Tak sem se včera dostal pod auto a čekalo tam na mě nemilé překvapení mám rok 2000 a i když byla služební najeto 200000 tak sem čuměl . Plstizol se vesele loupe pod ním pozink nepozink rez. A ne málo a jak sem ten plastizol odlupoval tak to tam bylo rezavý jak kdyby to stříkaly na rezavý plechy. Takže bejt všema tak se vyseru na ty keci že fiati už nerezavěj a dobře to na zimu ošetřím (já to už udělal tak doufám že to k něčemu bude)
15.02, 24. 8. 2006, odpovědětmuzes mit proste smolnej - patecni kus.. to se stava .. nakonec . snad nechces to auto na celej zivot? to by snad byla skoda, ne?
6.56, 26. 8. 2006, odpovědětje mi 22 a mám 9tý auto myslel sem že by mi mohlo vydržet dýl jízdně a vzhledově super auto ale ta koroze na 6 let starý auto to je silný kafe a věčný mlácení z náprav už mě taky irituje . PS na těch pátečních kusech něco může bejt ale v tomhle případě je to blbost (leda by jim na lisu nedaly plechy tak to střihly z rezavejch:-)) )
17.32, 26. 8. 2006, odpovědětbudes se divit, ale i to je mozny, Alfa ani zadna jina automobilka nevyrabi plechy, pokud obdrzi z zelezaren plechy, ktere jsou proste z nekvalitni oceli, co s tim asi udela? setri se vsude. ten patek mohli mit v zelezarnach, nebo spatne osetreny lechy pri pozinkovani, nebo spatne odmastena tato plocha pri nanaseni osetrujiciho povlaku ... proste toho je tolik ....
9.03, 27. 8. 2006, odpovědětTo nemusí být zrovna rezavejma plaechama, stačí chybně připravit plech před pozinkam a už to nebude držet jak má. A podvozek, ten po šesti letech kvete skoro u každýho hodně vytíženýho auta. To bys to musel garážovat ve vyhřáté garáži a po každý jízdě venku umýt podvozek. Snaha fabriky je aby nerezavěly plechy karosérie, podvozek moc vidět není.
16.14, 27. 8. 2006, odpověděttaky je zivotnost auta planovana na 7 let... v zapadni evrope si za tu dobu koupis jiny. a snahou automobilky je, aby si zakaznik koupil dalsi vozidlo, ne aby ho mel Xdesitek let
20.34, 27. 8. 2006, odpovědětDoporučuji vozidlo v zimě neumývat a neparkovat v teple, měl jsem jedno VW a dokud jsem ho parkoval venku a v zimě nemyl, tak bylo pořád jako nový...pak jsem ovšem udělal tu chybu, že jsem to začal v zimě mejt aby to trochu vypadalo a v létě jsem dělal nový lak - 6 let to vydrželo a pak během půl roku to bylo tak hrozný, že jsem musel udělat celej lak novej - viděl jsem ale třebas Fiat Bravo po 6 letech bez koroze, negarážovanej...
10.59, 28. 8. 2006, odpovědětjá jenom když potom slyším že fiati už na tom dávno nejsou tak špatně tak se musím smát po mě na tý rampě byl 14 let starej favorit a ta podlaha vypadala líp připadal sem si jak šašek. Jinak zdaleka nekvete jen podlaha ale i prahy a zadní lemy ( a to nevidím poprvé) jinak je pravda že dnešní auta sou dělaný na 6 let a pak se maj vyhodit jenže sme v čechách ne
14.38, 28. 8. 2006, odpovědětJak kvetou prahy nebo lemy tak je jasně znát bouchlý auto. Moji staříci maj taky Favorita z 92 s 60000 origo KM. A to jsem na něm 15000-20000 naskákal já.To je pak "skoro jak nový" Tak to nemůžeš porovnávat. Máš přeci nalítaných 200000 a to by někteří řekly že to snad Alfa není schopná vydržet. Stejní lidi budou říkat že italové reznou rychleji. Podívej se na Bčkovou Vektru. Ty reznou ještě víc než italové a jsou z neomylného precizního Německa.
22.44, 29. 8. 2006, odpovědětKoroze bude asi alfam vlastni videl jsem 156 a ta mela derave lemy a prahy z obou stran. Pochybuju že bylo bořené ze vsech stran. Naproti tomu fiat je podle me lepši. Tu a tam vidim oprejskane tipo a je téměř bez koroze. Mam pocit ze starsi Tipa byly nepozinkovana a ta byla sezrana. Zrovnatak sem lez pod bravou a byla skoro netknuta. Asi ty alfy pekne flakaj.
