 22. 7. 2013, odpověděthttp://auto.bazos.cz/inzerat/25203059/Volvo-760-24-TD-MAXVYBAVA-TOP-STAV.php to je ono, přesně ono co jsem měl
19.04, 22. 7. 2013, odpovědět