Už to bude přes půl roku co jsem prodal Alfičku 2,0TS. Sice jezdím fordem Focus a co se podvozku týká je opravdu velmi dobrej. ALE to co mi dávala 156ka se nedá zapomenout a ničím jiným nahradit. Vy co s ní jezdíte uživejte si každej den. Přesto že jezdím a pracuju u Forda koupím si ji ještě jednou. Pravděpodobně 159, ale bude to alfa.
9.54, 29. 9. 2007, odpovědětPravá alfa skončila GT-éčkem.159 už není o cuore sportivo.Bohužel.
12.19, 29. 9. 2007, odpovědětJo moje řeč to běž radši jinde u 159 Alfu nenajdeš :c( Bobin
14.52, 29. 9. 2007, odpovědětPodobný chytrý řeči se kdysi vedly už v 90. letech, kdy Alfu převzal Fiat...
20.21, 29. 9. 2007, odpovědětMne pripada 159 tiez nejaka divna,ako keby chceli mat cuore sportivo voz,a na druhej strane nejake usporne opatrenia,a prisposobovania sa trhu,a nejak sa to cele skurvilo...ked sadnes do 159,nema to ten smrnc,je pekna,ale nieco tam chyba.
21.11, 29. 9. 2007, odpovědětMě se předek 159 líbí.Zadek už míň než u 156,ale pořád to jde.Ale ty kliky zadních dveří to je opravdu odporný.Interiér se mi u 156 taky líbí víc.Celkově je to velká těžká kráva a to mi hodně vadí.To nemá s cuore sportivo nic společnýho,vždyť už je to pomalu jak náklaďák))))Jinak určitě pojede hezky s 3,2V6 motorem,určitě je při nárazu bezpečnější než 156.Já ale radši zůstanu u svý 156 a když bych měl měnit,jedině za novýho spidera - to je opravdu designová bomba,ale taky je těžkej jako kráva-to už je ovšem osud všech cabrií.Nebo až bude moje 156 na odpis,koupim zase 156 z poseldních let výroby a počkám si až zase vyjede pořádná alfa jak má bejt.
13.35, 30. 9. 2007, odpovědětPánové a kolik vás v ni už jezdilo????Nemyslím nějákou projíždku cca 5- 10 ,ale pořádné svezení.Já už ji měl příležitost několikrát prohnat a to myslím důkladně přes celej víkend...a řeknu podvozek je o třídu výš než156(mám 156ku takže mohu srovnávat) a motor 2,4 JTD-m(200hp) taky jede dost dobře i když 159 není nejlehčí..myslím že 156 2,5V6 by měla co dělat.A interiér?No neni to to pravý ořechový ,ale dá se na to zvyknout...středový panel musí být ovšem v hlíníku.Celkově je 159 někde jinde než 156 ať se jedná o zpracování tak jízdu.Je to takový kompromis sportovní jízdy a jízdy na pohodu.Design 159 je věc názoru mě osobně se líbí az na zpětné zrctáka...
16.39, 30. 9. 2007, odpovědětKocour: moje řeč. 159ka je úplně někde jinde než 156ka a to v dobrým. Pokus nejste závodníci, tak ta vyšší hmotnost není poznat, ba naopak, lepší odhlučnění, vyváženější chování, lepší tlumení nerovností, atd.... Jediný co se mi na ní moc nelíbí je interiér.
20.17, 30. 9. 2007, odpovědětVyšší hmotnost je poznat vždycky a pojízdných obýváků jezdí po silnicích hromada... Alfa byla aspoň pro mě synonymem ne pro luxus, ale pro sportovní jízdu a výjimečný design. Obávám se, že 159 a Brera už je jen o designu. Sportovní auto s váhou 1600kg, se kterým trochu pohne až třílitr, nevím, nevím...
21.35, 3. 10. 2007, odpovědětMohu vědět co vlastníš za motor?Myslím že kdyby si se zvezl ve 2,4Jtd-m 147KW tak bys uchcávál...Jel jsem i s 3,2(159)Q4 a to myslím že kdybych neměl uši tak se šklebím kolem celé hlavy.......:-)
17.11, 4. 10. 2007, odpovědětMám 1.8TS, takže s dynamikou jsem na tom líp, jak s 1.9JTS ve 159 a o něco hůř jak 2.2JTS ve 159. Jinými slovy, pokud bych chtěl jít do 159 a nepohoršit si, musím brát minimálně 2.2JTS. Pokud bych ovšem měl 2.0TS nebo 2.0JTS, tak si pohorším i s 2.2JTS a nezbývá než 3.2JTS V6. Věřím Ti, že se Ti líbí, jak jede 3.2V6, aby ne, když má tuším 260 koní. Já bych ale dal přednost 156 GTA, která má taky 3,2l, o 10 koní míň, ale jede mnohem líp. A to je to, o čem tady píšu - GTA váží 1410kg a 159 3,2 nějakých 1740kg (!!!) Dovedeš si představit, co by to nové jétéesko udělalo se 156-kou, která váží o 300kg míň? 159-ce zazlívám jen a pouze to, že je těžká jaxviňa. Na 156ce mně opravdu nevadí o něco horší zpracování, že občas vrzne nějakej plast, že nemá tak luxusní interiér a pět hvězdiček v Euro NCAP. Rozumím, že v Alfě byli trhem donuceni konkurovat německým wágenům, takže styl, nápaditost a originalita musely jít stranou... Jinak moje příští volba bude velmi pravděpodobně 156 2.0JTS.
18.41, 4. 10. 2007, odpovědětU 159 počítam s motory jen 2,4 JTD-m a 3,2 V6 Twin phaser. 1,9 JTD je na 159 slabá a těch benzínech co mají původ v GM nestoji ani mluvit...
19.57, 4. 10. 2007, odpovědětJezdil jsem na 159 týde cca 1000 km.Dojmy kladné- super kvalita zpracování, lepší bezpečnost, kkvalitnější matetriáli v interiéru, při jízdě na horší silnici neodskakuje jak 156.Zápory - vysoká hmotnost( na 1,9 JTDm), sterilní(jak u D vozů) pocit při nasednutí, polohování sedačky.Je tam prostě cítit německý rukopis.V Auto Motor Sportu při uvádění 159 na podzim 05 na náš trh byl článek "Němec ká kvalita do Alfy!" Naštěstí vloni byl K.H.Kalbfelld z AR odejit,aby AR nepotkaly problémy Fiatu s modelem Stillo. Chtěl jsem letos svou l156 vyměnit zas 159, ale vyčkám na avízovaný odlehčený facelift s novými naft. motory, snad to bude více italský vůz než je tedˇ !
18.56, 3. 10. 2007, odpovědětTomy máš recht!
21.44, 3. 10. 2007, odpovědět