Zdravim všetkych alfistov a priatelov talianskej značky. Prosim o pomoc, zas ma chytila po ročnej prestavke mania vratiť sa k alfe...tak som si poriadil 156 jtd...mam ale 2 problemy a to nasledovny.... 1.>>>>>>auto za studena nestartuje, (žhavenie) poistka pre rele žhavenia ok,rele ok (premerane), a kamen urazu je riadiaca jednotka žhavenia... na silovom kabli je 12V (napatie bateria) po zopnuti okruhu mi ide z BOsch skrine 12 na ozivenie žhavenia ale relatko v riadiacej jednotke žhavenia nezopne....(kontrolka žhavenia zhasne po 2 sekundach) kde može byt problem..??? 2. dobijanie ->>>>baterka 12,7 V, po nastarovani stabilnych 14,01 V....ale ledva som s tym dosiel domov, keby vypnem motor, ostanem visiet, prosim pomozte. som majitelom 33, 17 16V, boxer, 156, 1.8. TS ale diesel som este nemal...vopred dakujem
19.37, 19. 1. 2014, odpovědětno je to zaujimave ze ti nechyta aj bez zhavenia lebo by jtd malo chytit aj bez zhavicov...
20.12, 19. 1. 2014, odpovědětMám JTD a bez haveni chytnu do nuly bez problemu. Zkusil jsi to dat na diagnostiku. Muze ti vypsat nejakou hchybu a treba budes patrit k tem stastnym co ti vypise neco uzitecneho ;-)
8.18, 20. 1. 2014, odpovědětAhojte, dnes som sa s tym d_bkal asi 5 hodin, takze zohnal som druhu jednotku zhavenia..... medzi tym som odpojil tepelne cidlo studeneho startu (v termostate)...a po zopnuti okruhu zostala kontrolka zhavenia svietit,,,,a samozrejme aj Engine control...ale auto naskocilo na 2-3 otacku....od vcera motor nebezal, ale spustili sa obidva ventilatory.... tak ma to vytocilo ze som to napojil na ecuscan .... vysledok je chyba P0655...co je cidlo teploty vody...... problem je v tom, ze po vymazani sa chyba opat objavila,,, ked je cidlo napojene, vsetko ok, okrem toho ze "zhavi" cca 2 sekundy a auto studene nic nechce naskocit....ked je odpojene naskoci hned idu ventilatory a samozrejme svieti engine control lebo ide na nudzovy rezim.....nahodou som nasiel presne Bosch cidlo podla auto dat, s tymi hodnotami, premeral, zohral premeral....reagovalo normalne...napojil som ho namiesto povodneho (bez demontaze) povodneho..a auto to iste ako predtym.... je tam este ale jedno cidlo (1-kontaktove)v telese termostatu nereaguje mi motor na odpojenie ani zapojenie..co to je za cidlo? a tretie som nasiel za motorom, 2 kontaktove.... mam taky dojem, ze RJ dostava signal, ze je motor zohriaty az prehriaty (motor v skutocnosti studeny)by som povedal a preto vobec nezhavi..... do tepelneho cidla startu (co je v termostate 2-kontaktove) ide po zopnuti normal napatia 5V konstant...de moze byt Fehler?? je este okrem tychto 3 snimacov teploty vody ine cidlo na ?? dakujem za odpovede
22.58, 20. 1. 2014, odpovědětdiagnostika mi vypisala P0655 snimac teploty vody, tak som vymenil obidva za neue, original bosch, vymenil som aj zhavice za nove, vymazal chyby v RJ ale nechce to ist aj tak..za studena to nechce chytit....moze to byt naftou? filtrom nafty? predohrevom nafty? skusal som aj cez druhu bateriu nastartovat, lepsi tocil motor ale problem naskocit...auto pol roka stalo.....bez pohybu bez startovania
18.04, 24. 1. 2014, odpovědětKed odpojis teplomer z termostatu tak hned sa zapina chladenie. Vsetky alfy to tak maju.
