zdravim vas vsechny,mam takovy problem,mam AR 156, 1,8 TS r.v 98, pri plynulem rozjezdu kdyz mam motor studenej mi auto zacne vselijak škubat a skakat ale jen pri plynulem rozjezdu jakmile to vyzenu trosicku do otacek tak se rozjede v poho/myslim tim kdyz vickrat seslapnu plyn a poustim spojku pri rozjezdu/ a na volnobeh kdyz seslapnu plyn tak se to zacne jako by dusit nebo jak kdyby to jelo na tri valce,ale toto vse prestane jakmile se motor zahreje dela to jen za studena.A take nez se zahreje tak mam otacky tak kolem 1500..pak uz klesnou na 900 jak se zahreje...nevite nekdo co by to mohlo byt ??dekuji vsem za odpoved
17.21, 14. 9. 2007, odpovědětMě pomohl reset řídící jednotky.
18.25, 14. 9. 2007, odpovědětreset ridici jednotky??to asi budu muset do servisu co???protoze vubec nevim kdo by mi to udelal...
19.33, 14. 9. 2007, odpovědětStudený motor mně na taky dost škubal, ale naučil jsem se s tím jezdit. Držel jsem ho studený ve vyšších otáčkách a trpěl pocitem, že ho ničím. Jednou jsem však zažil dost horkou chvilku, když zase nešely přidat otáčky, když jich bylo nejvíc třeba, motor běžel jenom na volnoběh a každým pokusem zvýšit jeho otáčky se dusil, to trvalo ne víc jak pět vteřin, ty ale mohly rozhodnout o mém dalším osudu. Pokusil jsem se tedy resetovat řídící jednotku způsobem, který tady už někdo popisoval. Vypojil jsem baterku a šel okopávat brambory. Asi po třech hodinách jsem ji opět zapojil a nastartoval. Jsou tomu už tři měsíce a motor ještě nezaškubal.
17.58, 16. 9. 2007, odpovědětNebo hnusnej benzín,svíčky,váha......Jezdi,buď to zmizí nebo se to projeví
23.45, 15. 9. 2007, odpovědětMůže to být i váha, ale v tom případě by motor škubal pořád, ne jenom když je studený. Můj syn měl taky problém se škubáním šestiválcovýho motoru v jeho Xedosu. On měl ale prasklou umělohmotnou trubku mezi klapkou a váhou vzduchu, takže všechen nasávaný vzduch neprošel skrze váhu vzduchu, ale část byla přisávána prasklinou, která nebyla na první pohled vidět. Protože je motor pružně uložen, prasklina se otvírala nebo zavírala v závislosti na tahu motoru a to bylo příčinou jeho nepravidelného tahu a škubání.
18.14, 16. 9. 2007, odpovědětsvicky - blbe ti palej ty maly ... podle me, to je i hlavni pricina nestabilniho chodu ...
14.29, 16. 9. 2007, odpovědětAlfa 156 má pro každý válec svoji cívku. Vysokonapěťové kabely z první cívky vedou ke svíčce prvního válce a ke svíčce čtvrtého válce, a cívka čtvrtého válce zapaluje směs nejen ve čtvrtém válci, ale i ve válci prvním. Tento systém funguje i mezi druhým a třetím válcem. Myslím si, že to je velice bytelný systém, který snižuje možnost poruchy. Konstruktéři přistoupili k tomuto způsobu zapojení kvůli snížení emisí a větší ochraně katalizátoru před poškozením nespálenou směsí. Taky si myslím, že to svíčkami nebude.
18.30, 16. 9. 2007, odpovědětale svicky mam nove...cca 5 mesicu
16.35, 16. 9. 2007, odpovědětstudený alfy škubaj, je to docela normoš :-) varianta 1. velmi studej motor, elekronika ho drží na uzdě, dokud nebude promazanje, to je ale v zimě nebo v parnu, nepomůže nic je to tak nastavený. 2. odchází nějaký čidlo do kytek, pomůže reset, načte se postupně vše znova a běhá. 3. odchází palivový čerpadlo, to se stalo mě, nejdřív po startu cukala, pak super, pak jsem si všiml že nějak dlouho čerpá benzín při startu, pak jednou jsem nastartoval vycouval, jal se přežadit motor zdechnul a už jsem ho nenatočil, kleklo čerpadlo, čerpalo řídí kolik benzínu je kdy třeba, a zbytek přepouští zpět, nyní startuje opět na první bleskový otočení, a už žádný kolísání na volnoběh, ale v servisu s tím pitomým čerpadlem měli pěkně zamotanou hlavu, prej to je snad jedinej díl co nehlásí svou chybu, a to mé chvíli dávalo a pak zas nedávalo, nebo jen trochu...jiank prej na kolísání na volnoběh, prej může akorát netěsný sání, ucpanej filtr, u volnoběhu to prej běží bez váhy, lambdy...tam se prej používá pouze čidlo otáček a klepání s krokovým motorkem klapky. tak nevím jestli mi nekecali...je ale pravda že když jsem laboroval s váhou a odpojoval jsem ji a zapojoval jen na volnoběhu tak se nic nedělo...tak fakt nevím.
12.51, 17. 9. 2007, odpovědětLambda sonda, zajeď na examiner a počkej až vychladne motor a pak se podívej na aktuální hodnoty co Ti ukazuje lambda, musí se stále pohybovat v rozmezí (sinusovkový jev). Jestli Ti hodnoty půjdou za roh, nebo Ti budou stát, tak je v háji lambda (předehřev lambdy) ta pracuje správně pouze při určité tepelné hodnotě tušim cca 200 stupňů. To by byl můj tip. Mě to dělalo přesně co Ty popisuješ 2.0. T.S. a bylo to tímto. Zdar a sílu :)
14.49, 17. 9. 2007, odpovědětdiky moc,vyzkousim to a uvidim...
19.59, 17. 9. 2007, odpovědět