Hoj mám ted čerstvě vyměněnej olej(selenia), když zastavím a stojím tak se mi skoro hned začne ohřívat motor z běžné teploty na teplotu tak 95-100st. Nevím to přesně, je to tak 0,5cm za hranicí 90 st. Vím že když se stojí že se motor ohřívá, ale mě se zdá, že se mi ohřívá rychle..Jakmile jedu je to ok.A taky sme tam nalili víc oleje, je to tak 1,5cm nad max. hranicí..Je to problém? Mám to vypustit nebo si to ten motor veme? Díky moc za rady..Já v tom opravdu sem amatér, je to mé první auto..
15.41, 1. 9. 2007, odpovědětMožná ještě pro upřesnění je to benzín 2.0T.S....
15.50, 1. 9. 2007, odpovědětčau. Měl jsem podobný problém s ohřevem. Myslím,že tak do 95 až 100°C je to ok,když stojíš.Jen aby se neohříval na víc stupnů. Ten olej bych být tebou upustil. Je sice lepší,že ho tam je víc,než mínˇ, ale někde jsem slyšel,že motor má víc práce s větším množstvím oleje.
16.28, 1. 9. 2007, odpovědětDíky, provedu:-) kámoš mi to taky radil...
17.14, 1. 9. 2007, odpovědětdej si dlouhou hadičku a velkou inj.stříkačku a odsaj to vrchem,je to čistá práce i pro amatéra.Hadičku je nejlepší štípnout babičce z jehlice na pletení,odsávat dírou pro měrku oleje.A pokud to nemáš dlouho tak si pravidelně a hodně často kontroluj hladinu na měrce,dvoulitr má olej rád když to jednou neuhlídáš tak je zle,a motory se prakticky nedaj koupit.146/2,0TS to je asi docela raketa co?Hodně zdaru
17.24, 1. 9. 2007, odpovědětAhoj... raketa? jako moje?:-) je to 156 2.0,ne 146..To asi frčí víc, je to lehčí... Ale i tak to jede krásně, hlavně pro mě, kteří sou zvyklý na felinu to byla příjemná změna :-D Málo co mě v tom našem kraji předjede, když si hraju na frajírka, ne že bych byl:-) jezdím opatrně... jo taky sem někde četl, že alfy (některý) žerou hodně oleje.. s tou stříkačkou je to dobrej nápad,díky... Ty motory se týkaly asi 146tek že? Stejně by mě zajímalo, kdyby se mi to ...., kde bych sháněl new motor. Nepřeju to nikomu, musí to být hrozný, ať všem ty naše italský krásky sloužej až do smrti:-) čus
19.33, 1. 9. 2007, odpovědětPlatí to pro všechny TS.Dvoulitr je podle mýho nejlepší motorizace pro 156 i 146,je lehkej,auto je vyvážený a přitom je výkonnej.Já mám JTD 2,4,je to dobrý ale na předku dost těžký.
21.15, 2. 9. 2007, odpovědětTak sem to dnes vycucal dle tvého návodu:-) Fakt dobrý, stáhl jsem to na max. hladinu..Žádný zvedání auta atd...fakt děkuju.. V naftě bych se chtěl svézt, zajímalo by mě jak to jede.. Četl jsem ted o té Ostravě, je to hrůza..A ty kliky to je taky blbý, mám tam construkt a tiše doufám že to odrazí každý útok:-D Lepší odřený než žádný auto... V autě ale nic nenechávám a plánuju dozadu folie.. Člověk to furt ladí, je to jeho koníček a pak příde náctiletej blbeček a udělá na tom paseku! Chtělo by to batmobil kterej se sám opancéřuje:-D
22.09, 2. 9. 2007, odpovědět