Prosim vie mi tu niekto poradiť či mám ísť do Alfy 156 1,9 JTD rok 2002 alebo 2003. Ako je to so spoľahlivosťou tohto vozu, pripadne 2,4 JTD?Je pravda to čo sa hovorí o poruchovosti? Prosim napíšte aké máte skúsenosti, prípadne ak máte nejakých známych v servise, čo sa najviac kazí... Vďaka za rady...
10.43, 25. 7. 2007, odpovědětKup si 2,4JTD.Jinak co chceš tady slyšet?Asi jí chceš,tak do ní jdi a kašli na to co kdo říká.Pokud se bojíš,jdi do něčeho jinýho.Každopádně loterie je jakýkoliv starší auto.
19.07, 25. 7. 2007, odpovědětKoupil jsem si 2,4JTD a to jsem naftu nechtěl, uviděl jsem ji a byla moje ,udělali jsme rozvody, novou řememnici a jezdím a jezdím,spotřeba do 7litrů, každej říkal alfu to jo .... jsem spokojenej, je to opravdu sázka do loterie starší auto ať je to jakékoli
19.29, 25. 7. 2007, odpovědětČabásek já mám taky 2.4jtd, a jsem velice sokojený.taky jsem jí kupoval starší udělal jsem nové rozvory, povyměňoval všechny kapaliny , a jezdím jak drak, akorát co jse mi stalo jedíné odešel termostat, ale v poho to byla pro mechanika hračka to vyměnít stálo mě to 2000.doporučuju jedině alfu žádné jiné auto už nechci nikdy jedině alfu romeo
20.35, 25. 7. 2007, odpovědětVďaka všetkym za radu. Ohľadom tej 2,4 JTD, niekde v nejakej recenzii (myslím že na www.Auto.cz) som sa dočítal, že tento motor je na prednú napravu Alfy príliš ťažký, je to pravda??? Ževraj tá náprava je pre tento motor značne poddimenzovaná. Nebude lepšou voľbou predsa len 1,9 JTD, síce slabší motor ale o dosť lahší???
8.47, 26. 7. 2007, odpovědětAhoj, 1.9 JTD v žádnem připadě, taky mám AR 156 2002... mám tam sportpaket 16... měl jsem možnost si vybírat mezi 1.9 a 2.4 JTD a je pravda, že 1.9 je na to auto trošku slabá :-), myslím, že 2.4 JTD je nejlepší volba poměr/cena/výkon. Mám spotřebu cca 7 l nafty a je jedno jak jedu a není lepší pocit jak točit cca 3500 otáček a užívat si bezstarostné jízdy a mít před sebou pod kapotou 150 koní... Tady ten pocit jsem nezažil v žádnem jiném autě a to jsem řídil leda cos...a souhlasím je mnohem tižší. Jediné co je, je fakt, že auto je trošku tvrdší takže pocítíš každou nerovnost ale o tom to je, jinak nekupuj AR. Jinak AR úplně bez problému, mám najeto 150 tisíc a měnil jsem ramena, rozvody, silentbloky, brzdové kotouče. Proste s tím autem se nedá jezdit "normálne" :-)
17.06, 26. 7. 2007, odpovědětPravda, motor je o něco těžší, zkus se prvně projet v 1.9 a potom ve 2.4 uvidíš ten rozdíl sám, pětivál je o hromadu tiší, ůplně jinej povoz
15.27, 26. 7. 2007, odpovědětAk jazdis vecsinou po rozbitej ceste plnej nerovnosti a dier, tak si radsej kup 1,9 JTD, kvoli Vrchnym a spodnym ramenam, na 2,4 by si ich v takomto pripade kazdu chvilu menil a nie je to najlacnejsia zalezitost, samozrejme vykon je vyssi ako na 1,9 to je logicke. uz na motor 1,9 JTD je predna naprava slaba a kazdu chvilku v nej nieco bucha a vrze.
16.45, 26. 7. 2007, odpovědětČaute, vďaka za rady. Ale teraz už fakt neviem, do Alfy pôjdem určite. Už sa teraz len rozhodnuť či 1,9 alebo 2,4 JTD? Cesty po ktorych budem jazdiť sú v pohode väčšinou je to dialnica. Takže sa asi priklonim k tej 2,4. No neviem ašte isto...
