to by me zajimalo jak nejjednoduseji vyndat alternator s 2.0JTS . to tezce nevychytali inzeniri italsky . vrchem bez sance a spodem sundana poloosa a stejne nejde vyndat to je jeste na sundani nosniku coz neni normalni.
18.01, 30. 8. 2013, odpověděttak pri tychto veciach sa uvazuje motor vymontovany z auta na stolici. cize bez rozmyslania - treba ho hned odsrobovat zo silentblokov a na heveri aspon spustit nizsie. potom sa dostanes ku komponentom. to ja som minule napriklad prvykrat menil rozvod na 2.4 jtdm na motore zalozenom v aute ! tam neprestrcis ani ruku, natoz to vybrat von. 11 hodin cistej prace, kym sme prisli na system tak, aby motor nemusel von a neznicila sa klimatizacia. uz len vymenit olejovy filter ulozeny za vyfukovym zberacom je kraaasa :)
18.41, 30. 8. 2013, odpovědětMusis shodit napravnici. Nebo aspon povolit a popustit dolu :-)
9.41, 2. 9. 2013, odpovědětstačí sundat držák motoru mezi přev a nápravnicí+poloosu.
15.59, 2. 9. 2013, odpovědětna JTS je to preto riesene tak, lebo im to bolo jedno, vedeli ze motor sa zadre skor nez alternator dojebe :)
18.20, 2. 9. 2013, odpovědětMe prave napadlo skusit svesit motor a pak by to melo jit ven taky ne ?... hh s tim zadretim to neni vtipny :D ...
18.50, 2. 9. 2013, odpovědětlebo vedeli ze sa zadre skor ako sa alternator dojebe dpc :D :D
8.18, 3. 9. 2013, odpovědětno to je pravda :)
4.23, 5. 9. 2013, odpovědětAle hovinko ....
6.18, 5. 9. 2013, odpovědět