Kluci čau. Je možný,že při takovém horku,jako je dnes mi klima pouští do větráku jen takový studený vzduch,ale ne ledový. Když je venku tak kolem 26 a já jí dám naplno,tak na větrácích neudržím ruku. hledal jsem va starých příspěvcích,ale nikde se to neřeší. Prostě,když je venku fakt horko jako prase,zdá se mi,že to nechladí,jak by mělo.Možná je to normál a já chci,aby mi odpadávali kusy ledu s výdechů. Jinak asi před měsícem byla doplněna a trubky kontrolovány a vše ok.. Máte to taky tak??
18.42, 15. 7. 2007, odpovědětNo nestíhá. Když jsem byl před týdnem v Itáli, bylo tam 46°C ve stínu. a taky nestíhala. To jí mám ččrstvě doplněnou
19.30, 15. 7. 2007, odpovědětDával jsem ji doplňovat u Renaultu v Jirkově a dal ji tam prý moc. Má tam být jen 650g a já tam mám 850g.Pojedu tam s tím,že to přeplnil,ale nevím,jestli uspěju,protože to bylo bez papíru :-( takže asi další litránek v hajzlu. Zrovna před dovolenou..Prý s tím nic jiného než upustit v servisu dělat nejde..
20.20, 15. 7. 2007, odpovědětmě teda klimoška stíhla předloni, celou dovolenou, a to jsme projeli itálii, řecko, a kolem jadranu zpět, pro auto jsem málo kde sehnal stinnej flek, a po usednutí do pekla, během chvilky upravila teplotu, schválně jsem ji jednou zkusil kam až to půjde, a při zavřený recilkulaci nebyl problém na delším přejezdu se dostat těsně pod 20 což byla pořádná kosa. takže alfa a klimoška v poho, naši ma scenik, a tam teda nic moc :-((( tam fakt nestíhá. jenže on má i slabý topení....
11.45, 16. 7. 2007, odpovědětchlapi mě nejde vůbec, mi někde klima utíká? nevím kde asi pod přístrojovkou, musím to nějak přežít. rozebrání přístrojovky stojí asi dost. nevím co stím jak si poradit
11.48, 16. 7. 2007, odpověděta kde se to dá upustit?? Jsou tam dva ventily
11.55, 16. 7. 2007, odpovědětA co u toho musím mít? Nastartované auto? Zaplou klimu? Je to pod tlakem?? poraďte,prosím...
23.30, 16. 7. 2007, odpovědětOdpusť si to na nízkotlaké větvi před kompresorem ve směru od kabiny, nikoliv na vysokotlaké za kompresorem směrem k přednímu chladiči!!! Bez chodu kompresoru. Pozor, může to způsobit omrzliny (-30C) a je to nebezpečné pro pokožku, olej + barvivo + R134a. Navíc si při odpouštění doma můžeš posmolit ventilek, takže Ti uteče vše a ještě budeš cálovat za ventilek. Jen by mne zajímalo, jak poznáš těch 200g. Stačí trošku delší chvíle a máš toho pryč daleko víc. Kolik jsi platil za ten "servis"? To pracují bez jakýchkoliv znalostí?
7.28, 17. 7. 2007, odpovědětTO BALANTA: Nezjistili Ti odkud to utíká? Jak velký to je únik? Je to pryč hned, nebo to pár dnů funguje a pak to už nejde nahodit? Jsou i kapaliny pro zamezení úniku, jsou trošku dražší, ale může to být levnější, než demontáž pal. desky a celé vzduchotechniky. Při plnění se to foukne do okruhu a v místě úniku to vyleze a při reakci se vzduchem v místě úniku to netěsnost uzavře. Bohužel je to trochu nejisté a nikdo Ti na to nedá záruku, nicméně vím o tom, že se toho prodává docela dost a pomůže to. Nevím ale na jak dlouho.
7.34, 17. 7. 2007, odpovědětJen aby jste věděli co to je R134A zač: 1,1,1,2-tetrafluorethan (asymetrická mřížka) CF3-CH2F Technické parametry: teplota varu: -26,1°C tlak par při 20°C=5,7 bar
7.36, 17. 7. 2007, odpovědětto je fakt svinstvo.
9.53, 17. 7. 2007, odpovědětPlatil jsem tisíc kč bez dokladu (škoda). A asi jsou bez znalostí. Kdybych věděl co vím teď,tak se mi to nestalo a pohlídám si to.. For žluťas: asi nemá cenu se do toho pouštět sám,že? Jak jsi nastínil problémy,které mohou vzniknout,tak se mi do toho nechce.
9.59, 17. 7. 2007, odpovědětJen tak mimochodem... Že klíma chladí ve větším teple míň je normální. Na zpětným zrcátku je čůro, který hlídá venkovní teplotu a v autě tě nenechá jít na víc než 12 stupňovej rozdíl! Takže když je venku 34 stupňů, nedostaneš se v autě pod 22 stupňů.
11.36, 17. 7. 2007, odpovědětTo se mi zdá divný-proč by to tak bylo?Snad by měla bejt moje věc na kolik si v autě chladim.
11.39, 17. 7. 2007, odpovědětkdyby to bylo tak jako píše zender,tak asi to je v poho. Protože venku ukazovalo 38°C.Tudíž v Autě jsem měl asi cca 26°C. Jo a jak píšete,že v Itálii a Chorvatsku je vše ok. Nebude to tím,že je tam úplně jiná větší vlhkost vzduchu? Jak se tu psalo na foru,že tam i perfektně drží teploty motoru na 90°C Myslím jak psal Slávaže v Itálii bylo 46°C to už je extrém.
11.58, 17. 7. 2007, odpovědět