6.40, 21. 1. 2014, odpovědětvymenil som čidlo teploty vody a tak isto aj cidlo studeneho startu...na diag som chybu vymazal a zatial sa neobjavila....no ked je auto studene, nechce to normalne naskocit a zhavenie naskoci na 2 sekundu po zopnuti okruhu a zase nic.....dalo by sa behat aj s odpojenym cidlom studeho stadtu, ale ked je to odpojene, tak to nedobija...
19.50, 21. 1. 2014, odpovědětmne sa to nechce citat, ked to neurobis tak mi to dohod na diely
12.06, 21. 1. 2014, odpověděttu sa presne ukazuje aky primitiv je ten nas petrik, kupuje auta na nahradne diely len v cene srotu a potom narieka ake su ajfy mrdky, ale to je uz zbytocne komentovat :-P,ale najlepsie je ked sam onen peter pise rozsiahle basne, hahaha,ale k veci, na problem ktory mas, neviem poradit
12.10, 21. 1. 2014, odpověděttakze dnes som si dal este tu namahu a raz som vymazal cez diag P0655 a chyba sa zatial neobjavila ani poviacerych zopnutiach okruhu,,,,,,nakoniec som si zobral skusacku a merak, kde som skusal ci ide vsade napatie od rele zhavenia, na kazdom valci som po opakovanom zopnutom okruhu nameral 11,7 V po dobu cca 15 sekund.... zhavice som vyhodil von...namiesto 0,6 Ohmu maju odpor 1,2 - 1,4 Ohmu..tak so objednal nove a zajtra uvidim, co bude motor robit
17.40, 22. 1. 2014, odpovědětv Topolcanoch najdes jtd na ND, chalanisko chce za ňu 600 ecok s papiermi, komplet, stk EK, nestartuje vobec.... www.bazos.sk :)
17.45, 22. 1. 2014, odpovědětmartinsalko je obycajny chudak debil na pokeci ta fotka cisty zebrak ako cele drbnute stredne a vychodne slovensko. Ty idiot chudacky najdi si chlapa a neotravuj ma.
14.23, 25. 1. 2014, odpovědětdnes som mal vyhodene dopravne - > podavacie cerpadlo z nadrze, sitko nebolo nejak zanesene, a zaroven som vyhodil z vysokotlak. cerpadla drv regulator, a tu malinku gumicku som vymenil za novu... pri startovani sa mi zvysili tlaku z povodnych 300bar na 320 bar. no auto aj napriek tomu studene chyti tak po 5-minutach a dlhom toceni ak medi tym nevybucha baterku.....kde moze byt problem..?
19.45, 26. 1. 2014, odpovědětsamozrejme ze trysky
18.26, 27. 1. 2014, odpovědětpetrik petrik, ty si chudacik, to ti teda poviem
19.55, 27. 1. 2014, odpovědětvstrek! ja som mal to iste urob si test prepadov tu mas link watch out! za to nic nedas.. http://www.youtube.com/watch?v=Q-caj2Bk4gI
8.42, 28. 1. 2014, odpovědětvsak a ako inak vyskusa trysky ked nie prepadovym testom ? je to vec na desat minut. MS takze ma mas rad a tuzis po mne ? Prestahuj sa na stredne slovensko tam vyriesia tvoje problemy.
16.56, 28. 1. 2014, odpovědětchalani, dik.....dnes som pretesnil drv regulator v cerpadle, vymenil som naft.filter, dal som vif, dotankoval, uvidim co mi to urobi rano stoji vonku....a zajtra idem este zobrat beteriu novu, takze ak to nepojde aj s new bateriou, vymenenymi zhavicmi,rele zhavenia, filtrom nafty, pretesneni a vymeneny drv..idem na test prepadov trysiek a nasledne ako posledne trysky....lebo do tych trysiek sa mi moc nechce....ale ak to inak nepojde...
21.30, 28. 1. 2014, odpověděttak zas auto stalo od augusta.... predoslemu majitelovi....
