pred tyzdnom som menil rozvody na 2.4JTD 103kW, neviem ako sa to stalo ze som zle nastavil rozvody kedze som to robil aj na inych JTD motoroch asi pet krat. Takze zarachotil co sa ohli asi ventily. Za pet sekund bolo ticho a motor chodil do dnes teda dva tyzdne. prejavilo sa mi to na dialnici ze vobec netahal ako keby turbo odislo. Tak som isiel a ked zacalo dymit z vyfuku som zastavil. pozrel som hore do sania a je ciste. Automechanik hovoril ze ten dym moze ist cez zvody nejakeho valca kde tie ventily su ohnute. Chcem sa spytat kedze 2.4JTD 103kW je malo, ci ked bude nutne menit hlavu ci je identicka z 2.4 100kW, aj ventily 100kW, pripadne ventily ci idu aj z 1.9JTD 77kW.Ked mu pridam okolo 3000otaciek drnci drrrr klesne zase stichne. neni to kluka ?
16.30, 12. 8. 2013, odpovědětCO K TOMU DODAT!!!NORMÁLNÍ ČLOVĚK BY TO ROZDĚLAL A PODÍVAL SE CO TO MU JE A NEJEZDIL S TÍM.VŽDYT VY SI Z TOHO DĚLÁTE MRDKY A ŠROTY SAMY A PAK NADÁVÁTE NA ZNAČKU!!!
16.50, 12. 8. 2013, odpovědětne ne ne pozor to sa mna netyka ! zle nastavene rozvody aby to znamenalo alfa romeo shit ... Urcite nie samozrejme. Tak co ventily alebo kluka ? turbo nezozralo olej sanie je ciste rapoce vo vysokych otackach a dymi jak komin na chate od cca 3000rpm
17.21, 12. 8. 2013, odpovědětdnes som vymenil prvu trysku a zmenil sa zvuk motora a pri akceleracii nedymi zo zvodov, z vyfuku dymi hovadsky na bielo uz pri 2500ot. ked dam dole remen vacka ide lahko otacat bez prekazok. Ak su to ventiy co je s hlavou lahka vec, ako je to u tychto 2.4 motorov ? su vyvavene aj piesty s klukou ?
20.18, 13. 8. 2013, odpovědětBilej dym - voda ve valcich, modrej dym - olej ve valcich. Tyvole nejezdi s tim, rozdelej to a uvidis. A nebo jezdi, ser na to a pak si stezuj, ze je to shit.
7.59, 14. 8. 2013, odpověděttakze prasknuta hlava aj tesnenie ? ako to mohlo vzniknut ked sa motor neprehrial len MOZNO skocili rozvody ?
8.55, 14. 8. 2013, odpovědětkeby som mal cakat na vase nazory tak by mi tu alfa u z hnila v elektrike.
20.27, 14. 8. 2013, odpovědětkeby ti skocil rozvod tak to by motor netahal a by to malo na picu zvuk to by si pocul. ak ti dymi na bielo tak to vyzera na tesnenie po hlavou namiesto toho aby si to rozobral a pozrel tak sa vozis kurwwa sleduj vodu ci sa mina a ci neni olej v nadrzke na vodu ale to by si si uz vsimol..
23.47, 14. 8. 2013, odpověděttakze: nevozim sa od vtedy, dnes kvoli tomu ze vsetci idu na dovolenky a nemaju v servisoch cas, alebo koncom buduceho tyzdna, tak som zhodil hlavu ziadne razitka od ventilov na piestoch. otocim hlavu opacne nalejem na ventily naftu l ebo benzin som nemal, a nepreteka ! tym padom akoze ventily su dobre ... Takze natlakovat hlavu zrovnat, pzret ventily nahodit a akoze ok ? Ani ne, pretoze ak by som to aj urobil zrada je na kluke podla mna. pretoze hovorim tyzden dozadu som menil rozvody a zahrmotal pri nastartovani, presne od vacky tam niekde ... potom za pet sekund klud vsetko tahal nic absolutne nic, a teraz dym z vyfuku hore nevyleze ked sa snazi tak seka v otackach... preco by zrazu odislo tesnenie pod hlavou v momente, tak ze biely dym jak hovado, klepot v hornych otackach, pritom ventily nepustaju. problem je podla mna na kluke. Velmi rozmyslam nad tym ci sa mam po tom ak bude ta hlava dobra do toho pustit kupit tesnenie a zlozit to ... Neuviedol som ale nasledovne veci,az dnes som si vsimol ze chladic vody ma flakate miesta, vtedy ako sa to stalo ale nemal viac ako 95 stupnov motor, vsimol som si ze hadica s turba do intercoolera je hned za eskapaskou prasknuta takze snad ten tah ona, dalej rail cerpadlo nenastavene, jednoducho ako chytilo remen tak som to vtedy nastavil. Robil som to na viacerych jtd motoroch a nikdy sa to takto neskurvilo ako tu. na forach je ze biely dym - zle nastavene rozvody. ale preco ? ved to by boli dokurvene ventily. Preco vzdy len ventily ? ved ked to do seba dobre jebne ten piest nedrbne do ojnicneho capu a na nom neurobi volu ? Pripadne az dole skrivi kluku... Potrebujem vysvelit co byva na JTD pri zadreti poskodene.
