http://www.autoweb.cz/bazar/alfa-romeo-156-1997-2005/articles.html?id=13198
23.36, 31. 10. 2007, odpovědětTak to je silny clanok,pisal to urcite niekto "znaly",kto si mysli ze toho o alfe vie,a vie hovno.
0.27, 1. 11. 2007, odpovědětTaky sem to cetl psal to nejakej blbecek...
2.59, 1. 11. 2007, odpovědětJsem pravověrný alfista tělem i duší! Počínaje vlastnictvím 33 přes 156 až po 166. A mnoho zkušeností s brerou, takže jsem i tak trochu zaujatý stejně jako všichni tady a nemyslím si že je na tom něco špatného. Jde přece o AR a to jen tak nikdo nepochopí-dokud se nesveze! Ten článek specifikuje 156 takovou jaká je. Žádná zaujatost ani nic podobného... Blbeček to rozhodně nepsal protože¨prakticky ve všem má ten člověk pravdu. Ať chceme, nebo ne!
6.46, 1. 11. 2007, odpovědětVo vsetkom nie,trosku tomu pridal. Alebo skor pise stylom ze zavady ma len alfa,okrem zaveru ju vykreslil ako skoro najhorsie auto co moze clovek mat,co sa spolahlivosti tyka. A my,realisti:)),vieme ze kazy su problemom vsetkych znaciek,ale to sa tu bralo velakrat...
7.04, 1. 11. 2007, odpovědětA zas ono ten clanek zase tak strasny neni, urcite mu pred panelakem na parkovisti stoji nejaky WAGEN, kde rozvody stoji 1000 Kc a olej do toho vubec neleje a vlastne uz ani naftu a benzin to nepotrebuje :-) Nahodou jak opisuje to SW tak pise, ze se po nem otaci i ted, ja bych rekl, ze by nakopal designem do prdele 60% SW v tady tom roce, to mluvime o 2007 a SW bylo trosku drive, ze jo :-) Ja mam taky tu strasnou 156 2,4JTD 110Kw z konce roku 2002 a ty "RANY" od predni napravy se opravdu uz nedaji "SNEST" rana je ale jenom tehdy, jesli je "SPATNA" dyletacny mezera!!! V pondeli jedu do PRAHY, jsu zvedavy, kolika WAGNUM zase nakopu prdel a jesli me na "DYLETACNI SPARY" bude pri pocitani stacit 6-ti mistne cislo :-) Jo a olej to zere 2 dl na 10.000 KM, tak at se chlapec probere :-) Alfam zdar!!!
7.17, 1. 11. 2007, odpovědětPodepisuju to, co napsal devátej. Snad jen s tím rozdílem, že nemám najeto tolik Alf, ale zase můžu posloužit zkušenostmi s Bravem, Mareou a Stilem. Jsou to prostě italské výrobky se vším všudy. Se svými klady i zápory.
9.33, 1. 11. 2007, odpovědětJa nic proti nemu ale s cenau 20 tis. za rozvody a z ranamy od predni napravy to trosku prehnal, co to je za blbost, ja mam sportpaket 2, je to snizeny a tvrdy a ze by jsem dostal nejakou ranu od volantu, jsem zatim nazazil a s tou napravou to taky prehani, mam 2,4 JTD, a cenu za rozvody prepalil o 100% ! To auto me nestoji skoro nic, jenom to chce vice pece, a nenechavat vsechno na nahode, protoze hodne veci se posere prave tim, ze to nekdo necha jenom tak, viz. ta predni naprava... Jo a jeste mam Ochcavku a ta me tedy stoji vice na servisu, nez AR!!!!! To je jenom muj osobni nazor, nic vic...
9.41, 1. 11. 2007, odpovědětZavolej do autorizáku a uvidíš, kolik rozvody stojí. Do článků tohoto typu nelze dávat ceny z garáží. Rány od nápravy prostě v těch autech jsou slyšet. Buď rád, že Ti to nemlátí. A s tou péčí - ano je to italský výrobek. Ale to už jsempsal
11.55, 1. 11. 2007, odpovědětNo, ja to vsechno jeste jednou beru, ale nevim, jaky mas servis na mysli? Bude stacit FIAT? tam stoji rozvody do 10.000,- Kc i s praci, takze nevim, jesli se to da nazvat "GARAZI" Moji AR bych v zivote nekomu komu neverim nedal, a tech je malo, tedy vicemene jenom jeden... Jedna servisni hodina stoji 420 Kc, tak nevim, kde dosel pisatel na sumu 20 tisic, to menil i ramena ne!? Nebo ho odrbali v IMOFE :-)
13.22, 1. 11. 2007, odpovědětAlfy miluju, ale ten článek je hodně reálnej a nevidím na něm nic špatnýho. Každý auto má svý mouchy.