21.38, 28. 1. 2014, odpovědětTakze zrhnutie...kupil som alfu jtd 77kw ...auto satlo 1/2/ roka na dvore u predosleho majitela auto nechcelo vobec startovat studene...i 1.Napojene na ecu scan zistene cidlo teploty vody 2.cidlo vymenene aj spolu s cidlom studeneho startu 3.nasledne vymené rele zhavenia a nove zhavice 4.vycistene podavacie cerpadlo nafty v nádrži 5.vymenené tesniace kruzky na DRV regulatore 6.vymeneny filter 7.zaslepenie EGR ventilu a nakoniec velku rolu zohrala nova bateria. SAMOZREJME nesmiem zabudnut VIF do nadrze...a dvojita davka... Auto chyta na brnknutie kolisanie otacok sa eliminovalo Vifom. Hadam to niekomu pomoze v buducnosti dakujem vsetkym za rady ale tentokrat to na trysky nevyzera..... :)
19.36, 29. 1. 2014, odpovědětto posledne co pises jake alfisticke plne radosti zhrnut si veci co si opravil. No ja ti nieco poradim, ak je nafta v pice nejde sa od nadrze k tryskam ale opacne, ked jtd v zime nestartuje tak je to bud baterka alebo trysky. od hentych k okotov tu nic necakaj oni su sprosti co si nevedia ani rit utret.
0.22, 30. 1. 2014, odpovědětno kazdy ma skusenosti ine... ja som nejak valne do jtd ckovej alfy ist nechcel ale ked sa naskytla sanca zobral som to....skusenosti z jtd nejako nemam, tak som isiel tak trosku zo skusenosti tdi, co je presne opacne ako som zistil a ako pises, nejake radostne to nie je.....este mi nieco na tom nesedi...nie je to to co by to malo byt......ale to ukaze cas...tie trysky by som dal niekomu ultrazvukom vycistit, nech to mam uz vsetko v cajchu..len neviem kdo v okoli Trencian - Bn a topolcan to robi...a zarucene to bude vycistene ako ma byt...
19.32, 31. 1. 2014, odpověděta kolko mas nabehane?
20.09, 31. 1. 2014, odpovědětfuha tak to sa netreba cudovat..
20.02, 2. 2. 2014, odpovědět300tis je dost :) ? ja mam 370, do tyzdna mam 400km min nabehane max 900, a nemam s tym motorom nijaky problem mozem ist kam potrebujem nijaky problem. sedel som za jtd 77kw 480tis km a to iste... akurat turba su problem, inak tlaky kruzky tychto motorov nedavaju nic poznat ci je to 300 alebo 500tis km. ste kokoti a hovna trepete lebo hovno v hlave mate. nepotrebujem nikoho urazat ale nech tu natrafim na niekoho s kym sa da normalne pisat a nebude trepat picoviny o tom ako sa menia zhavice a primitivne veci riesit, niekto kto ma alfu v srdci ale ma aj v hlave ze nechodi do servisu. tam aj tak kokot vedia
23.57, 4. 2. 2014, odpovědětno ale tiez nemozes povedat ze je to malo ty kokot!! ja nevravim ze motor musi byt odpisany s takymi kmtrami.. ale tak nemozes sa cudovat ked ti odjebe vstrek alebo nieco.. nechcem urazat ale pises tu kokotiny no sense..
8.39, 5. 2. 2014, odpovědětzdravim pani, takt urcite sa vsetci zhodneme na to, ze idealnych by bolo tak 150 tis km....a mozno by tu ani tato tema nebola....kazdopadne je starter po repase (puzdra,uhliky, postriebrena kotva..atd) nove cidlo teploty paliva (v palivovom telese predohrevu) zmontovanne.... starter sice motor tocil ovela lahsie no auto na prve startovanie nenaskocilo,,,odber starteru pri toceni je tesne nad 11V pri novej baterke. podla ecu scanu je tlak z podavacieho cerpadla 3,6 baru a po natlaceni(vypnuti cerpadla)padne tlak na 1,8 baru...otazka znie...tento tlak moze padnut alebo nie??? cerpadlo je vycistene a pred startovanim som 4 krat natahal naftu aby sa to odvzdusnilo.... co ma ale zarazilo, pri vymene cidla teploty nafty som predpokladal, ze ked odskrutkujem cidlo tak mi odtial vystrekne alebo vyrazi nafta..ono trosku vytieklo a pred tym pol hodinu motor bezal...... co vy na to?
