Zdravím všechny alfisty.Potřeboval bych radu mám2.0ts156 a přemýšlím o výměně za 2.4jtd jediným důvodem je jen ta spotřeba a možnost koupě levné nafty na druhou stránku se mi zase nechce vzdávat své milované benzínové,protože jsem s ní max.spokojen a mám tam vyměněno spousta nových dílů od kotoučů brembo počínaje,rozvody komplet,váha svíčky denso vše v té nej.značce dělám s autodíly a tak jsem jí dopřál to nejlepší.Tak ted opravdu váhám,abych neudělal chybu každopádně díky všem za radu a případné zkušenosti s 2.4jtdéčkovym motorem do roku 00.
7.50, 13. 9. 2007, odpovědětto si snad musis rozhodnout sam, ne?
8.11, 13. 9. 2007, odpovědětno to ano,ale chci jen pár zkušenosti co se týká tohoto motoru někdo kdo jí má co tam odchází a naopak
8.21, 13. 9. 2007, odpovědět2.4 JTD do roku 2000 bude mít najeto odhadem 300 a bude před smrtí. Velmi pravděpodobně. Spočítej si, kolik ušetříš na kradený naftě a pro začátek si proti tomu dej cenu za rozvody, oboje přední ramena, termostat, váhu. Ale jak píše JiVi - rozhodni se sám.
8.26, 13. 9. 2007, odpovědětNo,po smrti to nebude,to bychom nejezdili nikdo,ale pozor na levnou naftu,2,4 jí nemá ráda.JTD je velice spolehlivá,nebál bych se toho ani trochu,akorát to cuore sportivo je trochu slabší.Při koupi to nech dobře zahřát,aspoň 20 km,jestli nebude slyšet řetěz pumpy a další věci.Ostatní znáš ze svý.David-neumím se přihlásit
19.15, 13. 9. 2007, odpovědětŘetěz pumpy je slyšet cca od 150tkm. Když nevíš, můžeš si myslet, že to jsou kladky a naopak. Nebo je to taky oboje. Co máš proti levné naftě? Myslels asi pančovanou nebo špinavou. Tu nemá rádo žádné auto, nejen 2.4 JTD. A s tou spolehlivostí záleží. Bál bych se a to velmi, kdyby k tomu autu nebyla historie. A to k autu z roku 98 nebude velmi pravděpodobně.
22.45, 13. 9. 2007, odpovědětřetez pumpy??? prosim jak se to projevuje mel jsem alfu 2.4 JTD zrovinka jsem ji prodal... jezdila naprosto v pohode najezdil jsem 25.000 po zahrati motoru se z oblasti od remenic ozyvalo cvakani klepani slysel jsem spoustu nazoru jako napriklad vstrik, ventil, napinaci kladky na klinovem remenu, napinaci kladky na rozvodech... vzdy jsem byl ujisten ze se nic nedeje a ze to tu a tam nejaky motor dela. kamarad poridil lancii s totoznym motorem cvakani je tam taky.. muze vami popsane cvakani retizku cerpadla neco zpusobit ?? popr. kolik stoji oprava diky
2.02, 4. 10. 2007, odpovědětje to naozaj na tebe,ale co sa tyka spotreba/vykon tak nieje o com,2.4JTD uplne v pohode,udrzba to iste ako u benzine to je jedno stale musis investovat,co ste si na to este nezvikli?
20.32, 13. 9. 2007, odpovědět