Som teraz pracovne vo Frankfurte tak som si odskocil na autosalon. Ludi ako nasrane v stanku alfy absolutna neochota. Dost ma prekvapili. Asi ich deprimovalo to Ferrari vedla alebo to boli nativny nemci neviem. Co mas kor zaskocilo ze som si posedel v alfach co tam boli a na svoju relativne velku vysku 196 cm / 106 kg, som sa ani v jednej necitil tak ako v svojej 156ke. Akoze boli fajn, plne elektroniky a novucicke ale akosi v nich bolo malo miesta. Nemal som cas sa ist povozit a ani neviem ci boli skusobne jazdy na breru, gt a 159ku ale alfa nejako zaspala na vavrinoch. Mali by sa poucit a spravit nieco evolucne zo 156ky lebo sa zaradia do radu dobre vyzerajucich vozov pre dochodcov s malou vyskou. Cuore sportivo
21.38, 15. 9. 2007, odpovědětjo v tomhle s tebou plně souhlasím, alfa pomalu přestává být tím co byla a odebírá se špatným směrem. Víc se přibližuje k lidovým vozům co jí sice zvedne prodej, ale ztratí tím svoje kouzlo vyjímečného vozu. Totálně mě dostalo třeba to, že se bude vyrábět kdesi v číně. Motory ztrácí na dravosti, nastavení podvozku je měkkčí a stím SUV to pude totálně dosraček. Pak raději si kupovat max 156 nebo 147 tam si myslím že pravá ALFA končí, od 159 nastupuje už jiná automobilka. To je pouze můj názor, tak mě nekamenujte Bobin
22.37, 15. 9. 2007, odpovědětludia, ja sa zas tak nabojim, to ze 159-na musela byt o mnoho tvrdsia a teda tazsia, jak nasa milovana 156ka je jednoducho nastaveny trend v celej Europe a alfa tiez potrebuje predavat, sak 159 na a hlavne sportwagon ma velmi fajn predaj, a ja co som sa rozpraval s predajcom a pozeral porovnavacie videa z nemckyh testov, tak 159 je tiez dost prelomova hlavne podvozkom a kasnou, ten ma premakany komplet viacprvkove napravy, nove 3kove bawaa sa nechytajuu, kasna je tvrdaa, 2,4 JTD ma uz 210 konii, vnutri sa pouziva napr premakany hlinik a serrvis 3Roky zadara, aerodynamika je perfektne prepracovana, vratane pouzitych exterierovych plastov, napr za jazdy nad urcitu rychlost sa padajuca voda ani nedostane k 6tim prednym parabolam a ten plast pod nimi je absloutne protiprasny takze to len tak dajake detaily, inak cukricek nakoniec:D predajca, tiez alfa maniak, mi vravel ze bloky motorov co su vlastne spolocne s GM koncernom ma alfa rusit a presedlat komplet na vlastne lebo su podla alfy moc tazke, 159 sa ma odlahcovat zrejme tymto sposobom a vraj niektore bosh komponenty su a sa maju nahradazt Magnetti marelli, konecne, a to najlepsie nazaver, vraj maju od vyrobcu avizo ze ostra verza 159ny ma byt osedlana 8valcom z 8C competizione, co je vlastne ferrari-masserati motor, takze podla mna CuoreSportivo este stale zije:D len musi prezit v konkurencii:D
23.18, 15. 9. 2007, odpovědětalfa pro mě skončila modelovou řadou 156 a jejích klonů 147, GT...ty nový alá 159 který člověk ze předu nerozená od sebe, strašně se mi líbila studie Brera ale to jak dopadla se mi vůbec nelíbí, navíc podvozky jsou v předu z technického hlediska horší než u 156...když si porovnám nový BMW a Alfu, tak bych brečel kam to Alfa dopracovala...to nemluvím o novým M3 to alfu nezachrání ani to když možná možna do limitovaný serie nacpe v8 od ferarri...na BMW se stejně nechytne, nyní se mi líbí povedená řada fiatů, a myslím si alfe změna image moc neprospěla...měl jsem 33, pak 145, tu mám do dnes, a pak několik 156, a jednu 147GTA jsem krátce měl, myslel jsem si že mé další auto bude alfa, ale nyní už koukám v jinejch vodách, buď BMW či MB, nebo novej Lancer...Alfa mě fakt sklamala, nyní se mi už ani moc nezdá 8c...kde jsou ty časy kdy Alfa udávala prim! 8c je jen auto z nadbytku produkce maserati, kouknětě kolik znovu zrozenejch italskejch značek používá pro své kreace stejnej podvozek, někde jsem totiž četl, že maserati uvolní vážnému zájemci 50kusů šasi na stavbu auta...takže 8c...už mi tak exkluzivní nepřijde. ach jo.