9.50, 1. 11. 2007, odpovědětSouhlasim s tim že je to celkem objektivní,sice tam jsou třeba nepřesnosti v těch cenách,ale odsoudit ten článek rozhodně nemůžu.Když jí milujem,není co řešit :) Z článku: Velký pozor si dejte na „vytuněné“ kousky: jakmile jsou na nápravě jiná kola (širší, jiný zális, apod.) náprava odejde po pár tisících kilometrech. Co si myslíte o téhle větě?Já chtěl dávat na jaře 17ky.
11.25, 1. 11. 2007, odpovědětTa veta je vcelku pravda, ale ze by to bylo "par tisic" kilometru, to nevim, zalezi na tom, na jake auto to chces, ja vim, ze na moji 2,4 JTD bych do toho nesel... na to ji mam moc rad :-) jelikoz ja porad jezdim po tech nasich "dalnicich" za ktere by nam meli jeste platit :-)
12.05, 1. 11. 2007, odpovědětrekl bych ze na tom clanku neni nic vylozene spatneho....rekl bych ze je pomerne dost objektivni...
13.15, 1. 11. 2007, odpovědětto zephyr: klidne tam kola dej ,ale pocitej s tim ze se ti zhorsi pohodli v aute a vymena ramen te bude cekat urcite drive...ale zase auti lip bude sedet a lepe vypadat :)
13.18, 1. 11. 2007, odpovědětMne se moc nelibil. Vim co ma alfa za chyby a nema jich malo, ale stim pocitam a ze zere jako najata taky beru ovsem ty ceny co tam udaval jsou extreme mimo misu. To ze je motor v haji pokud se rozvodak pretrhne? To mi prislo ujety. Stalo se vam to nekomu? A kterej jinej (ne alfackej) motor by to asi tak vydrzel????? Beru, ty chyby ostatni o kterych se tam rozepsal dost nadhodnotil a udelal alfe tmavsi stin nez opravdu ma. Ale samozrejme ma sve mouchy, ale ktere auto ne???
15.53, 1. 11. 2007, odpovědětTaky se mi zdá, že je ten článek objektivní. Twisparky se se špatným olejem zadírají, přední náprava na našich silnicích dostává zabrat a co chtěli italští konstruktéři dokázat nevětranými kotouči na slabších motorizacích by mě teda taky zajímalo... Ještě by šly přihodit problémy s airbagy, variátorem, atd... Já to Alfě za tu jízdu odpustím, ale bez chyby prostě není.
13.23, 1. 11. 2007, odpovědětNo to nema smysl to vice rozebirat, protoze pokud tam lidi budou lit rostlinny olej misto toho co tam ma bejt a tocit to zastudena a nekontrolovat hladinu oleje a kupovat auta za 60 tis., tak se proste tem problemum nevyhnou a bude se porad neco kazit... To nic proti nikomu, to je muj nazor... A nakonec jenom dodam, ze jsem rad, ze muzu patrit k tem odvazlivcum :-)
13.33, 1. 11. 2007, odpovědětTen článek je jakej je, záleží čemu je ten člověk co to píše nakloněnej....Bez chyby naní žádný auto..... Já se svou 156kou problémy nemám. Olej mi skoro nežere 0,5 L / 10 000 KM. Teď po 130tis KM....budu měnit přední ramena a tlumiče. Mám 2,4 JTD 110 KW CHIP by 132 KW. ...Jede mi líp než Peugot 607 3.0 V6 a AUDI A6 2,5 TDI :-) Ověřeno na dálnici :-)
13.40, 1. 11. 2007, odpovědětA6 2-5 TDI je plecka..to je jasny :)
14.39, 1. 11. 2007, odpovědětna tom článku je žel asi hodně pravdy ale já mám ten "neštastný" model 2.0 TS bere cca 0.1l oleje na 1000 km je fakt že na to jsem u japonce nebyl zvykly a v jiném testu ani už nevím kde zas plivaly na všechny motory krome 2.0 TS ten jakstaks prošel tak nevim kdo ma pravdu nebo spíš kdo má kvalifikovanější názor...