0.39, 30. 8. 2006, odpovědětJo máte pravdu, mám taky 2000 a zespodu je to stejné asi jako od Máry a neni po ráně. To že mám najeto 150 000 na to nemá vliv počítají se roky ne km. Ale soli máme dost a je to tím. Jestli má auto někdo dotáhnuté z Německa tak bude skoro netknuté, pokud je to z Česka je to hrůza
0.47, 30. 8. 2006, odpovědětNo, já mám 156 ku dotáhnutou z Německa a rozhodně teda není rezlá rv. 10/2001 ale naopak mě zaráží, že některý šroubky, jsou zrezlý a některý ne, vím, že teď tady sto lidí napíše něco o bouračkách a montážích a postrácenejch šroubcích, no ono to tak nevypadá, pořád řeším jestli to auto bylo nabouraný a pak precizně složený dohromady a nebo je to prostě tak, jak to je a když měnili filtry, tak jen postráceli šroubky a dodali jiný, starší, jinak teda podle databáze AR (v Imofě jsem si to nechal vyjet z počítače) to auto nebylo bouraný, záruka na kastli OK., tak nevim, asi to fakt havarovaný nebylo, jen nějakej lempl v servise...
7.39, 30. 8. 2006, odpověděthavárie na to může mít vliv ale v mím případě určité ne prostě jim to prejská a to po celý podlaze mě spíš zarazilo že když sem se snažil to rezavý místo obrousit tak se ten plastizol odlupoval dál a dál a pod ním to bylo furt rezavý jako kdyby to hlilo pod ním to naznačuje že to je stříklý na špatnej plech Jinak oply sou na tom s korozí a spolehlivostí obdobně ne nadarmo se jim řiká západáckej trabant
13.46, 31. 8. 2006, odpovědětMám ročník 98 a jediná koroze je na šroubcích, který držej panty víka kufru. A to ještě jenom na jedný straně, na druhý jsou netknutý. Mám jí sice garážovanou, ale nevytápěnou garáž a jezdim v zimě pořád. Nasolený sračky jsem nikdy neumejval a vejfuk mám taky původní a je ok. Jediný co mi na něm odešlo byl ruplej vlnovec a ten jsem nechal vyměnit.
19.28, 21. 9. 2006, odpovědětZdar Alfáci.Dneska jsem zrovna ležel pod svojí Alfičkou.Mam rok 2000 asi 70000 km.Nějaká místa jsem teda našel,ale jinak si nemužu vubec stežovat.Zpravil jsem co bylo potřeba.Vzal jsem to Tlumex palstem.A přišti rok planuju že ji pošlu na dutiny.Stojej něco kolem 3000 ,ale stoji to za to!MAM JÍ MOC RAD.
20.32, 21. 9. 2006, odpovědětMajitel jsem třetí.A rozhodně tomu údaji nevěřim,ale co můžu dělat.Je koupená v ČR Prvni majitel v ní jezdil pět a půl roku druhý půl roku a teď jí mám já.Udělal jsem rozvody náplně...jinak vše ok.Je koupená v Ačkách.Nemám zdání kolik může mít nalítano.Ale vypadá fakt dobře-opravdu na těch 70000.
19.32, 22. 9. 2006, odpovědětTa korozia ma teda dosť štve , toho paka čo vymyslel spraviť do podlhy 20 odvoňovacích otvorov by som dal zastreliť. Celé auto je v pohode, a podlaha hnije jak na favorite, z 20 dier je 15 ohrdzavených jak sviňa.
16.18, 25. 9. 2006, odpověděttak jestli je z ááček tak tomu 70 000 tis mit nebude prej to točí přimo u nich a dneska to je práce asi na 5 min než to připojiš na tacho pro a nastaviš si km jaký chceš. A co se týká ty koroze tak to bych tam moc neřešil máme doma 406 rv 1999 novej model a to peugeot dělá pozink kastle už někdy od konce 80 let a taky se tam objevuje mírná korozička fakt bych to moc neřešil něcim to natři a zas nějakej pátek to vydrží.
0.18, 24. 1. 2007, odpovědětja mam 12/2001 a je uplne zdrava,najmensia korozia tam neni.NO PROBLEM!
