Zdravim panove :) Mel bych dotaz. Nenajde se tady nejaky ochotny a trpelivy mechanik nebo nekdo kdo ma mnoho zkusenosti s timto vozem, ktery by mi pomohl dat dokupy kolegovou alfu? Kolega ji ma asi 5 let a tak nejak se do toho auticka moc (nebo spis vubec) neinvestovalo. Co se pokazilo se opravilo jak nejlevneji slo. Svicky se vymenily jen po koupi auta, oleje a filtry jen pred technickou aby se nereklo atd atd...Rozvody se naposledy delaly pravdepodobne tak 7 let zpatky...No hruza, co si budeme povidat :) A tedka uz alficka prestala uplne startovat a ma dalsich hooodne motorovych problemu...a napravy taky nejsou z tech nasich silnic zrovna v top stavu :) Ja osobne nejsem mechanik, ale na svem subaru jsem si vzdycky opravil vsechno (i kdyz toho asi nebylo tolik jako u alf :)). Mam doma diagnostiku i na alfu (sice tedka resim problem s odpojovanim FES z duvodu velke latence, ale to bych mel vyresit pomoci googlu). Nejake naradi se taky najde v garazi akorat nemam zvedat, to musim ke kolegovi vzdycky...No a ted k tomu proc jsem vlastne tady. Rozhodl jsem se, ze kolegovi s tou alfou pomuzu, protoze si myslim ze je to jeste dobre auto a kdyby dostalo peci jakou si zada tak by jezdilo jak ma a nemusel by nikdo premyslet nad tim jestli to ma jeste cenu opravovat...To si myslim ze urcite ma. Auto kdysi davno jezdilo paradne, pocit z jizdy byl proste paradni a o tom auta jsou...Jenze se v alfach absolutne vubec nevyznam a tak bych potreboval pomoct od ceho se mam odpichnout. Jestli jde treba udelat nejaky log z diagnostiky, podle ktereho by jste pak nekdo byl schopny mi rict co je urcite spatne atd atd...Pokud se nekdo ochotny najde, napiste co za informace, fotky atd potrebujete a ja vse co nejdriv dodam :) Kazdopadne zatim diky moc :)
18.37, 27. 5. 2014, odpověděttady video pokusu o start,,, https://www.youtube.com/watch?v=Ivc6R7MNKhk&feature=youtu.be