17.20, 26. 7. 2007, odpovědětNo tiez jazdim po nasich "dialniciach" ked opomeniem naozaj peknu z Brna do BA tak D1 je oproti tomu masazny salon :-) tak by som na dialnicu moc nespoliehal, Este si sa pytal ci 2002 alebo 2003?! Koncom roka 2003 uz mala AR aj ovladanie radia na volante a pod. Tak by som volil 2003 aj ked mne sa viac pacie tie budiky z 2002 :-) ma to svoje caro...
17.26, 26. 7. 2007, odpovědětChcem sa ešte spýtať, nie je ten 5-valec 2,4 viac poruchový??? Predsa len dosť nezvyčajný počet valcov, ako je to s vyvážením kľukového hriadeľa a riadením vstrekovania u tohto motora? U dieslov odchádza väčšinou vzduchová váha, prípadne turbo, nie je tento motor náchylný ešte na volačo iné???
17.26, 26. 7. 2007, odpovědětNeviem ci neni lepsie sa rovno spytat, kolko chces do auta investovat, si osobne myslim, ze pod 170.000,- Kc nic poriadne nedostanes. Kupoval by som rozhodne u auto. dil., tam mas zaruku, ze kupis nieco poriadne, zo zakona ti v cechach musie dat rok zaruky na skryte vady... nekupuj v bazare, kde neni zaruceny povod auta...V celku diolezita je servisna knizka, pokial ma auto cca 100 tisic a neboly menene rozvody tak ich budes musiet vymenit. Ceny su otazka, chodim do aut. servisu, takze je tazke hovorit o cenach... Skus pozriet sem: http://www.imofa.cz/alfa-romeo/?screen=l3&id=oc aby si bol v obraze, auta maju v dobrom stave, vacsinou 1 majitel, kupovane v cechach.
18.50, 26. 7. 2007, odpovědětOhľadom tej ceny plánujem kúpiť niečo okolo 260 000 - 300 000 Sk. Takže to by mohlo byť snáď v pohode alebo nie??? A vďaka za link na tie ceny dielov.
8.39, 27. 7. 2007, odpovědětHej to je v pohode, Alfy su trosku lacnejsie tu v CR, ked kupis od dielera, tak to vacsinou ma aj servisnu knizku, kde su zaznamenane vsetky opravy, tie napravy a ramena su dost dolezite, pretoze to auto tym naozaj trpi, urcite je lepsie si radsej priplatit a mat od oprav na nejaky cas pokoj ako usetrit, a potom ked nie si mechanik a nevies si vela veci urobit sam tak to vacsinou omnoho viac preplatis, napriklad len vymena brzdnich kotucou vyjde cca na 13.000,- Kc, tie treba menit podla stylu jazdy, ale pokial budes kupovat auto do 100 tisic km, tak ich urcite budes musiet vymenit, teda pokial nepomoze ich len stocit. Potom co vcera pisal ten chalan o tych cenach, to je sice pravda, ale je to naozaj len cena za suroviny :-(
8.46, 27. 7. 2007, odpovědětOk, takže je lepšie investovať viac do kupy a isť na istotu, ako ušetriť pri kúpe a potom do toho vrážať peniaze. Ak som to spravne pochopil. Neviem ale mysliš si že niekto predáva Alfu v super stave? Neviem ja osobne keby som mal Alfu a nebolo by na nej nič v prdeli tak asi sotva by som sa jej chcel zbavit. Nie je asi nic lepsie ako mat auto bez poruchy ktore si možeš užívať a ešte o to viac keď je to Alfa. Neviem osobne si myslím, že vždy sa na tom aute niečo nájde a záleží iba na tom koľko toho je. Ale vďaka za veľmi cennú radu...
9.08, 27. 7. 2007, odpovědětTo neni doslova pravda... vetsinou napriklad u dilerov davaju auta po troch rokov do komisie, alebo ju davaju ako akontaciu aby si mohly kupit novu... mam firmu, tak viem, ako to trosku v tomto funguje :-) vacsinou kazdy 1 majitel, kdo ju nechava a bere si novu ma aj pravidelny servis, takze je vacsia zaruka, ze o auto sa dobre staral, ja mam alfu 1 rok, chodim na pravidelne prehliadky... takze ked budem davat Alfu za rok prec a brat si 159, tak viem, ze bude v dobrom stave :-) hlavne nekupuj dovoz taliansko, nemecko!!! A ked, tak si jedine zaplat kompletnu prehliadku, mna to tu stalo cca. 3500,- Kc a bol som v klude...
