skusal som max rychlost na 1.9JTD 77kW a nad 180 nechce ist pritom je len v 4000 otackach ! je to obmedzovac rychlosti ? Vsak ma este tisic otaciek do petky, cervene pole je 5-6
21.06, 31. 12. 2013, odpovědětto je Alfa, kup němce, sice taky omezovač, ale jede to.
12.24, 1. 1. 2014, odpověděthttp://www.cars-data.com/en/alfa-romeo-156-1.9-jtd-specs/274
14.57, 1. 1. 2014, odpovědětHonza ty si tak tupy chudak ze mi je luto vobec ti nieco povedat aby som ta neurazil aj ked urazeny si lebo si drbnuty kokot. Alfy su samozrejme neni auta lebo sa dizajnovo na auta nepodobaju. Motoricky mi je jasne ze to nie su motory ale inovacie na kazdu dobu tie najlepsie. neviem co je zle na tejto znacke, vystihuje to toto dovez alfu rakusko nemecko taliansko a porovnaj s desat slovenskymi. Nijaka z dovozu nebude tak tozjebana ako to dokaze tento debilny narod. preto chod k nim budete si perfektne rozumiet.
23.11, 1. 1. 2014, odpovědětPozor , peter JTD je znalý . Měl 18 alf za 3 roky má IQ120.A pak taková otázka. A my všichni blbci mu to žerem a odpovídáme. Schválně kde se zase objeví.
19.58, 22. 1. 2014, odpovědětHonza: Hlavně němce no. Bez Italů byste žádný TDI, TD neměli, protože proč? Taliání vynalezli ty jejich "moderní" technologie který vydávají právě za svůj výrobek. Vítej u němců. :)
12.24, 23. 1. 2014, odpovědětNěmci... neni němec jako Němec. V tomto případě byl myšlen koncern, jehož jediným geniálním výplodem byly kultivované, úsporné a velice spolehlivé motory Pumpe Duese. Co se týká inovací, Mercedes Benz je na tom úplně někde jinde... Koncern jen vezme po 10 letiech to co už vymysleli , prověřili a zdokonalili jiní... Aneb koncern představil v roce 2008 supermoderní Common rail naftové motory :-D
14.50, 23. 1. 2014, odpovědětsamozrejme zmohol sa to povedat aj jeden co ma servis a talianov ma v pici, povedal ze ohladom inovacii ich nikto nikdy nepredbehol ani dizajnu ale ze kvalitativne su to abcde... auta. Samozrejme moj uzasny 1.9JTD 77kW je prvy common rail na svete, nemam ho kvoli tomu ale ohladom spolahlivosti lebo to vozi vozi a by vozilo vozilo :) a TS ma uz nebavi stale nieco ... nemcom prijebanym sa common rail ani nesnival a to je ich prava tvar aj ten dizajn aut. najlepsiei ich vystihuje golf, ze urobili akoze nieco megakvalitne a bude aj golf 500 vsak co, staci trochu zmenit dizajn hodit tam motor novsej generacie a kazdy to hned zozere. len keby sa to kurvilo nie len OD TSI, ale uz aj niektore TDI mali problemy ako TS, teda ojnicne vychadzky z bloku a podobne. Takze ten kto mi povie ze nemec je nieco lepsie, hlasi len hlasku co sa rozmohla a dobre sa pocuva vecsine naivnych kokotov co nevedia o autach nic. definicia modernych aut 200tis max a konec, tak je postaveny manazment vyrobcov aut. pritom idiot si naivne pomysli ze ked bude nove bude super a nebudu nijake problemy a ked bude chodit jak dosrany tak ten motor prezije aj jeho vnukov. Najlepsie jak mam ja, nevyhnite ani minimalne teda kasna zaklad, motor najkvalitnejsi JTD, neni tazky na prednu napravu nedymi to a som spokojny. Tych 18 alf bolo aby som sa naucil vsetko co som chcel vediet. teraz ma to nezaujima. Ked som mal tuto v novembri 2010 tak som hovno o tom vedel ked som vymenil termostat a pomocny spojk valec tak som sa citil ze co uz viem :), potom isiel samokurz a dnes som na tom tak ze nemam problem na alfe 156 ci uz benzin alebo jtd opravit hocico, viem vsetko. henta sa vratila osudovo ked ma to uz prestalo bavit, som spokojny tym padom to pre mna skoncilo. Samozrejme je to kopa kokotov co sa nezmoze ani na pochopenie a respekt lebo na otazku co oni vedia viem viete ze chodite do servisu len sa vozite a ked uz je toho vela ramena a vylagrovane motory potom to date prec a lezete do riti vw
18.55, 23. 1. 2014, odpovědět