13.02, 17. 9. 2007, odpovědětMoje řeč
13.12, 17. 9. 2007, odpovědětNo.... Moje auto byla Alfa a bude Alfa :-)
13.33, 17. 9. 2007, odpovědětVše toto tema viz alfa romeo club cz. diskuze sekce AR 159 a AR Brera.Poslední plnokrevná AR je klasika AR 75 .
15.29, 17. 9. 2007, odpovědětcawte mam taky probllem ze mmi stoji otackomer na 3000 ale auto ide ako pred tym
10.06, 13. 10. 2008, odpovědětHladam - kúpim súrme kompletný motor na Alfu Romeo 156, 1,6cm3, 88 kw rok výroba 1998.
14.14, 8. 12. 2008, odpovědětjj posledni prava je 75ka, Fiat ji mozna zachranil, ale za jakou cenu? Kdyby se delaly 156 a 147 s 2.0 V6 Turbo a pohonem zadnich bylo by to uplne nekde jinde.. ja jen doufam ze 169 bude poradny auto nejlip s transaxle od Maserati, snad ne z mercedesu :( a nejakym osmivalcem..
16.10, 14. 12. 2008, odpovědětzastavim na parkovisku ,vymontujem vahu vzduchu,ocistim ju ,dam spet auto nejde nastarovat .svieti code a vstrekovanie.cital som tu vela prispevkov a riadil som sa podla nich .reset rj,premeranie relatok pod bateriov,ocistene kostriace kable,premeranie poistiek ,ocistenie kontaktov na imobilizeru,nadavanie a buchanie,bol som na diagnostike a vypisalo toto kontrolka teploty-prerusena lambda sonda -prerusena imobilizer-neverohodny signal vstrekovaci ventil4321valca-preruseny riadenie vackovej hriadele-preruseny rele elektr.palivoveho cerpadla- preruseny rele2ventilatoru chladenia- preruseny prepinanie sacieho potrubia- preruseny snimac otacok- ziadny signal nasledne vymazanie chyb potom uz len vypisalo imobilizer neverohodny signal mozete mi poratdit diky
13.06, 4. 3. 2009, odpovědětANO.. FIAT ALFU ZACHRANIL TO JE PRAVDA. V PODSTATE TU MAL PRADU ASI KAZDY.. ALFA STRACA NA TOM SVOJOM CARE ALE MYSLIM ZE 159 MA STALE DUCH AR.. TROCHA MA NASRALII ZE POUZIVAJU BLOKY MOTORU HOLDEN..A TAK ISTO 3,2 V 159 NIEJE TO ISTE CO JE V 156GTA.. TIETO MOTORY MAJU ROVNAKY AKURAT TAK OBJEM VALCOV... NIEJE TO TALIANSKY KONIK.. SKODA.. A SKODA ZE ALFA PRESLA ZO ZADNYCH NAHONOV BA PREDKY...
14.03, 4. 3. 2009, odpovědětsory zle som to napisal
6.36, 7. 3. 2009, odpovědětcitate niekto to co sa pisalo v prispevkoch nad vami?
