zdravim kde si mužu nechat načipovat A.R. 156 1.8TS nekde v okoli litoměřic díky
12.35, 24. 8. 2007, odpovědětnemá cenu čipovat benzíňák, kór 1.8, ta už je dost poladěná od výrobce, u benzínu se akorát "většího" zvýšení dostane výkonu zvýšením spotřeby, rozhodně efekt neodpovídá ceně...pokud chceš fakt větší výkony, musíš se vrhnout do ladění sání výfuku, přemapovat řj, a nejlíp dát tam turbo nebo kompresor, to pak má smysl, ale přitom se spokojit s menší životností...
14.02, 24. 8. 2007, odpovědětpodle mě se vyplatí, taky mám 1.8 TS a spokojenost. Nejde o zvýšení výkonu, ale o změnu průběhů křivek. Dřív do byla do 3500 ot. líná mrdka a u 6500 ot. zase propast. Teď nádherný zátah od 3000 a od 2000 se dá taky vpoho řadit a krásně plně táhne až do 7500 bez žádného propadu zátahu. Samozřejmě že těch 7500 netočím pořád, ale občas to ulítne, když se zaposlouchám do zvuku a nesleduju otáčkoměr, pak mě probudí až omezovač, ale zase kolem 5000 až 6000 jezdíme častěj a rádi.
16.53, 24. 8. 2007, odpověděta co lambda? žije?
18.02, 24. 8. 2007, odpověděta ke sis to nechal chipnout a kolik to stálo :-)
22.15, 24. 8. 2007, odpovědětJo lambda je ok v dubnu jsem byl na emisích a vše bylo jako nové v perfektní kondici při teplotě oleje 82,1°C a otáčkách 800 bylo CO 0,005 z předepsaných 0,5 a při 2740 ot. taky 0,005 z předepsaných 0,3. Lambda pracovala v nižších ot. na 1,002 a ve vyšších 1,001 předepsané má 0,97 až 1,03 čip je od bitpoweru a stál mě před 2 lety 10000 Kč. Spotřeba se zvedla tak o půl litru ale to je spíš tím že od té doby jí šlapu víc nakrk, protože konečně jede. Srovnával jsem ju po čipu s 2.0 TS a jede podstatně líp. 2.0 TS ju srovnává až ve vyšších otáčkách a to mi řekl i ten majitel taho 2 litru že jsou ty auta srovnatelné a moje navíc táhne pěkně od spodu.
10.23, 25. 8. 2007, odpovědětJo to jsem já Bobin to přihlašování mi nefunguje ani v práci a vždy se zapomenu podepsat :c)
10.24, 25. 8. 2007, odpovědět