20.21, 15. 8. 2013, odpovědětkamarat kluka s tym nema nic spolocne ze ti auto dymi na bielo... a cerpadlo sa nenastavuje takze z toho si hlavu nerob... vravim biely dym ide ked mas v prdeli tesnenie pod hlavou.... ine tam nema co...olej sa ti netrati alebo nemas ho prebytok? a tiez co voda?daj zrovnat a tiez otlakovat hlavu ci je dobra a poskladaj to ale ako sa patri... potom daj vediet ze co
22.43, 15. 8. 2013, odpovědětolej bol na ryske na polovicu, teraz je po vrch, teda nieco sa do nho dostalo neviem ci voda alebo nafta. dalsia vec, ked idem do otaciek tak je to ako pridrete, teda nechce sa mu a motor pri tom trase a vibruje a klepe.
7.44, 16. 8. 2013, odpověděta tlakuje ti vodu v nadrzke??ako pri prasknutom tesneni? a aky mas level vody?
8.19, 16. 8. 2013, odpovědětvlastne v tomto momente ma nezaujima uz nic s horeuvedeneho hlava tesnenie ... Ide uz len o dve veci, kedze v oleji je nafta co moze byt bud piestne kruzky alebo trysky ... Asi vymenim motor lebo si to chcem nechat a toto je multiproblem. preco by zrazu na dialnici v konst rychlosti preskocili rozvody alebo zrazu p raskla hlava ... Mozno drblo tryske ale ako ona pretlacila do olejovej vane naftu to neviem ... hlava je dole teda tlaky neodmeriam.
19.00, 16. 8. 2013, odpovědětmechnik mi hovoril ze su to trysky nejakej zajebalo tlacila moc nafty, zlozim to a predam, lebo ta nafta v oleji ked bude pribudat tak sa to zadre. najlepsie ked to kupi nejaky kokot co tomu bude nakladat, zozere to olej a zaroven pribudne nafty :) Tak bude sa tesit ze ani oelj to nezere, pritom to bude mastne :) predam to dobre to vyzera skoci na to kazda naivka. Dalsi motor 1.9JTD
22.50, 16. 8. 2013, odpovědětmne tekol jeden vtrek ale motor nenastartoval tak si to este pozistuj lepsie lebo ak ti auto startuje dobre tak to vstrekom nebude.a nechapem ako sa moze dostat nafta do oleja..to bude skor voda ako nafta.. takze vymenit olej. ja byt tebou tak to vsetko poskladam naspat (samozrejme nove tesnenie pod hlavu) :) dat prekontrolovat hlavu ventily ci je vsetko ok... a uvidis
16.44, 17. 8. 2013, odpovědětnajlepsie je ked nad tym nerozmyslam lebo uz mam toho dost. pre tvoju novu vedomost existuje ze vstreku zajebe pusti moc nafty vo valci sa nestihne spalit a pretecie ce z kruzok dole. mal som na ruke motor dnes som ho bol pozerat dva vstreky mal vytopene to znamena isiel do prepadu vo velkom, voda v nadrzke bola a oleja zase cez rysku moc. Zrovnam hlavu hovorim zajtra to bude hotove, pondelokpoziciam pet trysiek a ked to bude napicu tak mam uz len jeden ciel, nacpat tam 2.4 100kw, tento 2.4 103kw ma viac senzorov kable iny termostat iny egr ... V servisoch robia, ja musim rozmyslat ake vychodisko ... bude najlepsie o tom to je ze nemam to komu cele hodit na krk.
17.16, 17. 8. 2013, odpovědětdrzim palce daj vediet potom ako si dopadol
17.26, 17. 8. 2013, odpovědětlen kurva vies ... druhy motor je uz neodskusatelny, ale verim tomu chlapovi lebo ho trochu poznam. 100kW ma inak rieseny egr, vyparnik... Dolezite budu TRI veci, ci sadne to plastove veko ventilov na 100kW kde je duralove s jednym vystupom, a druha vec, prehodim cele sanie kvoli egr a skrtiacej klapke ... a posledna termostat na 103kW je to inak hadicovane a styri piny cidla, kupil som ho novy a na tu stovku musi sadnut, tam je urcite dojebany = 70st ukazuje. bude mi luto ze tento co mam nikdy nezistim co mu bolo, ale tlaci ma cas chodim na retardovanej felicii zere to energiu s cloveka, taky som s toho zdeptany ze radsej autobusom, uplne vazne. Tam aspon clovek vie ze je v autobuse. S feldou som na krizovatke skoci zelena hned henten za mnou zatrubi lebo je vo zvyku buzerovat feldy, ja ako alfista cistokrvny takto som dopadol. ked budem spet na cestach s alfou vsetkych ich vybuzerujem.