15.10, 1. 11. 2007, odpovědětCely clanok ma v podstate pravdu. Pre benzinove motory bolo nestastim to, ze alfa predpisala vymenny interval na 20tis km. Tohto sa drzia nemci v servisoch, preto su benziny z nemecka viac poruchove, naopak taliani v servise menili po 10tis km ... Myslim ze to tu niekto pisal co dovaza auta z Italie ...
15.28, 1. 11. 2007, odpovědětOficiálně se v žádném případě nedodržují serv intervaly pro výměnu olejů ,,chci říci že ani v neorigi servisu málokdo mění olej ve 20 tis tomu se jen smějí?? co vím já tak selenii nahrazují hodně scheellem, nebo agipem ale vždy pečlivě dbaji na specif,třidu oleje.prostě oni to znají je to jejich auto,a můžu kohokoli ubezpečit že oni takové problémy jako my a ostatní nemají,určitě ne v tomhle měřitku,neřikám že nejsou i tam ale??
19.29, 1. 11. 2007, odpovědětMám už druhou 156,vždy kupovanou jako novou v ČR a servisovanou v aut. servise, o kvalitě zn. servisů je to na další diskusi.Je třeba vzít v potaz to,že AR se vyrábí v nejjižněji položené aut. fabrice v Evropě,dále to, že Taliáni hodně stávkují-rozdělaná auta visí na pásu týden,nebo déle, a i to se pojeví na výsledné kvalitě.S druhou AR jsem zkusil jako "pes", jednalo se o píčoviny nepodstatné na pojízdnost,šlo o nedbalost z výroby.Na druhou stranu ale musím říct, že vše jsem vyřešil v vrámci záruky, u jiných značek to jde ztuha a někdy až přes právníky.Když čtu zde na fóru instrukce o výměně rozvodů doma v garáži nebo o náhradě levných olejů za předepsané, tak zase před AR klobouk dolů, že tyhle experimenty vydrží!Nejlepší bude na články hysterických vetešníků nereagovat,dle hesla-Psi šrěkají,ale karavana jde dál.Cuore sportivo!
16.36, 1. 11. 2007, odpovědětJe zajímavý,že tu párkrát někdo napsal,že bez chyb AR156 není,ale když to napíše nějaký trouba z ochcávkou,to mu dáme co proto. Jen si myslím,že ten článek až tak nelže. Je fakt,že jsou dražší nd,ale to si myslím je u všech aut střední třídy...Je ale pravda,že je u aut pár problémů,které jiná auta nemají. Variátor,airbagy,atd. Já s tou mou už jsem byl na diagnostice snad 27krát,kvůli báglům... Ale to jsou prkotiny,když sednu za volant a sešlápnu plyn,mám erekci!
20.59, 1. 11. 2007, odpovědětAle ty samé problémy mají třeba oply, všechny typy at astra vectra corsa s mot ecotec neustale svítí check engin, motor jede na půl výkonu svítí bagy, prostě se to sype jako prase . a to nejsou motory s takovými parametry jako alfa!! ale to už nikdo nic neříká je to německé tak je to gut.! a u bmw mi neustále také svítily bagy lepší bylo vypreparovat diodu takže žádná tragedie.
6.04, 2. 11. 2007, odpovědětmyslím si jedno,auto,které má v obsahu 1,8 144koní (to nemá pomalu žádný dvoulitr dnes) ve střední třídě a točí k omezovači 7200otáček(to nemá pomalu žádný dvoulitr dnes),musí mít kurva kvalitní olej,palivo,svíčky a ještě bych pár věcí určitě našel. Proto se nedá srovnávat s jinými auty. Nemá konkurenta..... A když jo,tak ať se srovnává s auty vyrobenými v roce 1997 ne teď...
21.14, 1. 11. 2007, odpovědětCo si budem nalhavat. Zkratka mame smejdy a prodejci ND si mnou ruce. Dobre nam tak!
0.11, 2. 11. 2007, odpovědětZindour a Honza P.,zasluzi potlesk. Musime si alfu zastat..:) A klady a zapory maju nielen talianske auta,ale vsetky,lenze tie ostatne nemaju dusu.
16.12, 2. 11. 2007, odpovědět