Měl jsem problém při studenem motoru okolo 3t. otaček se mi jakoby na chvilku stratil vykon pri teplem motoru to uz nebylo tak citelne. Dnes jsem pri predjizdeni na 4st cca 4t otacek do maleho kopce ucitil citelny narust vykonu jakoby "vyletl hadr z vyfuku"a auto jiz jezdi bez problemu ? bud byly zatuhle lopatky nebo odesla vaha vzduchu ?
18.14, 15. 1. 2014, odpovědětholt každá nafta potřebuje občas protáhnout,aby saze vyletěly komínem...
8.29, 16. 1. 2014, odpovědětMně to dělalo čidlo tlaku stlačeného vzduchu... Ale taky to může dělat něco v turbu nebo výfuku.
14.40, 16. 1. 2014, odpovědětNo prave ze zrovna svatecni ridic nejsem preci jen dostat se nad 3t otacek pri normalni jizde moc nejde. Asi by to chtelo diagnostiku preci jen bych nerad aby mi to nekde zaklepalo.
15.14, 16. 1. 2014, odpovědětmám ten sám motor no a mám problém s tím že auto žere 8l/100km.a jezdím tak normálně. je fakt že za studena z vyfuku vychází černej dým jak prase, ale jak se zahřeje tak to můžu vytáčet jak chci a ani nezadýmí. měnil jsem váhu, hadice sání(byli prasklé),žhaviče. auto se krásně zahřívá. výkonově je všechno v pořádku. jede plynule.dá se zjistit na diagnostice to čidlo stlačeného vzduchu? a nebo by to mohli bejt vstřiky?
19.20, 17. 1. 2014, odpovědětvstreky kamo ja som dal vstreky repas a ziaden dym
1.47, 18. 1. 2014, odpovědět