ahojky. Měnil jsem motor 2l 114kw. Čekal jsem že to pojede, ale žádná sláva. Olej nebere, ale od spodu se mu za plynem moc nechce. V čem by to mohlo být? Díky
11.40, 1. 12. 2013, odpovědět:::POZOR-bombastisky vanocni darek:::Prodám velmi levne masazni trepaci stroj pro tlusty,vynikajici hubnouci vysledky bez diet.Plne funkcni,rok stary,osobni odber,okoly vyskovska.Puvodni cenna 20tis Ted jen 16tis 775127124
12.04, 1. 12. 2013, odpovědětahoj, mně pomohla výměna svíček, lambdy a váhy.
19.51, 1. 12. 2013, odpovědětZkusím to povyměňovat, díky moc za rady.
23.11, 1. 12. 2013, odpovědětco si cakal? Ved je to 156 :D
23.21, 1. 12. 2013, odpovědětahojky. Měnil jsem motor u 2l 114kw, spíše jsem si ho nechal vyměnit. Motor za studena je docela tichý, ale jak se ohřeje, je dost hlučný. Taky se zdá jakoby při nižších otáčkách 1500 má takový divný zvuk tříválce. Motor má najeto 120 000. Je tam sportovní filtr a laděný výfuk. Mohl by to způsobovat variátor? Díky za rady
20.53, 10. 12. 2013, odpovědět20tis km :) lambda-vaha-sviecky-zapalovacie-cievky-vylagrovana herka nejakych 350tis bez tlakov- TS
21.27, 31. 12. 2013, odpovědětzase sviecky denso ngk ok ostatne rovno sa tam vystat na tie valce, ked aj tak nic ze to prdi trase netaha tak zapalovacie cievky. Variator za studena klepe ked sa zohreje je tichsi. repasna sada nejake 3eura, menil som ho netreba ho demontoval s vacky len tu segerku skurvenu vytiahnut a svihnut s nim to vyleti, tesnenie struna zlozit naspet a aj tak to hovno pomohlo, trochu ale pořád to bylo na píču.
21.31, 31. 12. 2013, odpovědět