ahoj lidi, pořád se rozhoduju, že bych vyměnil svojí 156 2.0TS za nějaké JTD, nejlépe 2.4, sedan... Příznám se, že mi jde i o spotřebu...vim,že u alfy by se to nemělo řešit,ale prostě potřebuju ušetřit.a představa nějakého německého TDI...bojim bojim. chci zůstat u 156. Kdyby někdo měl nabídku (cca do 200tis),pošlete fotky na lrohlena@seznam.cz. Myslíte, že dělám dobře? ;-)
21.26, 5. 9. 2007, odpovědětZáleží jen na tom, jestli Ti vyhovuje průběh turbokamen. Kopanec v 1.800 a smrt ve 4.000. Jízda bez řazení. Prostě úplně něco jiného, než benzín.
22.08, 5. 9. 2007, odpovědětměl jsem nafťáka 1,9JTD a přiznávám, že jsem natrh prdel mnoha frajírkům s pasatama. Na dálnici mi dala na plnej plyn 210km/hod takže na zabití dostatečné. Teď scháním novou a chci zase 1,9JTD. 2,4JTD má těžký motor na nápravu, takže rychleji odchází
7.48, 6. 9. 2007, odpovědětMám taky 2,4 JTD rv 2002 150 koní a musím říct, že jsem měl možnost mít i 1,9 JTD a po svezení byla volba jasná :-) jedině co je, tak na mestský provoz je lepší 1,9 JTD. Moje si bere max. 7,5l nafty a je jedno, jak s tim jedu, ale da se s tim jezdit i zaméně. Mám tam sportpaket. Je to paráda, nejvíce mě vždy rozesmějou ty co jezdí v koncernových autech :-) Jezdím hodně dlouhé štreky a když na mě někdo ve 160 km blikne zezadu, že mám jako uhnout, tak mu to vždy vysvětlím. Je ale fakt, že ta přední náprava trpí a je to také cítit v ostřejších zátačkách, trochu ten předek táhne, ale jinak bych neměnil za nic.
11.23, 6. 9. 2007, odpovědět1,9JTD je ideální pokud člověk nežádá extra sílu. Jedním v okolí města, takže 1,9 byla jasnou a rozumnou volbou. A jak psal Slovák, na nějaké blikání dálkovejma reaguju plynem :-)
11.28, 6. 9. 2007, odpovědětok asi probehne zmena pozadavku na motor. shodou okolnosti jsem taky slysel od znamejch a cetl nejake testy, at spis zkusim tu 1.9... budu se asi porozhlizet teda po ni. jenze jsem fakt narocnej, nejak jsem si tedko zvyknul na kuzi,tak bych rad neco s kuzi. v ty alfe to fakt vypada hezky... no snad na neco narazim ;-) jinak kluci diky za nazory!
13.35, 6. 9. 2007, odpovědět1.9 JTD dobrá na spotřebu pod 6 l na 100 km...ale oproti 2,4 líná. U 2,4 se dá jezdit s přehledem pod 7 l na 100 KM a jede jako dábel. (Mám 2,4 JTD 110 KW chip by SARKAN 132 KW)
16.02, 6. 9. 2007, odpovědětpokial si mal 2.0TS tak podla mna je volba jasna s vykonom sa da rovnat jedine 2.4JTD-1.9JTD je slaba aspon pokial to neni ta novsia.predna naprava trpi ale to sa da.vymenis a mas pokoj.a ten tocivy moment uz od 1900otacok je super a turbo je turbo.ked ti ide o spotrebu tak nevahaj.mne zere max 7.5l a to mozem robit co chcem v meste.na dialnici 150-160km/hod
18.06, 6. 9. 2007, odpovědětJe nesrovnatelné auto se 100kW při naftě a 100kW benzín, toť můj názor. Benzín nesrovnatelné pocity z jízdy oproti JTD, zlobte se na mě nebo ne )
18.24, 6. 9. 2007, odpovědětSpotřeba s chipem průměr 7,5 l na 100 km ,točivý moment od cca 1500 ot , a motor na to neříká nic, nesmíš jezdit jako 20-ti letej puberťák a rvát to pořád na maximum. Když potřebuju tak to jede. Honil sem se se Peugotem 607 V6 na dálnici asi tak 10 minut a jelo nám to stejně, no jemu o něco málo líp...ale až když jsem tam měli přes 200 km/h. Ale jinak jezdím v klidu.
18.32, 6. 9. 2007, odpovědětSrovnávat nafru abenzín se moc nedá už jenou kvůli spotřebě. a pocit z jízdy ?...u mě vítězí nafta. Minulá auta sem měl v benzínu a teď mám naftu JTD a k benzínu se asi už nevrátím.
18.48, 6. 9. 2007, odpovědětZdravim chlapi.Chcem kupovat Alfu 156 2.4 JTD 100kw.Ako je to so spolahlivostou a na co si dat pri kupe pozor?:-))))
16.27, 1. 12. 2007, odpovědětNo tiez idem vymienat za 2.4JTD.. Na co dat pozor..?
10.36, 6. 12. 2007, odpovědětAhojte.pripajam sa aj ja.Mam tiez v plane kupit AR156 2002-2003 Nemate niekto nejaky tip? Dakujem
11.00, 6. 12. 2007, odpovědětAhoj hoši, to já se taky přidám. Jezdim daleko do práce a přemýšlim o nějakym 1.9 nebo 2.4 JTD za moji 1.8 TS. Na co si dát pozor při koupi?
12.53, 6. 12. 2007, odpovědět