Zdravím všechny alfisty,pěkný den ve spolek. Jsem poměrně štastným majitelem :) vozu AR 156 1.8ts 106kw,ale jelikož se v autech moc nevyznám,pišu sem...Mám dva dotazy,jeden ohledně (asi) závady a druhá všc je žádost o radu :) Co se týká (asi) závady-pokusím se to popsat.Při rozjezdu z nuly mi přijdě,že je autičko až moc laxní,vydedukoval jsem nejdřiv,že alfina chce při rozjezdu aspoň 2,5tis otáček,ale občas mě to prostě nepustí ji ani vytočit(hlavně když už je zahřátá) takže rozjezd občas vypadá jako když důchodce snaží doběhnout bus-přeřadím na dvojku,pořád je holčina laxní a až někde kolem 2,7-3tis otáček se ji do žil vlije nová horká krev a vystřelí dopředu (tak jak by asi měla) jako kdyby zabralo pár desítek nových koní...při vyšších otáčkách je vše už úplně v pohodě...Neměl někdo podobnou zkušenost? díky za info co by to mohlo být jak říkám jsem laik. a druhá věc se týká klimatizace.Když jsem auto kupoval tak se stalo,po vypnuti zapalování a vyndání klíčku,že se větrák v kabíně pořád točil až do vybití baterky.Byl tam někde zkrat páč ta odtoková trubíčka pod stěrači pod haubnou byla totalně zašpuntovaná.Tu jsem sice pak vyčistil ale mezitím mi pořadnej slejvák stačil udělat slušný jezírka v kabině a teklo to preš pojistkovou skřín a i ten motorek větráku,kterej po tom odešel úplně.A tak bych se rád zeptal,zda se ten motorek dá normálně vyndat od místa spolujezdce(koukal jsem jsou tam snad 4 šrouby) nebo je to složitější a budu to muset nechat na technikovi... Díky všem moc za radu a ať Vás nepotkávaj nehody a vše zlé pryč :)
11.10, 16. 9. 2014, odpovědětvetrak sa da vybrat jednoducho - je tam asi jedna skrutka a cely je nasrobovany na bajonete. tak staci pootocit a vypadne dole. k tym otackam - no musis to tocit tocit tocit. 2 a pol je pre TS tragicky malo, to sa hadam ani neda ist s tak podtocenym motorom :)