Ahoj lidi, mám Alfu 156 2.4 jtd 129kw a nechce se ji startovat. Nejdřív nechtěla když bylo pod nulou, pak i na benzince pri ohratem motoru nechtela chytnout. Teď naposled už nechtěla chytnout vubec a tak to šlo přesnějaký hořlavý sprej do sání a chytla. Občas točí dlouho a chytne, ale spíše nechytá. Takže se začalo zkoušet. Žhavení ( žhavičky ok, žhavicí modul ok), nafta tam jde, nejsou v ní bublinky, vstřiky ok, podávací čerpadlo ok, baterka ok, čidlo na railove listě ok, DRV ventil ok, ale stejně nechce chytnout. Nějaké nápady? DíkyJo a ještě je dělán palivový filtr a rozvody.A na diag žádná chyba, a tlak při startování byl 110 barů. Nevím kolik má být, jestli není v zadeli vysokotlaké čerpadlo. To budu ještě zkoušet. Jinak jsem z toho už na játra. Najeto 237xxx
17.58, 23. 12. 2016, odpovědětPresiel by som znova elektriku a snimace, hlavne ten dolny na klukovke... Pri robeni rozvodu boli zaistene bolcami obe vacky ?
20.54, 23. 12. 2016, odpovědětA este, tych 150 bar je malo... Na forach sa pise rozne, od min.250, cez 435 az po 1300. Mozno je len zly tlakovy snimac a jednotka nespusti vstrekovace.
21.14, 23. 12. 2016, odpovědětkdyz se udelaly rozvody tak auto chodilo normálně cca 14 dni. Startovalo hned. Něco mi tam sice hučí, ale to je prej klimakompresor. Snímače vačky a kliky jsme nedělaly protože by to prý měla ukázat diagnostika. Ale můžu to zkusit. Měnil se tlakový snímač na railu. Koukal jsem, že je tam ještě nějakej na malé tlaky tak ho zkusím taky vyměnit.
9.31, 24. 12. 2016, odpovědětTakže alfisti, případ vyřešen.... vysokotlaké čerpadlo
20.06, 29. 1. 2017, odpověděttak sa mozes trochu rozpisat - ci repas, vymena, alebo aka bola pricina... nie je to prave bezna vec.
21.34, 29. 1. 2017, odpovědětNo začalo to tím, že při prvních mrazíkách začala déle točit, po cca 3 dnech jsem ji už nenatočil vubec, pak ještě párkrát chytla, ale další starty už ani prd. Jednou jsem dojel na benzinku, natankoval a nechtěla chytit, natočil jsem ji asi na pošesté žhavení. Tak jsem vyměnil čerpdalo a zase startuje normálně. Ještě mi párkrát za chodu na volnoběh chcípala, ale to bylo špatně dotaženým pluskem na baterce. Do toho jsem měnil všchno možný, ale samotné čerpadlo bylo za 15 minut vyměněný a problém je pryč. Čerpadlo mám doma, ale ještě jsem se nedíval co se v tom podělalo. Ale myslím si, že po těch kilometrech a náporu na to má právo.
19.26, 30. 1. 2017, odpovědět