20.17, 6. 2. 2014, odpověděthorsie je to ze na ecu scane sa mi neda nasnimat korekcie vstrekov ....ani na jednom valci..preco netusim
20.18, 6. 2. 2014, odpovědětTakze som karu tocil rano 3x 10 sekund kara nenaskocila...ani to neodpalilo...to boli len 2 stupne nad nulou
8.47, 7. 2. 2014, odpovědětvravim ti ze je spatny vstrek ved si urob test prepadov a uvidis ze minimalne jeden vstrek prepusta
14.42, 7. 2. 2014, odpověděta este k tym korekciam vstrekov tak mam to iste ale to je pretoze mam 8v motor.. 16v uz to ukaze takze tak stary..
14.45, 7. 2. 2014, odpovědětpopozeraj aj tie hadicky co idu od naftoveho cerpadla tak tie spoje ci tam nahodou niesu popraskane.... moze byt aj to ja som pomenil vsetky eska pasky popretesnoval vsetko... za to nic nedas..
20.22, 7. 2. 2014, odpovědětNazdar starec, dik za radu, to je vsetko uz popretesnovane normalnymi eskapaskami... Mal si pravdu :) trysky... Treti valec... a prvy chyteny....info, resp. fotky najdes pod: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=128790&postdays=0&postorder=asc&start=15 Dik!
16.01, 8. 2. 2014, odpovědětZdravim pani, takze trysky boli riadne zaprasene a po ultrazvuku zmontovane, nahodene a auto po 3 dnoch nastartovalo a skocilo na supu,dik vsetkym za rady...
21.49, 10. 2. 2014, odpovědětTak teraz staci davat dobry vif a bude to ok. Malu ultrazvukovku mam aj ja a je to vyborna hracka.
22.45, 10. 2. 2014, odpověděthenten bt central: ty si cisty kokot zmizni do pice jak si cely ty tupy debil drbnuty. mne nebude nikto davat rady, mal som 18 alf a viem veci s praxe ty idiot retardovany kokot, vytoc bradavky svojej materi a nie mne nervy ty tupy primitivny kokot. Pojeb sa ty hajzel buzerantsky.
16.58, 8. 2. 2014, odpovědětti tvoji mechanici ti mozu akurt tak zenu potrtkat na smrtelnej posteli tvojej jebnutej matere a nie opravovat alfy.
16.59, 8. 2. 2014, odpovědětpanove, bol som na sluzobke dlho,, problem nezmizol so startom nezmizol....akonahle je motor studeny je jedno ci je teplota okolia -15 stupnov alebo +7 auto startujem na 3x....uz ma to nebavi...dal som druhy drv regulator, snimac tlaku v raily, uz som dokonca vymenil aj podavacie cerpadlo, trysky 2x v ultrazvuku, prepad 5ml/min vsetky styri rovnaky....auto na Texa diagnostik a nenasla nic ako ecu scan..... ked odpojim cidlo teploty vody, auto mi skoci na brnk.....(v nudzovom rezime) keby to je tlakom paliva nepomohlo by mi ani nudzovy rezim kde moze byt sakra problem??? uz sa stracam..... moze to byt precasovane o zub?
16.15, 28. 2. 2014, odpovědětZdravím mam problém so štartom na alfe 1.9 jtd 85 kW ráno nechce naštartovať vstreky sú ok, zhavice nové kontrolka žhavenia za sviety na 3sekundy cca môže to robyt rele žhavenia? A kde sa nachádza to rele? Ďakujem za radu
12.19, 11. 1. 2021, odpovědětZdravím mam problém so štartom na alfe 1.9 jtd 85 kW ráno nechce naštartovať vstreky sú ok, zhavice nové kontrolka žhavenia za sviety na 3sekundy cca môže to robyt rele žhavenia? A kde sa nachádza to rele? Ďakujem za radu
12.20, 11. 1. 2021, odpovědět