Mám dotaz, taky se vám stává, když si přečtete tyhle zkratky, že ztrácíte o auto zájem? To znamená, že už si asi jinou, novější alfu nekoupím. Ve sve 156 1.8.TS 1998 mam jen ABS, i kdyz jsem se s nim dlouho smiřoval...
15.20, 3. 9. 2007, odpovědětABS + EBD tam mas ;-)
15.35, 3. 9. 2007, odpovědětTakze pisem radsej slusne... to si myslel ako vtip alebo fakt?!?!? Ak nepotrebujes nic take a chces alfu, kup si 33 alebo nieco starsie. Nechapem ako ti moze vadit ABS, je to skvela vec a k tomu EBD. Ved sa tym predsa zvysuje bezpecnost!! Asi budes vhodnym clenom do veteran klubu :) (nic v zlom)
8.09, 4. 9. 2007, odpovědětmusim oponovat . ABS v alfe je tragicky nastaveno ... "absuje" az do uplneho zastaveni, coz trebas pri parkovani na shenu/ledu je fakt o drzku .. clovek zajizdi do rady, zabrzdi . a ono to vuubec nezastavuje .. a to proste jedu krokem - kolikrat jsem se v zime zapotil, jeste , ze to ma rucku :-/ na tohle je potreba si davat majzla, jinak ASR a VDC alias ESP jde urco vypnout.
8.13, 4. 9. 2007, odpovědětV tomto pripade sme sa bavili o tom, ze dotycny nema zaujem o vydobytky doby a bezpecnost celkovo. To, ze ti to vadi pri parkovani je podla mna banalita, vezmi kolkokrat to moze zachranit zivot vo fakt kritickych situaciach plus kolkokrat ti pomoze EBD, ked pekne rozlozi brzdnu silu podla zatazenia a auto sa tak celkovo inak chova. Podla mna su to uzitocne veci. Nemal som zatial moznost vyskusat ESP, ale v dalsom aute to chcem rozhodne mat. Inak pre fina: staci ked si odpojis konektor od snimaca ABS (alebo riadiacej jednotky ABS) a uz ti to cele nepojde :))
9.48, 4. 9. 2007, odpověděthele nemáš ABS trochu divoký, já jsem nikdá takovej problém při parkování neměl, při mé jízdě krokem na ledu na letních pne, mi ABS nikdá nesplo, až mi to divný bylo jestli ho vůbec mám, pak jsem zjistil že místo pomalého dobržďování na to musím řádně dupnout aby mě to pak kopalo do pedálu, proto si myslím že ABS v Alfe funguje dobře, ve srovnání s meganem, kde to kope furt naštěstí tam rychle navlhne relé ABS a pak to jsou sáňky až nechutný, takže proti ABS nic nemám. měl jsem možnost svíst si zadek v porsche, jako zkušenej šofér jsem si po chvíli vypnul všechny pomocníky, jedinej rozdíl je v tom, že jsem si neužil jízdu, přes soustředění na řízení, s pomocníkama u porsche jde vykouzlit smyk dveřma do 15stupnů v každý zatáčce, to je pak zábava za volantem, a vůbec mi nevadilo že mi auto pomáhá, to k novejm výkonejm autům patří...rozhodně bych byl rychlejší s pomocníkama než bez nich...mám ve své alfe sbastlenou q4 bez VDC a v jízdě na hraně to pěkně kope...jen o chlup víc a je mimo silnici.
8.46, 4. 9. 2007, odpovědětAž mě ukážete řidiče, který dokáže zmáčknout brzdový pedál 7krát za vteřinu a utoho přibrzdit jednotlivá kola dle libosti, pak ABS nepotřebuje. Ale já takovýho neznám!
13.24, 4. 9. 2007, odpovědětTO gonzales: jo veteráni jsou fajn:-) Vyrost sem na favoritu, a popravdě řečenu na sněhu a na letňákách sem si byl jistější než s alfou a s ABS. Podotýkam, ze sem ještě neboural (zaklepu), ač jezdim často "na hraně". Neříkam, že jsem dokonalej řidič, takovej fakt neexistuje. Ale prostě mam rad ten pocit, že řidim auto, a že to neni naopak. Např: s ASR se fakt na sněhu do kopce nerozjedu, s vypnutym ano (ve služební fabii).
22.20, 4. 9. 2007, odpovědětNo mozno je to niecim inym, ja som mal predtym Lanciu bez ABS a tiez mi bolo dobre bez toho a s letnymi gumami. Lenze potom som zistil ze s ABS mozem na snehu dole kopcom kludne pribrzdit a ist pritom do zakruty :) Alebo s EBD mozem vletiet do zakruty a v kritickom momente prudko pribrzdit bez toho aby som sa bal, ze to neubrzdim :) A este jedna vec, vyrastal som tiez celorocne na letnych gumach, ale odkedy som si kupil poriadne zimne gumy (Dunlop Wintersport) a musel som jazdit celu zimu z KE do BA, tak som zistil, ze je to skvela vec, pretoze mozem ist napr. 90 km/h po snehu bez toho aby som trpol, kedy a kde ma to smykne... :)
8.35, 5. 9. 2007, odpovědětABS+EBD má každá Alfa, a pokliaľ má brzdy v poriadku, funguje geniálne. VDC mám, vypnúť nejde, narozdiel od ASR, ktoré sa vypnúť dá. VDC je super pri jazde na snehu a mokru, negatívum je to, že auto sa nedá otočiť na ručnej. Skúsil som to cca pri rýchlosti 60km/h, a VDC zasiahlo drasticky, prudko pribrzdilo vonkajšie predné kolo a ja som si skoro rozbil hlavu o palubku,
11.24, 6. 9. 2007, odpovědětTo před par lety jeden fotograf na švédské rally projížděl oktavku (starou, tehdy novou) s ESP a jak si chtěl zamachrovat a jet bokem, tak ESP zapracovalo a skončil ve stromě... (ale tak to byla ještě stara generace ESP)
13.42, 6. 9. 2007, odpovědět