11.04, 24. 1. 2007, odpovědětPokud auto jezdí v zimě u nás, v Německu nebo jinde, kde je v zimě podobnej humus, tak se korozi v podstatě zabránit nedá. 156ka na tom ještě není tak hrozně, viděl jsem spoustu jiných značek taky s pozinkem s ohnilým podvozkem i kastlou. S výborným stavem karoserie se dá auto pořídit z Itálie, v naprosté většině ani stopa po korozi, lesklé hlavy šroubů na podvozku, často je i výfuk zvenku v dobrým stavu, což ovšem neplatí už po první zimě u nás. Jinak aby auto vydrželo, tak zásadně v zimě neparkovat ve vyhřívané garáži!!! Nejlepší je nevyhřívaná DOBŘE ODVĚTRANÁ garáž. Na jaře pořádně opláchnout wapkou, aby zmizla všechna sůl a nehnilo to ještě přes léto...
22.48, 24. 1. 2007, odpovědětTo snad není možný. Mám AR GTV z 96. Měl jsem ho na jámě a podvozek je bez sebemenší koroze. Jediný co ,,schnilo" je výfuk. To je ale úplně normální. zadní lemy jsou taky super. Že bych měl pondělní kus? S pátečnímy kusy je to blbost. Ty auta se dělají pořád stejně,svařují je roboti,celý auto se ponoří do ochraných vrstev. Jestli to spíš nebude tím že jste někde chytly spodkem... To se to pak odře na kov a pak už to jede... Auto není jenom o ježdění,a jestli ho berete jako spotřební zboží tak je fakt na 6-let. Chce to si pod něj vlízt,dutiny si udělat sám a uvidíte samy jak nebudou hnít..
16.59, 26. 1. 2007, odpovědětmám 2000 ani jeden nástřik a spodek jak nový tak čím toje????????????
20.55, 3. 6. 2007, odpovědětJa pracujem v Oceliarni a pani dodať automobilke zly plech je takmer nemozne, tolko kontrol kolko standartne prebieha vo vyrobe a nasledne v automobilke....
21.19, 3. 6. 2007, odpovědětJá jsem u našich na zahrádce natíral plot v roce 2001 a taky už chytá rez.Chlapi, pokud se s autem jezdí,tak tam nějáká rez někdy bude, Kamarád mechanik mi říkal,že stačí,aby auto jedno léto stálo pod vyšší trávou a je vymalováno. Rosa udělá své. Takže,pokud někdo celé léto parkuje na chatě,kde je vyšší tráva pod autem,tak je hotovo.stejné je to,ikdyž je auto bourané a někde stojí pár měsíců na dvoře. Má třeba málo najeto,ale spodek v chuji... A pak si vyberte. Nejlepší je nekoupit si žádný auto a nemusíte se starat o rez. Jenže,o čem bychom si potom psali,že? Moje alfinka je ze spodu taky trošku chycená. Snažím se s ní když prší moc nejezdit..
21.25, 3. 6. 2007, odpovědětmám zkušenost že auto rezne v místech kde bylo bouchlý, páteční a pondělní kusy jsou výmluva, ISO je ISO, italové jsou sice flegmatici,ale všeho s mírou. to že má skoro každý auto jinak vedenou elektriku je daleko větší legrace. no a taky naše krásky stárnou ona záruka na prorezivění má něco dosebe :-)))
10.13, 4. 6. 2007, odpovědětOno nebude pozink jako pozink. Zalezi co je pozinkovane - zda vsechno nebo jen par dilu... Videl jste uz nekdo rezavou Oktavii? Ja ne, asi tam ten pozink delaji poctive. Jinak co se tyka koroze, nejhorsi je jednoznacne zima - sul je previt. Dulezity je osetrovat dutiny - melo by se 1x za dva roky. Kdo toto nedela, nemuze se divit ze auto je casem reazave a v tech horsich pripadech uz ani nejde zvednout heverem. Hever proste projede prahama. Takze osetrovat!
13.55, 23. 10. 2007, odpovědětJa som mal Fiat Croma 2.5 TD r.v. 1989 a na aute žiadna hrdza.Na ľavom stlpiku mam škrabanec kt. je tam už štyri roky a nič. Mala naj. okolo 500000 km a bola parkovana len vonku a to som s Oravy. Sused ma octaviu r.v. 1999 a zacina mu to žrať hrdza. Len tolko.
9.13, 22. 3. 2008, odpovědět