13.59, 4. 3. 2009, odpovědětNIEKTORY NECITAJU :)
14.04, 4. 3. 2009, odpovědětChcem si dat na moju Alficku 156 17 palcove disky no bojim sa ze budem mat problemy ze sa niekde budu driet alebo ze budem musiet rozsirit narazniky ? bude s tym nejaky problem ?
19.18, 26. 4. 2009, odpovědětKolkokrat ste uz na aute menili ramena? ja len raz a ked mi povedali cenu skoro som odpadol 25 000 len za predok kamarat na 166 AR dal za vsetky ramena 80 000 ale Sk
19.23, 26. 4. 2009, odpovědětKupim klimu do 156 poradite mi gde???
15.22, 1. 5. 2009, odpovědětcaute alfaci.kto vymeni riadenie na alfe?sam si do toho netrufam a aani nemam kde.dik
10.19, 7. 7. 2009, odpovědětVsetci co napisete ze nieco zhanate. Citajte co je nazov temy. Vam nacisto i.be? A teraz k teme. O nejakyh 75, 155, 146, tu nema cenu ani pisat, su to stare hrce co su uz dnes na urovni fiat uno D 1,3. Nove alfy su nadherne, moderne a spolahlive auta.156 je prelom, co bolo predtym radsej nekomentujem. OK su aj legendy ale urcite nie v 80 a 90 rokoch.
21.36, 7. 7. 2009, odpovědětprosímmmmm pomožte jak funguje topení v ALFE 156 mám dig.dvojzon. klimu r.v. 2002 dík Vám
19.44, 19. 7. 2009, odpovědětMAM 156 1.8 TWINSPARK STRASNE TRHA SEKA NA NIYSIE OTACKY POD PLYNOM UZ IDE NEVIE NIEKTO PORADIT CO BY TO MOHLO ROBIT
14.12, 21. 3. 2010, odpovědětMá niekto alfu 159? Mám problém s VDC...rozsvietila sa mi kontrolka a chcem sa spýtať v čom by mohol byť problém?
0.13, 20. 6. 2010, odpovědětNevím co všichni máte s těma 156-kama a nebo dokonce hystorickou 75-kou .... ale pro mě Alfa začíná teprve na 159. Ta má svého ducha a je to prostě slast na oči, Italský šmrnc...
16.12, 21. 6. 2010, odpovědětTy trdlo, protože je to klub 156stek
19.06, 22. 6. 2010, odpovědětTady opravdu jsou někteří paka a píšou hlava nehlava do všech témat která jsou náhodou otevřená. PROSÍM ČTĚTE NÁZVY TÉMAT A PODLE TOHO PŘISPÍVEJTE!
19.26, 22. 6. 2010, odpovědětmal som 156 a presedlal som na 159 TIE AUTA SA NEDAJU POROVNAVAT ZOBUDTE SA NA 156 SOM VYMENIL POL AUTA RAMENA SPODNE VRCHNE 2 KRAT ZA 100000KM FURT NIECO 159 JE S RAMENAMI A PODVOZKOM UPLNE INDE ASPON TO FURT NEBUCHOCE A KOMFORT JE TIEZ INDE A NEHOVORIM O PIATICH HVIEZDACH V CRASHTESTOCH
21.20, 19. 10. 2012, odpovědětMáš recht, mám 156 r.v.2004 a Breru 2006 a nedá se to porovnávat. Co na šestkách měním, jsem zatim na baruně nemusel. Ten podvozek je holt o generaci někde jinde. Je pravda že šestka dostává v běžném provozu náhul. A ramena už ani nepočítám, mam 250000km a zásobuju hliníkem zběrnu surovin :-) Na baruně i když jezdím míň o to víc ji dávám :-) o ramenech zatim nevim. Nesnáším keci jak je jaká alfa cool a poctivá, protože každá má něco. Ale za mě, 159/brera je prostě vyspělejší. Cuore sportivo a né jinak.
23.08, 17. 12. 2014, odpovědět