21.06, 17. 8. 2013, odpovědět:)) ja si aj tak myslim ze ked poskladas ten stary motor tak bude ok no uvidime
1.36, 18. 8. 2013, odpovědětna startom neviem co ma byt ok ... laka ma to len stovka za tesnenie pod hlavou a tak ...keby som zohnal victor reinz za 50e tak snad ... ale ta nafta v oleji to nevyriesim a musel by som to pre dat. je to sw v kozi, a sedany sa mi uz nelubia ... tak preto uvazujem tak ze aby to jazdilo a mohol som si to nechat ze musim dat druhy motor.
8.57, 18. 8. 2013, odpověděttak je to zlozene tesnenie pod hlavou druhe, elring. 2.4 ma objem asi 5L oleja, vypustil som 6 urcite, urcite v tom bola voda, takze to tesnenie malo vyznam. trysky vyvrazdene ultrazvukom, podlozky nove, rozvody nove. problem je ten ze do konzervy na turbe ktor a ovlada variabilitu, lopatky, ak je tato podlakova hadicka tam zapojena auto pojde max 20kmh pri vyssich otackach bude klepat a dymit jak zadrety TS co som mal, ked tu hadicu odpojim tak ta konzerva vytlaci tu picu na druhy koniec akceleracia vyborna, dymivost minimalna, chod rovnomerny ziadne klepanie. otazka, co to je ?
18.53, 22. 8. 2013, odpovědětza 50km pol litra oleja v pici, lutujem toho chudaka ktoremu to predam. nemam na to nervy zlate dobre 1.9JTD 77kW
21.45, 22. 8. 2013, odpovědětZdravím ta Ivan nechceš celu hlavu komplet nastrojenu je z 2,4 103kw ?????
21.49, 22. 8. 2013, odpovědětjebni ho do srotu" mechanik"Zahadu si uz vyriesil , motor 500000 km nahonene tryski v pici, turbo tiez, hlava vyjebana.
8.57, 23. 8. 2013, odpovědětpo vymene tesnenia pod hlavou je bezne ze vo vode je olej a v oleji voda... 3x som vyplachoval vodny system je krasne cisty bez oleja, a olej to iste ... takze vyborne. Test tlakov a trysiek dopadol vyborne, problem je v podtlakovej pumpe turba. Podla toho kde som sa kolko dozvedel toho tak hodnotim, takze tu je to tak jak to je.
16.59, 23. 8. 2013, odpovědětty puchovsky kokot, tebe alfu s hentakou hlavou jebnutou, hotova pohroma, chudak auto. Opakujem mam vas v pici mimo toho jedneho kazdy jebal na to lebo ste sprosti a toto forum pouzivate na zobranie riesenia problemov drobnych veci. Pokial ide o problem ako ma byt, tak letite do servisu a ani to tu nespominate, akoze aby imidz bol ze nikto nema ziadne problemy. chudaci
19.47, 23. 8. 2013, odpovědětcele to skoncilo, dodrbany pierburg pri saharach podlakova pumpa co reguluje variabilitu, ked to bolo odpojene tahalo tak na 70kw, ked to bolo zapojene islo auto max 20kmh ked som to vymenil chodi to normalne, dymivost sa stiahla ... Cely cirkus s tryskami a tesnenim pod hlavou nebol nutny. je to ale vymenene co pri myslienske ze to nemienim predat nie je na skodu mat tieto veci dobre. nech sa pojebe cokolvek treba urobit diag.
21.51, 28. 8. 2013, odpovědětPrecious Sir/ Madam, We are top quality SMD Power Inductors Manufacturer and also solution provider in Hong Kong. High consistence, Rigorous QC, Top CP ratio and Full assistance in application is our stamina. We recognize that a person poor part ruins the whole product as well as your reputation. Select us to remove cheap and rubbish SMD Power Inductors from China! Please call us at: sales@bestapplestore.com Anticipating your queries! Finest pertains to, Brian HK Inductors LTD developed in 1997, we are concentrated on creating and also making high-performance inductors with the goal of supplying added-value product services to consumers in a wide array of markets.
16.14, 6. 11. 2019, odpovědět