10.51, 27. 7. 2007, odpovědětOk, už mám v tom jasno. A náhodou nepoznáš voľajakého predajcu na Slovensku (autorizovaného), ktorý predáva aj jazdené autá??? Prípadne aj z Čiech...
12.49, 27. 7. 2007, odpovědětVacsinou kazdy predava aj jazdene auta :-) skus toto: http://www.imofa.cz/alfa-romeo/?screen=l3&id=oc tuto mas vsetkych dielerov v CR aj SR: http://www.alfaromeo.cz/dileri.php?stat=sk Zalezi na ponuke, co kde kdo ma alebo nema. Ta imofa je pomala a servis, jak si sa docital neni nic moc, ale maju velky vyber aut. Pokial si z BA tach si chod do toho najprv sadnut, aby si vedel ci starsiu, alebo novsiu atd.
13.00, 27. 7. 2007, odpovědětKolko mam približne počitať na základné investície:rozvody, nápravy, brzdy, náplne, filtre, ... Môžeš mi prosím napísať koľko čo približne stojí (original/neoriginal), vdaka...
17.30, 26. 7. 2007, odpovědětRozvody jsem pořídil za 3700kč, olej 1400kč filtry kolem 300kč bez práce děláme to doma sami,ještě budu dávat termostat 1200kč a to je přímo od fiata i rozvody
19.50, 26. 7. 2007, odpovědětZdravím potreboval by som poradiť trošku včera som kupil svoju prvú alfu natrafil som na nu uplne náhodou...je to 2,4JTD 110KW r.v.2003 že vraj najazdené 124 t.km moc neverím teda......mám taký problém ked idem začne mi vynechávať ako keby málo vzduchu alebo zlý predstrik a PC píše aby som kontaktoval servis??.....čo by to mohlo byť?? dikes ale je to ohen v nohách
18.13, 1. 11. 2007, odpovědětTem KM bych veril, jezdim dalky a mam tu samou konec roku 2002 a ted mam na ni najeto 164 tis. skus vymenit vzduchovy filtr a podivat se na vahu vzduchu nebo skus ten servis a diagnostiku, tam taky zjistis, kolik ma skutecne nalitano, ale ty km odpovidaji...
18.19, 1. 11. 2007, odpovědětZdar mohu li se vyádřit jestli 2,4 nebo 1,9 tak jednoznačně 2,4jtd tady neni nad čím přemýšlet, jestli ti ramena na 1,9 odejdou o 15 tis km dřív ,?? to přece nemůže být bariera proto si koupit jednoznačně lepší motorizaci,pozor!! aspon pro mě ,,pro člověka který 10 let jezdil jen 6 válce ,, je 5 vál u alfy to nej řešení,je to něco jako audi versus volvo v 70, prostě super zvuk,možná i pěknější jako v-6. , naj km bych v čr neřešil ,,protože pokud koupíš auto zde v čr,sk,hu,slo,nebo srb, všude všude už si s km hrajou!! jde oto že třeba v bulharsku už překupníci uopravují tacho z 330tis km protože je to už pálka,ale oni v nákupu mají auta za dobré ceny protože třeba ještě i v itáliii ,srn,belgii jsou prodejci kteří poctivě prodávají auta dle naj km??,, ale jinak je tomu na cz trhu/!! opravdu v čechach ser zase tak extrémně nestačejí velké cifry,, v čr jde o mentalitu lidí,,,, když bude mít punto 1,1 rv 97 naj 159 tis km tak ti kupujicí řekné že to je na fiat moc!! a že motor je mrtvý že to četl na netu v recenzi?? ale chyba lávky ,,, viděl jsem i měl jsem punta kteá měla 200 tis i více , a na jednom z 10 jsem musel dělat zadni futra na nápravě ,jinak ty auta mají ještě hodně před sebou,,, ale holt čech chce mit dušičku v peří a na tacho 112 tis km a pak je vše ok???!!! a možná sami zákazníci nutí dovozce dělat tyhle akce s tacho?? protože každý soudný dovozce který jezdí hlavně hlavně do ital protože tam jsou nej auta vůbec v průměru,a znovu se budu opakovat něměcko může jít do řiti proti itáliii a to hlavně pr o klimatické podminky kdy auta trpí mnohem méně po všech stránkách. nemci to uhoní procentuélně mnohem hře jako italové. už jsem dovezl hlavně dříve možná stovku aut ale na italy prostě nedám dopustit,i proto jsem se vysral na celé bmw a audi ,ale to hlavně pro mé vnitřní přesvědčení o postradatelnosti těchto zvučných značek. nevím co víc psát? to hle je téma na hrozně dlouho ,kdo se v dovozu aut nepohybuje a jen tk tápe jak tady hodně čtu příspěvky lidí co vůbec neví co mají dělat,kde koupit a od koho,aby byly km ok,aby nebylo havar,aby to nebyla mrdka,, je to pro tyhle lidi dost těžké,chápu. prostě jsou totálně zmateni z toho co čtou vidí slyší((!! ale všem lidem nejde poradit natož pomoci.
