Podiskutujme na téma proč strmě padá cena ojetých AR proti cenám ojetin německých automobilek.Nevím, a zajímalo by mne, zda je tomu tak i zemí jako D, I, F, což jsou leadři trhu v Evropě.
14.55, 27. 9. 2007, odpovědětV itálii jsou obecně Alfy výrazně dražší než u nás, zvláště dieselové verze.
15.34, 27. 9. 2007, odpověděttu su lacnejsie preto lebo sa tu predavaju burane mrdky narychlo zfusovane alebo s brutalne stocenymi kilometrami ...
16.14, 27. 9. 2007, odpovědětno, podle mě je to i ve zdejším podvědomí, pokaždý když s někým mluvím o autech, tak slyším jací jsou itelové šmejdi,shniloši,hovno to jede atd. přitom třeba neměl ani Fiata a na druhou stranu slyšíš pořád o německé kvalitě, preciznosti. A pokud se díváte na pořady typu autosalˇon a spol, tak víte o čem je řeč ti tomu jen přispívají. Jak mají něco italskýho, tak je to nepřeberný počet chyb a nedostatků a objevý se tam nový Golf a hned je to nej auto na trhu jak v designu, tak ve výkonu :c)
18.11, 27. 9. 2007, odpovědětSouhlasím a podepisuji v plném znění.
19.19, 27. 9. 2007, odpovědětrb 1 p.. přesně , je to otom, že naše veřejnost má Italy jako cikány, kteří umí akorát válet těsto na pizzu.Jenže minimum lidí ví,že italské automobilky vznikaly nezávisle na sobě před více jak 100lety,Němci ,kromě Daimler-Benz,jezdily tehdy konskými potahy,nebýt 2.svět. války,kdy vykradli celou Ëvropu,potažmo automobilek.Všechny naše současné motor. periodika mají německé vydavatele,německý hucul 5hvězdiček, ostatní 4 a méně.Z poslední doby causa Mac Leren x Ferrari.Stačí?
18.39, 27. 9. 2007, odpovědětciao tutti protettori del alfa romeo,, hele musím se přiznat ,,asi mě řada z vás odsoudí,ale byl jsem vždy jen příznivce nem aut,ato i přesto že v itálii jsem již několik let pracovně vázán,prostě jsem neviděl nic jin než bmw,audi, mergl ten nemůžu ani vidět jsou to ,auta pro blbce, .. první krůčky k italským autům ve mně probudil fiat punto 1,2 4bod vstř , rv 96, nějak jsem ho musel tehdy těch 900km z galliery řídit,l a ůplně jsem byl překvapen jak je to velmi citlivé ale přitom i dravé a pohodlné auto,prostě pasuje do ruky,a to mohu říci i puntu 3 generace, o grande puntu ani nemluvím. Ale strášně mě zaujala alfa 156 /chtěl jsem jen 2,4 jtd/nemám slov jak mě to auto chytlo za srdce,je pravdou že již dříve jsem měl 164 td,a lancii themu2,5td,, prostě auto se mi moc líbí a našel jsem k ní vstah. Mám totiž plné zuby neustálých diskuzí otom jak bmw vyniká technikou,a to samé platí i o audi, myslím že ještě kvalitní bmw skončilo v trojkách u e 36, v pětkach u e 39,.a sedmy 38 osmy, ale auta zejména tř 5 a 7 jsou strašně nákladná na servis,navíc trpí na řadu dětských nemocí, neustále se řešily brzdy ,nápravy, vibrace u přední nápravy,atd,, u a8 jsem dokonce platil jen za material na přední brzdy 12 tis kč!! ne origo!! nechci špinit bmw to ne ale chci jen říci že potenciál automobilky je vyčerpán,nové řady bmw mi připadají jako ufoni z jin galaxie, pruchovost MB,AUDI,BMW je třeba podle slov lidí znalých problematiku v italii je extrémní, zejména MB s jejich CDI je hotová katastrofa, taktéž bmw s common-rail je u 6 válce záležitost na 80 tis kč, nevím nevím ale opustil jsem ty nabubřelé germany a u alfy je mi líp , navíc alfa má skutečně duši, je to auto které mě opravdu uchvátilo, už nikdy si nekoupím bmw nebo audi ,, skutečně je to moc chvály mnohdy pro nic!!
20.50, 11. 10. 2007, odpovědětTy koxo,to bolo vyznanie...:)) No tu ti da urcite kazdy za pravdu. Ja mam dost sluzobnych vozov, nahodou je vsetko z VW group,a tam je to presne ako tu niekto pisal...ked nasadnes,sterilny pocit,to je ten spravny vyraz,nic necitis. Nebudem pisat o svojich pocitoch z alfy,ale ked som svoju kupil,vsetci znami ju chceli strasne vidiet,a ked si sadli do nej,ten ich vyraz na tvari,to je ta dusa co z alfy ide..:)) Usmev ako male deti...
21.04, 11. 10. 2007, odpovědětHonzo tak to je nářez. Tvuj článek by se měl vytisknout v novinách....
21.39, 11. 10. 2007, odpovědět