19.09, 1. 11. 2007, odpovědětMam na ruke Alfu 159 rok 99 je to 2,4jtd.Su na nej vymenene predne ramena a aj mutor pretože sa mu zlomila kľukovka-toho sa aj obavam tak trochu.Je to moja prva Alfa a som na vazkach.Cena je 150 000Sk.Viete mi poradit ci do toho ist a ci je to dobra cena?Dik za rady
12.12, 18. 1. 2009, odpovědětČau chlape, pokud na ní máš kolem 250-300 tis. tak jdi klíďo do 1.9 JTDm má 140 - 150 PS což je šlušnej výkon a můžeš jí i čipnout, do zatáček je díky lehčímu předku lepší i na brzdy, takže si s ní užiješ v zatáčkách víc srandy, ale pokud chceš dálniční lokomotivu, co bude mít brutální zátah, tak jdi do 2.4 ;-) záleží na co to auto chceš ;-)
8.14, 19. 1. 2009, odpovědět..1,9jtd je menej poruchove a navyse menej trpi naprava.. odporucam silnejsiu verziu 1,9 jtd od 85 kw hore
19.02, 19. 1. 2009, odpovědětHOsi nelepsi je 1.9jtdm16-103/110kw a cip.zadne poruchy a super vykon.
19.16, 19. 1. 2009, odpovědětRozmyslam nad 2.4jtd. Pocul sommze su to kazove auta. Co je na tom pravda??
0.24, 1. 11. 2015, odpovědětnic
13.38, 1. 11. 2015, odpovědětZdravim pani , na mojej krasnej alfa romeo 156 2.4 JTD, 103 Kw. Sa vyskytol problem a rad by som sa Vas spytal na radu predsa ste tu milovnici a frajeri co sa tyka tohto skveleho auta. Ide o to ze nastartujem idem v pohode, trosicku sa zohreje a ked zastavim na volnobehu to zdochne a nejde nastartovat . Pekne toci ale nechyti az po chvylke ked sa ochladi tak nastartujem ale nemozem vyradit rychlost a zastavit inak opat zdochne. Prosim vas co by to mohlo byt . Nechcem stratit doveru v toto uzasne auto. Dakujem Vam za rady.
9.33, 2. 2. 2017, odpovědětZdravim pani , na mojej krasnej alfa romeo 156 2.4 JTD, 103 Kw. Sa vyskytol problem a rad by som sa Vas spytal na radu predsa ste tu milovnici a frajeri co sa tyka tohto skveleho auta. Ide o to ze nastartujem idem v pohode, trosicku sa zohreje a ked zastavim na volnobehu to zdochne a nejde nastartovat . Pekne toci ale nechyti az po chvylke ked sa ochladi tak nastartujem ale nemozem vyradit rychlost a zastavit inak opat zdochne. Prosim vas co by to mohlo byt . Nechcem stratit doveru v toto uzasne auto. Dakujem Vam za rady.
9.33, 2. 2. 2017, odpovědět